Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ atnaujino komercini automobili „Master RWD“

Tęsdama lengvuju komerciniu ir lengvuju krovininiu automobiliu gamos atnaujinimą, „Renault“ pristato naują „Master RWD“. Naujasis modelis turi visus 2006 m. rudeni pristatytos priekiniais ratais varomos „Master“ versijos bruožus bei budingiausius ankstesniu „Master RWD“ privalumus, iskaitant platu variantu pasirinkimą (nuo 3,5 iki 6,5 tonu), dvigubus ratus bei sustiprintą važiuoklę.

2007 m. sausio 23 d. Tęsdama lengvuju komerciniu ir lengvuju krovininiu automobiliu gamos atnaujinimą, „Renault“ pristato naują „Master RWD“. Naujasis modelis turi visus 2006 m. rudeni pristatytos priekiniais ratais varomos „Master“ versijos bruožus bei budingiausius ankstesniu „Master RWD“ privalumus, iskaitant platu variantu pasirinkimą (nuo 3,5 iki 6,5 tonu), dvigubus ratus bei sustiprintą važiuoklę. Naująji modeli bus galima isigyti nuo šiu metu vidurio.

 

Naujojo „Master RWD“, oficialiai vadinamo „New Master RWD“, kabina atitinka šiek tiek anksčiau pristatyto „New Master“ šiuolaikišką ir patogią kabiną. Ji pasižymi ergonomišku irengimu ir vairavimą palengvinančia iranga: automatiniais priekinio stiklo valytuvais su lietaus davikliais, automatinemis trumposiomis šviesomis, pasirinktinu duru atidarymu su triju  mygtuku raktu ir „palydek namo“ priekiniu šviesu funkcija (šviesos papildomai dega dvi minutes po variklio išjungimo). Be to, „New Master RWD“ kabinoje su atnaujintais tamsiai melynos spalvos medžiaginiais apmušalais irengtos naujos daiktadežes, pavyzdžiui A4 formato dokumentams skirta detuve centrineje konsoleje.

 

I „New Master RWD“ komplektuojamas kartu su „Nissan“ gaminamas 3,0 l dCi variklis. Euro IV standartus atitinkantis variklis siulomas dvieju versiju - 130 AG ir 150 AG. Abiem atvejais kartu komplektuojama šešiu pavaru mechanine greičiu deže. Automobilio stabdžiu sistema optimizuota naujos kartos ABS ir avarinio stabdymo sistemai (EBA).

 

„New Master RWD“ gaminamas penkiu versiju: furgonas, didelis furgonas, sunkvežimis, didelis sunkvežimis ir važiuokle su kabina. Pastarąji variantą galima pritaikyti ivairiems atvejams ir poreikiams: atviram arba uždaram kroviniu pervežimui, šaldytuvui ant ratu, avarines tarnybos automobiliui. Iš viso „New Master RWD“ galima pasirinkti iš daugiau nei dvidešimties kombinaciju.

 

„New Master RWD“ siulo platu kebulu ir varikliu deriniu pasirinkimą, atitinkanti specifinius pirkeju poreikius. Pirkejai gali rinktis iš dvieju furgono ilgiu, dvieju didesnio furgono turiu (20 ir 22 kub. m.), važiuokles su vienguba ar dviguba kabina, lengvojo sunkvežimio su vienguba ar dviguba kabina bei intensyvesniam naudojimui skirto didesnio sunkvežimio su vienguba ar dviguba kabina.

 

2006 m. pabaigoje „Renault“ sustiprino savo trečios vietos pozicijas Europos furgonu rinkoje. Be to, „Master“, „Trafic“ ir „Kangoo“ lengvuosius komercinius modelius gaminanti „Renault“ yra geriausiai parduodama lengvuju komerciniu automobiliu marke Europoje devintus metus iš eiles. „Renault“ tenka daugiau nei 15 proc. šiu automobiliu rinkos. 2006 m. „Master“ ir „Master RWD“ modelius gaminanti Battily gamykla Rytu Prancuzijoje pasieke savo rekordą, pagaminusi 120 tukstančiu automobiliu ir sumuše 2005 m. rekordą, kai buvo pagaminti 117 tukst. „Master“ ir „Master RWD“ automobiliu.

 

###

Papildoma informacija:

Justas Kriukas, (5) 210 72 32, (656) 35620, UAB „Prime Partner“

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.