Pranešimas spaudai
Iki 2008 m. „Renault“ ketina parduoti 1 mln. automobiliu, kurie išmeta mažiau nei 140 g. CO2 duju vienam kilometrui, o vienas trečdalis šiu automobiliu išmestu mažiau nei 120 g CO2. Šiam tikslui igyvendinti „Renault“ kuria keletą alternatyviu ir plačiai taikomu technologiju. Viena iš tokiu technologiju yra elektros energijos naudojimas.
Isibegejus kartu su „Nissan“ pletojamam elektra varomu automobiliu kurimo projektui, „Renault“ jau projektuoja visus busimo automobilio komponentus. „Renault“ ir „Nissan“ kartu kuria ličio jonu (Lithiun-Ion) bateriju technologiją, elektros varikli ir programinę irangą, reikalingą jo valdymui. Taip pat ieškoma sprendimu, kaip atgauti nepanaudojamą energiją, kai automobilis yra stabdomas.
Kadangi „Renault“ ir „Nissan“ yra stiprus skirtingose rinkose, tai suteikia galimybę busimus elektra varomus automobilius pardavineti ivairiose šalyse. Pagrindinis „Renault“ demesys 2010 m. bus nukreiptas i Prancuzijos ir Europos rinkas.
Elektra pagristos technologijos yra tik viena iš sričiu, kuriose dirba „Renault“, siekdama apriboti CO2 išmetamuju duju kiekius ir sumažinti automobiliu itaką pasauliniam atšilimui. Viena iš efektyviu „Renault“ siulomu strategiju - tobulinti iprastus variklius. „Renault“ jau irode, kad galima sumažinti variklio darbini turi neprarandant galios
„Renault“ taip pat ketina 2009 m. pasiulyti rinkai visą seriją automobiliu, naudojančiu biodegalus ir kainuojančiu tiek pat, kiek ir benzinu ar dyzeliu varomi modeliai. 50 proc. Europoje parduodamu benzinu varomu „Renault“ automobiliu 2009 m. gales naudoti bioetanoli, o kiekvienas dyzelinis „Renault“ variklis – degalus, kuriuose yra 30% biodyzelio. Šiuo metu su biodyzelio (B30) varikliais galima isigyti „Trafic“ ir „Master“ mikroautobusus, o 2007 m. pavasari „Renault“ pasiulys „Megane“ versiją, kurią bus galima varyti E85 bioetanoliu.
Ateityje „Renault“ ir „Nissan“ aljansas ketina sukurti hibridinius automobilius ir kuro elementu (fuel cell) technologijas.
###
Papildoma informacija:
Rasita Valkiunaite,