Pranešimas spaudai
2006 m. spalio 27 d., Vilnius. Brazilijos GP lenktynese „Renault“ iškovojo 2006 m. „FIA Formula 1“ konstruktoriu taurę, o šios komandos lenktynininkas Fernando Alonso tapo „FIA Formula 1“ pasaulio čempionu. „Renault F1 Team“ pakartojo savo dvigubą 2005 m. pasiekimą po ispudingo šiu metu sezono, kurio metu dar kartą irode savo sportinius, techninius ir žmogiškuosius privalumus pagamindama greitą ir patikimą bolidą R26.
„Renault“ kompanijos vadovas Carlos Ghosn teigia, kad „Renault“ sugebejimas laimeti abu titulus antrus metus iš eiles yra didžiulis pasiekimas. „Tai „Renault“ prekes ženklo - entuziastingo, inovatyvaus, irodžiusio, kad gali valdyti naujausias technologijas -? laimejimas. Taip pat svarbu, kad „Renault“ laimejo turedama tik penktą pagal dydi biudžetą šiu metu lenktynese”, - sake Carlos Ghosn.
„Renault“ pasiektas dvigubas apdovanojimas yra bendroves technologinio, inžinierinio pranašumo bei patikimumo irodymas, kuris ypatingai svarbus „Formuleje 1“. Abieju titulu laimejimas antrus metus iš eiles aiškiai parodo ir pažangius procesus, taikomus „Renault“ variklio ir važiuokles kurimui ir gamybai.
Šie aukšti reikalavimai „Renault“ vienodai taikomi tiek lenktyniu bolidams, tiek „Renault“ serijiniams automobiliams. „Renault Commitment 2009“ programos remuose „Renault“ siekia padaryti „Laguna“ modeli vienu iš triju kokybiškiausiu automobiliu savo segmente. Šio tikslo padeda siekti ir „Renault F1“ komanda, kiekvienose lenktynese kovojanti del vietos ant podiumo.
Dvigubu apdovanojimu laimejimas yra tarptautines komandos, kurią sudaro Viry-Chatillon (Prancuzija) dirbantys R26 variklio konstruktoriai ir Enstone (Didžioji Britanija) važiuokles konstruktoriai, darbo rezultatas. „Renault R26“ patikimumą ir puikius rezultatus sąlygoja abu pagrindiniai komandos pilotai ir visa inžinieriu komanda.
„Renault“ kompanijai „Formule 1“ yra tarsi bandymu aikštele, kurioje galima išbandyti techninius ir organizacinius sprendimus. Pavyzdžiui, 3D prototipu kurimą, techninę ir programinę irangą ar projekto komandos organizavimo principus. Veliau šiuos sprendimus pritaiko ir naudoja visi „Renault“ inžinieriai. Pavyzdžiui, vienas „Formules 1“ ir serijiniu automobiliu gamintoju bendradarbiavimo pavyzdys yra „Clio Renault Sport“ modelis, kuris sukurtas pasinaudojant „Formules 1“ naudojama sistema.
Iškovojusi pergales penkiuose žemynuose, „Renault F1“ komanda tarnauja kaip tarptautinis visos kompanijos flagmanas, ypatingai regionuose, kur „Renault“ žinomumas tik formuojamas. F1 komanda kuria kokybes ir sekmes ivaizdi, kuris svarbus „Renault“ automobiliu pristatymui tarptautinese rinkose. Vartotoju apklausos parode, kad „Renault“ sekme F1 varžybose pagerino „Renault“ prekes ženklo ivaizdi. 63% apklaustuju teigia, kad „Renault“ laimeti F1 titulai yra prekes ženklo patikimumo, kokybes ir technologinio pranašumo ženklas.
Pergaliu serija taip pat sukele dideli susidomejimą tarp „Renault“ darbuotoju, kurie didžiuojasi darbu dvigubą čempionu titulą laimejusioje kompanijoje.
Apie 2006 m. „Formule 1“ sezoną
„Renault“ komandos lenktynininkas Fernando Alonso puikiai pradejo ši „Formula 1“ sezoną pasiekdamas 6 pergales ir 3 antras vietas. Birželio menesi lenktynininkas vienareikšmiškai pirmavo vairuotoju iskaitoje surinkęs 84 taškus iš 90 galimu.
Tačiau Hockenheimo trasoje Vokietijoje pirmoje ir antroje vietoje atvažiavo „Ferrari“ bolidai. Veliau Turkijoje vyko inirtinga kova tarp Fernando Alonso ir kaip niekad laimeti nusiteikusio „Ferrari“ atstovo Michael Schumacher. Kova baigesi antrąja ispano vieta nusileidus vokiečiui. Kol visame pasaulyje žiurovai megavosi kova del titulo tarp Alonso ir Schumacher, ju komandos draugai – Fisichella ir Massa – kovojo del trečios vietos.
„Renault“ ir „Michelin“ kombinacija vel dominavo Kinijoje, bet Alonso nesugebejo aplenkti Schumacher ir turejo tenkintis antra vieta. Po Kinijos GP etapo abu pretendentai i 2006 m. čempiono titulą turejo po lygiai tašku, o „Renault“ vel isiverže i pirmąją vietą konstruktoriu iskaitoje. Japonijos GP lenktynese sekme nusisuko nuo „Ferrari“, o abu „Renault“ lenktynininkai ketvirtą kartą ši sezoną kartu užlipo ant apdovanojimu pjedestalo.
Paskutinese Brazilijos GP lenktynese, kuriu itampa nenusileido viso sezono itampai, antrą ir šeštą vietas iškovojusiu „Renault“ lenktynininku tašku užteko „Renault“ ir Alonso laimeti abu šiu metu „Formules 1“ titulus.
Papildoma informacija:
Justas Kriukas,