Pranešimas spaudai

Dalintis

Paryžiuje „Renault“ pristate „Twingo Concept“, „Koleos Concept“ ir „Nepta“ koncepcinius automobilius bei atnaujintus dabar gaminamus modelius

Paryžiaus automobiliu parodoje „Renault“ pristate 2 iš 26 nauju automobiliu, kurie kuriami „Renault Commitment 2009“ programos remuose. Parodoje buvo pristatytas automobilis „Twingo Concept“, pakeisiantis dabar gaminamą „Twingo“, ir „Koleos Concept“, žymintis „Renault“ automobiliu gamos pletrą i naujus – didesnio pravažumo ir mišrios klases (angl. crossover) – segmentus. Taip pat parodoje buvo pristatytas „Renault“ dizaineriu kurybines laisves rezultatas – keturvietis „Nepta“ koncepcinis kabrioletas, rodantis gamintojo ketinimus iki 2010 m. padvigubinti savo dali prabangiu automobiliu rinkoje.

2006 m. spalio 18 d., Vilnius. Paryžiaus automobiliu parodoje „Renault“ pristate 2 iš 26 nauju automobiliu, kurie kuriami „Renault Commitment 2009“ programos remuose. Parodoje buvo pristatytas automobilis „Twingo Concept“, pakeisiantis dabar gaminamą „Twingo“, ir „Koleos Concept“, žymintis „Renault“ automobiliu gamos pletrą i naujus – didesnio pravažumo ir mišrios klases (angl. crossover) – segmentus. Taip pat parodoje buvo pristatytas „Renault“ dizaineriu kurybines laisves rezultatas – keturvietis „Nepta“ koncepcinis kabrioletas, rodantis gamintojo ketinimus iki 2010 m. padvigubinti savo dali prabangiu automobiliu rinkoje.

 

Parodoje „Renault“ taipogi pristate gaminamu automobiliu linijos papildymus: naująji „Scenic“, „Megane GT“, „Megane F1 Team R26“, „Clio Campus“, „Modus New Collection“ ir „Espace Alyum Plus“.

 

Trys „Renault“ stendo eksponatai skirti parodyti „Renault“ požiuri i kokybę, kuri yra „Renault Commitment 2009“ programos pagrindas. Šios programos aplinkosaugos aspektus atskleidžia du biodegalu naudojimo pavyzdžiai: bioetanoliu varomos „Megane“ ir biodyzeliu varomo 2 litru darbinio turio dCi variklio pristatymai. Abieju šiu varikliu paskirtis – apriboti šiltnamio efektą sąlygojančiu duju išmetimą. „Renault“ pastangas sumažinti degalu vartojimą patvirtina 1,2 litro 100 AG TCE 100 variklis, kurio CO2 emisija siekia tik 140 g/km.

 

Pagrindine „Renault“ stendo „Paris Motor Show 2006“ parodoje tema – „Renault“ gaminamas vairavimo džiaugsmas“ (Driving Pleasure Made in Renault), kurią iliustruoja pasauliniu „Renault“ premjeru gausa ir specialios stendo dalys, skirtos keliones komfortui, vairavimo malonumui ir sportiniams pojučiams.

 

Ambicingos „Renault Commitment 2009“ programos premjeros

 

„Renault“ pasirinko šiu metu Paryžiaus automobiliu parodą „Twingo Concept“ pristatymui, žyminčiam busimą „Twingo“ modeli, kuris yra orientuotas i jaunimo madas, sportą bei muziką ir pasirodys prekyboje nuo 2007 m. pavasario. „Twingo“ su naujuoju TCE100 varikliu yra aprupintas ivairiausiomis daugialypes terpes (multimedia) priemonemis: centrine konsole, pritaikyta nešiojamiems „Apple iPod“ muzikos grotuvams ir „Nokia“ pažangiems (Smartphone) telefonams, miksavimo pulteliu, integruotu i prietaisu paneli, itraukiamu 15 coliu ekranu ir internetine vaizdo kamera (web-cam), o taip pat komunikacijos priemonemis, leidžiančiiomis bendrauti internetu.

 

Paryžiaus parodoje „Renault“ taipogi pristate „Koleos Concept“ modeli. Šis parodai skirtas modelis - tvirtas ir sportiškas visais keturiais ratais varomas automobilis, kuris priklauso mišrios klases (cross-over) segmentui del savo komforto ir erdvumo. 2008 m. pirmoje puseje serijiniu budu planuojamas gaminti modelis yra skirtas tiek atviroms erdvems, tiek miesto gatvems ir naudoja naują keturiu varančiuju ratu važiuoklę bei 2.0 litru dCi varikli, kurie yra sukurti bendradarbiaujant su „Nissan“.

 

Kartu su šiais automobiliais parodoje buvo pristatytas „Renault“ dizaineriu darbo rezultatas – koncepcinis automobilis „Nepta“ – aukštos klases aptakiu sportiniu formu keturiu vietu kabrioletas. Modelis ikunija svajoniu automobili ir technologiju tobulumo sieki. Istrižai atsidarančios varikliukais valdomos durys atidengia tiek automobilio saloną, tiek variklio skyriu. „Nepta“ varo 3,5 litro 420 AG V6 benzininis variklis, komplektuojamas su 7 pavaru automatine pavaru deže su prie vairo irengta pavaru svirtimi.

 

Paryžiaus parodoje taipogi debiutavo sportiškas erdvus koncepcinis „Renault“ automobilis „Altica“.

 

„Renault“ patirtis kuriant keliautoju patogumą

 

„New Scenic“ eksponatai parodoje apeme tris daugiafunkciniu automobiliu (MPV) segmento naujienas: penkiu vietu „Scenic“, penkiu vietu „Grand Scenic“ ir septyniu vietu „Grand Scenic“. Pripažintą modelio praktiškumą irodo didele „New Scenic“ talpa ir moduline sedyniu konstrukcija. „New Scenic“ linijos buvo atnaujintos, o irangos lygiai – peržiureti. Dabar modeli galima užsisakyti su 7 benzininiais ir 6 dyzeliniais varikliais, taipogi 2 mechaninemis ir 2 automatinemis pavaru dežemis, iskaitant visiškai naują šešiu lygiu AJ0 automatinę pavaru dežę.

 

„Espace“ modeliu seriją papilde nauja versija – „Espace Alyum Plus“, skirta klientams, norintiems dinamiškesnio interjero ir eksterjero. „Espace Alyum Plus” išsiskiria savo asmeniškumu ir stiliaus detalemis, tuo pat metu neprarasdamas iprastu savo privalumu.

 

„Renault“ B segmento modeliai irgi sulauke demesio – parodoje pristatyti atnaujinti „Clio Campus“ ir „Modus Nouvelle Collection“, kuriems buvo atliktos kosmetines išores ir vidaus dizaino korekcijos ir papildyta standartine iranga.

 

„Renault“ laisvalaikio automobiliu segmente didžiausia naujiena – „Traffic“ keleivines versijos „Traffic Generation“ Euro-4 standartą atitinkančiu dyzeliniu varikliu atnaujinimas. Nuo šiol pirkejams siulomi 90 arba 115 AG 2.0 dCi varikliai arba nuo 135 iki 150 AG „paaugęs“ 2.5 dCi variklis, kuris nuo šiol standartiškai komplektuojamas su oro daleliu filtru.

 

„Renault“ stende parodos lankytojai taip pat galejo susipažinti su kokybę iliustruojančiais eksponatais ir patys išbandyti, ką tai reiškia. Kokybe yra vienas pagrindiniu „Renault Commitment 2009“ programos prioritetu, kuriuo siekiama „Laguna“ padaryti vienu iš 3 produkto ir aptarnavimo kokybes srityje pirmaujančiu automobiliu savo klaseje.

 

Per 50 metu atliekami tyrimai saugumą gerinančiu technologiju srityje jau suformavo  „Renault“ kaip vieno iš etalonu saugumo srityje, ivaizdi. „Renault“, kaip niekad anksčiau, yra pasiryžusi išlaikyti ši statusą ir yra aktyviai kuria ateities automobilius. Žmogaus saugumas yra šio proceso centre, o parodos lankytojai „MMI Demonstrator“ stende galejo susipažinti su pagrindinemis saugumo sistemomis, kurias šiuo metu kuria „Renault“.

Vairavimo malonumas ir irangos tobulumas

 

Parodoje „Renault“ pristate du naujus benzininius variklius.

 

Kartu su „Nissan“ sukurtas visiškai naujas 2,0 litru 16V 140 AG variklis pasižymi maksimaliu sukimo momentu prie žemu apsuku, smagia trauka prie dideliu apsuku ir sumažejusiu triukšmu visame veiklos diapazone. Šis variklis netrukus bus montuojamas i „Clio“ modelius kartu su 2 pasirinktinomis pavaru dežemis: naujausios kartos automatine „Proactive“ pavaru deže arba šešiu greičiu mechanine pavaru deže.

 

2007 m. pradžioje prekyboje pasirodysiantis naujasis 1,2 litro TCE 100 variklis yra skirtas „Renault“ gaminamiems A ir B klases automobiliams. Aprupintas mažos inercijos turbokompresoriumi variklis savyje derina 1,2 litro darbinio turio varikliams budingą degalu sunaudojimą, 1,4 litro darbinio turio varikliams budingą bloką ir 1,6 litro varikliams budingą sukimo momentą. Tik 140 g/km CO2 išmetantis variklis sukurtas kaip naujas našumo ir degalu sunaudojimo etalonas.

 

„Renault“ pavaru dežiu gamą papilde nauja šešiu greičiu automatine AJ0 pavaru deže, kuris skirta galingiausiems benzininiams ir dyzeliniams varikliams. Pirmasis modelis, naudojantis šią dežę, yra „New Scenic“ su 2.0 litru dCi varikliu, kuris kartu su nauja pavaru deže sunaudoja tik 7 litrus degalu 100 kilometru. Naujoji pavaru deže gali buti naudojama kaip pilnai automatine arba kaip pusiau automatine (flick-shift manual mode) ir buvo sukurta del vairavimo patogumo, lankstumo ir tolygumo.

 

„Renault Commitment 2009“ programoje „Renault“ išsikele tris ambicingus aplinkosauginius tikslus: tapti vienu iš triju gamintoju, kurio automobiliai skleidžia mažiausia CO2, sukurti seriją biodegalais varomu automobiliu ir sukurti eilę alternatyviu technologiju.

„Renault“ pasiekimus parodoje demonstravo nauji taupus varikliai ir 2 biodegalais varomi varikliai (bioetanoliu ir biodyzeliu).

 

Sportiško vairavimo malonumai: nuo gatves iki Formules-1

 

Su 165 AG 2.0T benzininiu arba 150 AG 2.0 dCi dyzeliniu varikliu komplektuojama „Megane GT“ yra skirta pirkejams, kurie nori kasdien pajusti vairavimo malonumą. Sportine važiuokle užtikrina išskirtines valdymo galimybes, išlaikydama tinkamą balansą tarp komforto ir valdymo. „Megane GT“ išskirtinis interjeras ir eksterjeras pabrežia automobilio sportinę prigimti.

 

„Megane Renault Sport Cup“ lenktynese „gimusi“ „Mégane F1 Team R26“ išsiskiria LSD (limited slip differential) diferencialu, kuris suteikia dar tikslesni valdymą ir geresnes automobilio charakteristikas tiek paprastuose keliuose, tiek lenktyniu trasoje. 230 AG 2.0T variklis, „Cup“ (lenktynems skirta) važiuokle ir „Brembo“ stabdžiai padaro ši automobili vienu vikriausiu savo klaseje. „Mégane F1 Team R26“ yra skirta „Renault F1 Team“ komandos, kuri užeme pirmas vietas tiek vairuotoju, tiek konstruktoriu iskaitoje 2005 m. ir siekia 2006 m. titulu, gerbejams.

 

Papildoma informacija:

Justas Kriukas, (5) 210 72 32, (656) 35620, UAB „Prime Partner“

 

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.