Pranešimas spaudai

Dalintis

ADAC pateikti duomenys patvirtina „Renault“ automobiliu kokybę

2003-2005 m. „Renault“ modeliai yra vieni patikimiausiu automobiliu rinkoje. Tai rodo ADAC klubo per 2005 m. surinkta statistika.

2006 m. spalio 17 d., Vilnius. Vokietijos automobilinku klubo ADAC atliktame tyrime, kuriame yra pateikta pirmą kartą 2000-2005 m. registruotu automobiliu gedimu per praejusius metus statistika, 2003-2005 m. „Renault“ modeliai yra vieni patikimiausiu automobiliu rinkoje.

 

ADAC ataskaitos paremtos duomenimis, kuriuos surenka vienas didžiausiu automobiliu klubu Europoje. Duomenys pateikiami apskaičiuojant 1000 vienetu to paties modelio ir tais pačiais metais pagamintu automobiliu gedimu skaičiu. ADAC ataskaita apima visus automobilius, kurie be didesniu pakeitimu buvo gaminami bent tris metus iš eiles ir kuriu per metus Vokietijoje buvo užregistruojama bent 10 tukstančiu. I ADAC tyrimo ataskaitą nebuvo itraukti tik vartotojo sąlygoti gedimai, pavyzdžiui viduje palikti rakteliai ar degalu arba tepalu trukumas, bei problemos su padangomis.

 

Beveik visiems „Renault“ 1-3 metu senumo modeliams, itrauktiems i ADAC ataskaitą, buvo suteikta žalia spalva, žyminti aukščiausią automobilio ivertinimą - „patikimas“. 2005 m. „Renault“ pagaminti automobiliai užeme labai geras pozicijas savo kategorijose: „Scenic“ ir „Kangoo“ užeme trečias vietas, „Renault Megane“ ir „Clio“ užeme ketvirtas vietas, „Renault Laguna“ – penktą, o „Twingo“ – šeštą vietą. ADAC tyrimas patvirtina „Renault“ automobilio „Clio III“ pardavimu pradžioje kompanijos skelbtus teiginius, kad „Clio III“ yra vienas iš kokybiškiausiu mažu automobiliu.

 

Aukšti „Renault“ ivertinimai ADAC tyrime yra 2003 m. kompanijos „Renault“ pradetos igyvendinti programos, kuri orientuota i kokybes užtikrinimą, rezultatas. Kaip teigiama oficialiame ADAC komentare, pradedant 2003 m. „Renault“ kokybes lygis akivaizdžiai kyla, o tai tik patvirtina, kad šio Prancuzijos automobiliu gamintojo 2003 metais pradeta orientacija i kokybę pasiteisina.

 

„Renault“ automobiliu kokybes užtikrinimo sekme siejama su gerai apgalvota kokybes kontroles sistema šiu automobiliu gamybos metu, kurią sudaro statiška bei dinamiška kontroles dalys. Statišką „Renault“ automobiliu kontrolę atliekantys kontrolieriai yra daugumos „Renault“ automobiliu surinkimo komandu nariai. Ju užduotis – kontroliuoti operacijas, kurios turi didžiausią itaką automobilio kokybei, bei užtikrinti, kad atsiradus nesklandumams, jie iš karto butu ištaisomi. Dinamiška „Renault“ automobiliu kokybes kontrole atliekama 500 m. ilgio bandymu trasoje kiekvienos automobiliu surinkimo linijos pabaigoje. Visi nuo konvejerio nuriedantis „Renault“ automobiliai privalo praeiti šią kontrolę.

 

„Renault“ prezidentas Carlos Ghosn, pristatydamas „Renault Commitment 2009“ plane išdestytus „Renault“ ketinimus, teige, kad nepaisant kaštu, „Renault“ turi užtikrintai formuoti patikimumą ir kokybišku automobiliu gamintojo ivaizdi. „Tai - musu sekmes sine qua non sąlyga,“ - sake Carlos Ghosn.

 

 

Ataskaitos rezultatai (automobiliai ir gedimu skaičius)

 

Maži automobiliai 2005

1. Smart Fortwo                                  1.1

2. Audi A2                                            1.5

3. BMW Mini                                        2.0

4. Renault Clio                                    3.6

5. VW Polo                                          3.6

6. Renault Twingo                               4.2

7. Opel Corsa                                     4.3

8. Honda Jazz                                     4.4

9. Peugeot 206                                    4.5

10. Toyota Yaris/ Verso                      4.8

 

Mažesni vidutines klases automobiliai 2005

1. Citroen Xsara/Xsara                       2.8

2. Mercedes A-class                           5.0

3. Renault Kangoo                              5.1

4. Renault Megane                              5.4

5. VW New Beatle                               5.5

6. Seat Leon/Toledo                            5.7

7. Honda Civic                                     6.0

8. VW Golf/Jetta/Bora                         6.0

9. Nissan Almera/Almera Tino            6.3

10. Opel Astra                                     6.4

11. Audi A3/S3                                    6.5

12. Peugeot 307                                  6.6

13. Toyota Corolla/Corolla Verso        7.7

14. Citroen Berlingo                            7.8

15. Ford Focus/C-MAX                       11.6

 

Vidutines klases automobiliai 2005

1. BMW series 3                                 2.0

2. Mercedes C-class                          2.6

3. Audi A4/S4                                      3.4

4. VW Passat                                      4.2

5. Renault Laguna                               5.7

6. Toyota Avensis/Avensis verso        5.9

7. Mazda 6                                          6.4

8. Opel Vectra                                     6.6

9. Skoda Octavia                                6.8

10. Ford Modeno                                 8.8

11. Volvo S40/V40/V50                       10.7

 

Vienaturiai automobiliai 2005

1. VW T4/T5                                        1.4

2. Opel Merita                                      2.8

3. Renault Scenic                               3.4

4. VW Touran                                      4.6

5. VW Sharan                                     4.9

6. Opel Zafira                                      5.5

7. Ford Galary                                     8.0

 

 

Apie ADAC

 

ADAC veikia kaip skubios pagalbos Vokietijos keliuose tarnyba bei teikia kitas paslaugas automobilininkams. Remdamasi pagalbos iškvietimu skaičiumi, ADAC apskaičiuoja, kuriems bei kokiu metu gamybos automobiliams reikia daugiausia pagalbos del netiketu gedimu, sąlygojančiu automobiliu sustojimą kelyje.

 

 

Papildoma informacija:

Justas Kriukas, (5) 210 72 32, (656) 35620, UAB „Prime Partner“

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.