Pranešimas spaudai

Dalintis

Naujoji Mégane - didysis vairavimo malonumas

Naujoji Mégane traukia aki labiau nei bet kada – kiekvienas iš penkiu siulomu kebulu (Hatch, Sport Hatch, Sport Saloon, Sport Tourer, Coupe-Cabriolet bei greitasis Mégane Renault Sport) pasižymi individualiomis savybemis. Naujas originalus veržlus automobilio dizainas išsiskiria šiuolaikiškais trapecijos formos priekiniais žibintais, naujo dizaino grotelemis bei buferiais, skaidraus stiklo galiniais žibintais ir naujais ratu gaubtais bei ratlankiais. Naująją Mégane galima rinktis nauju spalvu, kurios puikiai dera prie patobulintos šviesios automobilio interjero apdailos, be to, galima papildoma automobilio išores puošyba. Kad vairuoti butu dar patogiau, naujojoje Mégane yra naujausios irangos, pavyzdžiui, automobilio statymo sistema su atstumo jutikliu ir navigacijos sistema.

Naujoji Mégane traukia aki labiau nei bet kada – kiekvienas iš penkiu siulomu kebulu (Hatch, Sport Hatch, Sport Saloon, Sport Tourer, Coupe-Cabriolet bei greitasis Mégane Renault Sport) pasižymi individualiomis savybemis. Naujas originalus veržlus automobilio dizainas išsiskiria šiuolaikiškais trapecijos formos priekiniais žibintais, naujo dizaino grotelemis bei buferiais, skaidraus stiklo galiniais žibintais ir naujais ratu gaubtais bei ratlankiais. Naująją Mégane galima rinktis nauju spalvu, kurios puikiai dera prie patobulintos šviesios automobilio interjero apdailos, be to, galima papildoma automobilio išores puošyba. Kad vairuoti butu dar patogiau, naujojoje Mégane yra naujausios irangos, pavyzdžiui, automobilio statymo sistema su atstumo jutikliu ir navigacijos sistema.

Naujoji Mégane pasižymi ne tik pakitusia išvaizda, bet ir patobulintais varikliais (visi jie atitinka standarto Euro 4 reikalavimus), leidžiančiais megautis didesniu veržlumu ir vairavimo malonumu. Labiausiai patobulinti dyzeliniai varikliai, tarp ju yra 150 AG išskirtinis 2,0, dCi variklis, suteikiantis dar nepatirtą vairavimo pojuti. Tuo tarpu 1,9, dCi variklis, kurio galia buvo padidinta iki 130 AG, dabar turi periodiškai atsinaujinanti suodžiu daleliu filtrą. Automobilis gali tureti ne tik mechaninę šešiu pavaru dežę, bet ir automatinę Renault keturiu pavaru dežę. Galima rinktis 85 arba 105 AG 1,5, dCi varikli. 105 AG variklis pasižymi geriausiu tarp šios klases automobiliu galios, degalu sąnaudu ir CO2 emisijos santykiu, be to, ji jau turi ir Coupé-Cabriolet tipo automobiliai. Be šiu jau išbandytu ir nauju dyzeliniu varikliu, siulomi ir benzininiai: 1,4, 16 V (100 AG); 1,6, 16 V (110 AG); 2,0, 16 V (135 AG); 2,0, T (165 AG) bei 2,0, 16 V (225 AG) su turbina, skirtas Mégane Renault Sport.

Naujosios Mégane irangos sąrašas išties atitinka patobulintą išores ir vidaus dizainą. Jau pripažinta, jog naujoji Mégane yra ypač lengvai valdomas automobilis, kadangi kurdami jo važiuoklę specialistai puikiai suderino patogumą, vairavimo malonumą ir valdymą.

Iš kitu automobiliu naujoji Mégane išsiskiria saugumu ir daugeliui gamintoju yra sektinas pavyzdys. Pagalbines vairavimo priemones užtikrina visišką automobilio valdymą bei padeda koreguoti važiavimo trajektoriją kritiškose situacijose. Šis automobilis pasižymi ir puikiomis pasyviosiomis saugumo priemonemis, o Hatch ir Coupé-Cabriolet tapo pirmaisiais šios klases automobiliais, kuriems buvo suteiktos penkios žvaigždutes pagal Euro NCAP saugumo bandymu rezultatus.

Noredama iamžinti „Formules 1“ lenktynese Renault pasiektus laimejimus, Renault Sport Technologies pagamino ribotą skaičiu nauju Mégane Renault F1 Team automobiliu.

Nuo tada, kai 2002 m. buvo pradeta gaminti Mégane II, jau buvo parduota 2,1 milijono šiu automobiliu (visu tipu kebulu). Nuo šiu metu pradžios Mégane II yra geriausiai visoje Vakaru Europoje parduodamas modelis, taip pat labiausiai perkamas automobilis Prancuzijoje, Ispanijoje, Nyderlanduose ir Portugalijoje.

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.