Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ pristate naujos kokybes trečiosios kartos „Laguna“

2007 m. rugsejo 6 d. Šią savaitę Austrijoje automobiliu gamintojas „Renault“ pristate trečiosios kartos „Lagunos“ modeli, kuris, tikimasi, bus tarp trejeto geriausiu automobiliu savo segmente pagal produkto ir aptarnavimo kokybę bei taps etalonu sedanu klaseje pagal automobilio eksploatavimo, priežiuros ir taisymo išlaidas. Naujoji „Laguna“ prekyboje pasirodys nuo 2007 m. spalio 10 d.

2007 m. rugsejo 6 d. Šią savaitę Austrijoje automobiliu gamintojas „Renault“ pristate trečiosios kartos „Lagunos“ modeli, kuris, tikimasi, bus tarp trejeto geriausiu automobiliu savo segmente pagal produkto ir aptarnavimo kokybę bei taps etalonu sedanu klaseje pagal automobilio eksploatavimo, priežiuros ir taisymo išlaidas. Naujoji „Laguna“ prekyboje pasirodys nuo 2007 m. spalio 10 d.

Trečiosios kartos „Laguna“ bus gaminama ISO 14001 sertifikatą turinčioje Sandouville gamykloje Prancuzijoje. 2004 m. rudeni pradeta ir per 32 menesius sukurta naujoji „Laguna“ pareikalavo daugiau kaip milijardo euru investiciju. 606 mln. euru buvo išleista tyrimams ir projektavimui, 407 mln. euru buvo skirta investicijoms i gamybinius pajegumus, o dar 39 mln euru - automobilio paleidimui. Naujojo modelio sukurimui „Renault“ kompanija skyre 52 milijonais euru daugiau nei ankstesnes kartos modeliui.

Trečiosios kartos „Laguna“ buvo kuriama siekiant beprecedentes kokybes, tvirtumo ir patikimumo. Jos modeliu „Grand Tourer“ linijos dinamiškos, aptakios ir elegantiškos, o sportiškasis „Sport Tourer“ dar išskirtinesnis ir charakteringesnis. Ypatingas demesys, skirtas salono erdvumui, medžiagu kokybei, automobilio apdailai. Prietaisu skydelis buvo sukurtas taip, kad juo naudotis butu paprasta ir patogu.

Naujoji „Laguna“ užtikrina ypatingą važiavimo malonumą ir tikros ramybes jausmą visiems keleiviams. Automobilyje pritaikytos „Renault“ žinios avariju srityje bei naujausios technologijos, ypatingai apsaugos nuo šoninio smugio sistema su dviguba krutines ląstos apsaugos oro pagalve. Modelyje idiegta ypatingai moderni oro kondicionavimo sistema, taip pat daug demesio buvo skirta naujosios „Laguna“ akustikai, kuri tapo geriausia savo klaseje. Ekonomiška ir ekologiška „Renault Eco2“ versija - naujoji „Laguna dCi“ su 110 AG varikliu - sunaudoja tik 5,1 l degalu 100 km mišriu režimu ir išmeta tik 136 g CO2 kilometrui. Naujosios „Lagunos“ vairavimo komfortą lemia ir tiksliai sureguliuota važiuokle ir itin tikslus automobilio valdymas.

Nors yra didesne ir erdvesne negu pirmtakes, naujoji „Laguna“ yra lengvesne maždaug 15 kg. Svorio sumažinimas yra vienas iš pagrindiniu faktoriu gerinant vairavimo malonumą. Jis veikia keliais lygiais: dinamiškumo (sukibimas su keliu, pagreitejimas, važiavimas posukiuose, degalu sunaudojimas ir CO2 emisija), aktyvus saugumo (trumpesnis stabdymo kelias) ir pasyvus saugumas (pasipriešinimas smugiui). Automobilio konstruktoriai sugalvojo ir igyvendino daugiau nei 300 pakeitimu, kad butu pasiektas toks rezultatas.

Siekiant užtikrinti automobilio kokybę, buvo apgalvotas kiekvienas automobilio gamybos procesas. Kuriant ši modeli, buvo siekiama igyvendinti geriausias "Renault" ir "Nissan" automobiliu gamybos praktikas. Sandouville gamykloje buvo performuotos darbo vietos ir peržiuretas gamybos srautas, ivesti griežtesne kokybes tikrinimo procesai bei pritaikytos priemones, geriau apsaugančios automobilius gamykloje. Statiniai ir dinaminiai testai, taip pat elektronine diagnostika yra atliekama kiekvienam iš gamyklos išriedančiam automobiliui.

„Renault“ igyvendino ir eilę naujosios „Lagunos“ kokybę užtikrinančiu priemoniu automobiliui išvažiavus iš gamyklos. Nuo pat pirmuju automobilio kompiuteriniu modeliu sukurimo buvo atsižvelgta i modelio aptarnavimo ir priežiuros patogumą. „Renault Akademija“ parenge mokymo kursus bei specialias el. mokymosi programas aptarnavimo srityje dirbantiems darbuotojams. Per 2006 ir 2007 metus šiuose mokymuose dalyvavo daugiau negu 23 000 personalo darbuotoju.
  
Naująji „Laguna“ automobili bus galima isigyti su ivairiais galingais varikliais tiek su automatine, tiek su mechanine 6 pavaru deže. Visi varikliai yra savo klases lyderiai, suteikiantys atnaujintą vairavimo malonumą bei sąlygojantys mažesnes kuro sąnaudas.

Benzininiu varikliu grupe bus pasiulyta rinkai palaipsniui, pradedant nuo bendro „Renault“ - „Nissan“ projekto - dinamiško, sklandaus ir tylaus 2,0 litru 16 vožtuvu benzininio variklio, kurio galia 140 AG (103,4 kW) ir 195 Nm (M4R). Automobili bus galima isigyti ir su turbo 2,0 litru 16 vožtuvu 170 AG (125kW) ir 270 Nm (F4Rt) benzininiu varikliu, taip pat su puikias kuro sąnaudas ir eksploatavimo išlaidas užtikrinančiu 1,6 16v varikliu, kurio galia 110 AG (81 kW) ir 151 Nm. Benzininiu varikliu asortimentas apims ir bendrą „Renault-Nissan“ aljanso V6 benzinini varikli (V4Y), kuris bus našiausias šioje serijoje.

Dyzeliniu varikliu pasirinkimas bus paremtas dviem, rinkoje jau pripažintais, etalonais - 1,5 dCI varikliu, turinčiu maksimalią 110 AG (81kW) galią ir maksimalu sukimo momentą 240 Nm 2000 aps/min bei eksploataciniu savybiu, vairavimo malonumo ir nedidelio garso automobilio viduje lyderiu – dyzeliniu 2,0 litru dCi varikliu, kuris bus siulomas 3 galios versiju: 130, 150 ir 175 AG (96, 110 ir 127 kW). Šis variklis taip pat gales buti aprupintas kietuju daleliu filtru.
  
Naujoji „Laguna“ pasižymi ne tik prieinama automobilio kaina, bet ir nedidelemis eksploatavimo išlaidomis. Šis modelis vaidina svarbu vaidmeni igyvendinant „Renault Commitment 2009“ programą ir tris pagrindinius jos isipareigojimus: kokybe, pelningumas ir augimas. „Renault“ tikisi, kad šis modelis taps vienu svarbiausiu kompanijos produktu siekiant ypatingo klientu pasitikejimo „Renault“ produktu ir paslaugu kokybe. 

Pirmosios kartos „Lagunos“ modelis buvo pradetas gaminti 1994 m. sausi. Nuo gamybos pradžios yra parduota 2,3 mln. pirmos ir antros kartos „Laguna“ automobiliu.
 
Aukštos kokybes naujojo „Laguna“ modelio nuotrauku galite rasti adresu: http://www.media.renault.com/media/mediatheque/catalogue.cfm?rub=3182

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.