Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ pristato visiškai naują, erdvu automobili „Sandero“

Pirmą kartą „Renault“ kompanija pristato automobili, skirtą ne vietinei Europos rinkai, o išskirtinai Pietu Amerikai. Naujasis „Sandero“ sukurtas tos pačios B platformos, kaip ir automobilis „Logan“ pagrindu, todel turi visus jo privalumus: jis erdvus, tvirtas ir turi daug vietos bagažui. „Sandero“ bus galima isigyti nuo šiu metu gruodžio menesio Brazilijoje, o veliau ir Argentinoje. Brazilijoje „Sandero“ bus parduodamas su treju metu garantija, o tai yra naujiena šios klases automobiliams.

Naujasis „Renault“ automobilis iš pradžiu bus skirtas Pietu Amerikos rinkai, o veliau pasirodys ir kitose rinkose

 

2007 m. rugsejo 11 d., Vilnius. Pirmą kartą „Renault“ kompanija pristato automobili, skirtą ne vietinei Europos rinkai, o išskirtinai Pietu Amerikai. Naujasis „Sandero“  sukurtas tos pačios B platformos, kaip ir automobilis „Logan“ pagrindu, todel turi visus jo privalumus: jis erdvus, tvirtas ir turi daug vietos bagažui. „Sandero“ bus galima isigyti nuo šiu metu gruodžio menesio Brazilijoje, o veliau ir Argentinoje. Brazilijoje „Sandero“ bus parduodamas su treju metu garantija, o tai yra naujiena šios klases automobiliams.

 

„Sandero“ bus gaminamas „Ayarton Senna“ gamykloje, esančioje Curitiba mieste, Brazilijoje. Kurdama naująji automobili, „Renault“ bendradarbiavo su regioniniu mechanikos centru ir vietiniu technologiju padaliniu (Renault Technologies Americas), todel „Sandero“ puikiai atspindi vietiniu gyventoju poreikius bei vairavimo ipročius. Šis naujas automobilis praktiškai irodo, kaip „Renault“ atsižvelgia i specifinius klientu poreikius visame pasaulyje.

 

Laikantis B platformos filosofijos, tvirtumas ir patikimumas buvo pagrindiniai siekiai kuriant „Sandero“. Pavyzdžiui, specialus vaškas skirtas Pietu Amerikoje vyraujančiam klimatui padejo sustiprinti „Sandero“ apsaugą nuo korozijos.

 

Naujasis „Sandero“ yra modernus, aki traukiantis, penkiavietis hečbekas, kurio išvaizda atspindi dinamišką ir tvirtą dizainą. Automobilis išsiskiria savo išraiškingais priekiniais žibintais, didelemis grotelemis ir buferiu, kurie kartu susilieja i vientisą kebulą. Sparnu dizainas ir plačios apsaugos juostos automobilio šonuose sustiprina tvirtumo ispudi. Užpakalines dalies linijos pabrežia automobilio erdvumą ir naturaliu proporciju pojuti. Moderni prietaisu skydelio konstrukcija pasižymi funkcionalumu, tad naudotis valdymo prietaisais ir informacijos ekranais yra itin patogu ir paprasta.

 

Didelis automobilis, maža kaina    

 

Nors „Sandero“ pardavimo kaina budinga mažu automobiliu segmentui, jo erdvus salonas ir išores matmenys (4,02 m ilgio ir 320 l erdves bagažineje) prilygsta dideliu automobiliu klasei. Salono erdves dydis išskiria „Sandero“ iš savo konkurentu tarpo, nes yra didžiausias segmente. Daugiau erdves automobiliui suteikia ne tik interjero detales, bet ir durys, atsidarančios 67o kampu, o tai leidžia lengviau ilipti i automobili. Galines sedynes gali buti sulenktos i prieki santykiu 60:40, todel labai patogu keliaujant automobiliu su šeima.

 

Automobilio „Sandero“ aukštą kokybę irodo treju metu garantija. Automobilis taip pat išsiskirs nedidelemis priežiuros ir taisymo išlaidomis.

 

Aktyvaus saugumo srityje „Sandero“ turi naujausią aštuntos kartos „Bosch““ ABS sistemą, kuri jau patikrinta „Megane II“ ir „Clio II“ automobiliuose. Pasyvus saugumas „Sandero“ automobilyje yra užtikrinamas laikantis Europos standartu. Tritaškiai saugos diržai, korinis prietaisu skydelis ir duru paneles užtikrina pasyvu saugumą pagal aukščiausius standartus, o tai didelis pranašumas Pietu Amerikoje.

 

Platus varikliu pasirinkimas

 

Argentinoje „Sandero“ automobilis bus pasiulytas tiek su dyzeliniais, tiek su benzininiais varikliais. Pirkejams bus siulomos 1,6 16V variklis, suteiksiantis „Sandero“ dinamišku savybiu, nes 90 proc. sukimo momento pasiekiama esant 2000 aps./min. Tokiu budu taip pat bus kontroliuojamas kuro sunaudojimas. Tarp dyzeliniu varikliu bus pristatomas naujausias dyzeliniu varikliu technologijas naudojantis 1,5 dCi, kuris turi antros kartos common rail tiesiogini ipurškimą, užtikrinanti taupu degalu naudojimą ir nedideles CO2 emisijas.

 

Brazilijoje didžiausias demesys teks „FlexFuel“ varikliams, varomiems biodegalais. Pirkejai gales rinktis „Sandero“ su 1.0 16V ir 1.6 16 V „FlexFuel“ varikliais, kurie jau išbandyti „Clio II“ ir „Logan“ modeliuose. Taip pat bus pristatomas naujas „Renault“ variklis - 1.6 8V. Tokia varikliu pasiula ir patvari važiuokle, kurios dugniniai šarnyrai patikrinti „Clio II“, neabejotinai pavergs pirkejus, ieškančius modernumo ir komforto. Specialus demesys taip pat buvo skirtas temperaturos salone reguliavimui bei garso izoliavimui.

 

Kaip ir „Logan“, „Sandero“ palaipsniui bus pradetas gaminti pasauliniu mastu. Jau dabar yra svarstomi dar keli papildomi gamyklu variantai. Taip „Sandero“ patvirtina „Renault“ ketinimus plesti savo pardavimus tarptautinese rinkose. „Sandero“ pagrindu Europoje sukurtas naujas modelis turetu praplesti „Dacia“ automobiliu gamą 2008 m.

 

 

PASTABA: Aukštos kokybes „Sandero“ nuotrauku galite rasti interneto svetaineje adresu: http://www.media.renault.com/media/mediatheque/catalogue.cfm?rub=3346

 

###

 

Papildoma informacija:

Justas Kriukas, (5) 210 72 32, (656) 35620, UAB „Prime Partner“

 

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.