Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ naujosios „Lagunos“ saugumą „Euro NCAP“ ivertino penkiomis žvaigždutemis

„Renault“ naujoji „Laguna“ ivertinta penkiomis žvaigždutemis pasyvaus saugumo testuose, kuriuos vykde nepriklausoma ir oficiali nauju europietišku automobiliu saugumo ivertinimo programa „Euro NCAP“. Surinkusi 36 taškus iš 37 galimu naujoji „Laguna“ pralenke savo pirmtakę Laguna II, kuri buvo pirmasis „Euro NCAP“ penkiomis žvaigždutemis ivertintas automobilis. Šie „Laguna“ laimejimai dar kartą akcentuoja „Renault“ profesionalumą pasyvaus saugumo srityje.

„Renault“ naujoji „Laguna“ ivertinta penkiomis žvaigždutemis pasyvaus saugumo testuose, kuriuos vykde nepriklausoma ir oficiali nauju europietišku automobiliu saugumo ivertinimo programa „Euro NCAP“. Surinkusi 36 taškus iš 37 galimu[1]  naujoji „Laguna“ pralenke savo pirmtakę Laguna II, kuri buvo pirmasis „Euro NCAP“ penkiomis žvaigždutemis ivertintas automobilis. Šie „Laguna“  laimejimai dar kartą akcentuoja „Renault“ profesionalumą pasyvaus saugumo srityje.

„Euro NCAP“ ivertinimas saugumo srityje papildo kitus naujosios „Laguna“ privalumus, tokius kaip skrupulingai sukurta ir jautri važiuokle bei stabdžiu sistema. Šios savybes užtikrina aukščiausio lygio naujosios „Laguna“ patikimumą realaus važiavimo sąlygomis.

 

 

Rezultatyvios pastangos optimizuoti keleiviu saugumą

Naujojoje „Lagunoje“ buvo siekiama dar labiau patobulinti „Laguna“ automobilio saugumo savybes realaus gyvenimo situacijose ir pateikti efektyviu inovaciju šioje srityje. Automobilyje idiegta paskutines kartos saugumo sistema, užtikrinanti patobulintą apsaugą. Visos saugumo konfiguracijos naujojoje „Lagunoje“ yra kontroliuojamos specialaus trigubo algoritmo, kuris optimizuoja saugumo funkcijas ivairiose situacijose, užtikrindamas apsaugą nuo smugiu automobilio priekyje, gale ir iš šonu. Ši efektyvi sistema yra papildyta šešiomis ar aštuoniomis oro pagalvemis, priklausomai nuo automobilio versijos. Gali buti pateikiamos papildomos galines oro pagalves krutines ląstai apsaugoti.            

 

Norint užtikrinti efektyvią apsaugą nuo smugiu priekyje, naujoji „Laguna“ aprupinta dvejomis dvigubos apimties naujos kartos oro pagalvemis ir specialiu jutikliu, imontuotu ties vairuotojo vieta. Išsiskleidus priekinems oro pagalvems, ju forma ir apimtis prisitaiko prie vairuotojo sudejimo ir apsaugo jo galvą ir krutines ląstą. Automobilio saugos diržai turi specialius apkrovos jutiklius (400 ar 600 daN). Automobilyje taip pat irengtas specialus centrinis itvirtinimas, kuris užtikrina patogesni diržu prisisegimą. Galines keleiviu vietas apsaugo Isofix pobudžio tvirtinimai ir saugos diržu apkrovos jutikliai. Vaikams papildomai gali buti irengtos atramos galvoms.

Puikus rezultatai buvo pasiekti tobulinant apsaugą nuo šoniniu smugiu, kurie yra didžiausia mirties atveju autoavarijose priežastis. Siekiant per pusę sumažinti smugio poveikio laiką, naujojoje “Lagunoje” sukurta speciali sistema, paremta dviem jutikliais, imontuotais priekinese duryse. Specialus algoritmas automatiškai kontroliuoja smugio jegą bei naujos kartos oro pagalves, kurios apsaugo krutines ląstą ir koju sriti. Saugos reikalavimuose nurodama, kad tokia apsauga turi buti užtikrinama esant iki 50 km/val. greičiui, tuo tarpu naujojoje “Lagunoje” tokia apsauga užtikrinama iki 70 km/val.

Naujojoje “Lagunoje” apie neužsegtus saugos diržus ispeja specialus šviesos signalai,  garsinis signalas praneša apie neužsegtus saugos diržus priekyje. Specialiais atlošais galvai dar labiau ištobulinta kaklo apsauga.

 

Saugumas ir iranga

Naujoji “Laguna” yra vidutiniškai 15 kg lengvesne už pirmtakę (Renault eco2 110hp dyzelio versija lengvesne iki 65 kg ). Tai pirmasis “Renault” modelis, išsiskiriantis lengvumu lyginant su pirmtakais bei dar didesniu saugumu, kuri užtikrina specialiai suprogramuota susidurimo struktura, absorbuojanti smugio energiją ir apsauganti keleivius.

Be žymiai patogesnio važiuokles eksploatavimo naujoji “Laguna” pasižymi aukštos klases stabdžiu sistema. Naujas elektro-hidraulinis kontroles blokas integruoja stabdžiu funkciją nenumatytiems atvejams, kuri veikia daug greičiau ir efektyviau nei mechanine versija. Speciali funkcija “pre-fill” suteikia hidraulini spaudimą, jeigu vairuotojo dešines kojos peda staigiai pakeliama nuo akseleratoriaus pedalo. Abi ABS ir ESP sistemos yra standartines ir integruotos taip, kad butu maksimaliai išvengta tarpusavio nesuderinamumo.

Patobulintas vairuotojo kabinos ergonomiškumas leidžia vairuotojams koncentruotis tik i vairavimą. Vairavimo informacija pateikiama aiškesne, grafiška forma, o prietaisu skydelio monitoriaus matrica susideda iš keleto spalvu, kuriu formatas priklauso nuo rodomu funkciju kiekio ir informacijos tipo. Specialios bi-ksenonines šviesos, kurias galima papildomai užsakyti nuo antrojo lygio versijos, labai praverčia kasdieniame važiavime, suteikdamos iki 90 proc. papildomos šviesos posukiuose, lyginant su halogeninemis šviesomis.

Naujoji „Laguna“ aprupinta tokiomis vairuotojui padedančiomis moderniomis priemonemis, kaip keliones kontrole, greičio ribojimas, padangu slegio priežiuros ir navigacijos sistemos. Automobilyje taip pat integruotas „Bluetooth“ telefono irangos valdymas balsu ar prisilietimu, automatinis priekiniu šviesu ir valytuvu valdymas, patobulintas borto kompiuteris.

 



[1] Gauti 36 taškai iš 37 galimu sudaro: 16 tašku už priekiniu smugiu poveikio ivertinimą, 15 tašku už šoniniu smugiu poveikio ivertinimą bei papildomi 3 taškai už saugos diržu sistemą bei 2 taškai skirti už ju priekinio poveikio savybes. Naujoji „Laguna“ taip pat apdovanota 4 žvaigždutemis už vaiku apsaugą automobilyje.

 

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.