Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault Nissan“ aljansas 2007 m. pardave daugiau nei 6,1 mln. automobiliu

„Renault Nissan“ aljansas pasieke naują metini pardavimu rekordą: 2007 m. iš viso pardave 6 160 046 automobilius (4.2 proc. pardavimu padidejimas) ir užeme 9.1 proc. pasaulines rinkos. „Renault” ir „Nissan” atitinkamai pardave 2 484 472 ir 3 675 574 automobilius. Pasauliniai „Renault” pardavimai padidejo 2.1 proc., o „Nissan” - 5.7 proc.

„Renault Nissan“ aljansas pasieke naują metini pardavimu rekordą:  2007 m. iš viso pardave 6 160 046 automobilius (4.2 proc. pardavimu padidejimas) ir užeme 9.1 proc. pasaulines rinkos.

 

„Renault” ir „Nissan” atitinkamai pardave 2 484 472 ir 3 675 574 automobilius. Pasauliniai „Renault” pardavimai padidejo 2.1 proc., o „Nissan” - 5.7 proc.

 

Svarbiausios „Renault Nissan“ aljanso pardavimo rinkos, pagal augimą praejusiais metais, buvo Rusija (49.9 proc.), Lotynu ir Pietu Amerika (12.6 proc.), Kinija (25.6 proc.) bei Viduriniai Rytai ir Afrika (16.2 proc.).

 

2007 m. Renault pardave 2 134 484 automobilius su „Renault” prekes ženklu (0.9 proc. augimas), 119 824 automobilius su „Renault Samsung Motors” prekes ženklu (1.5 proc. sumažejimas) ir 230 164 automobilius, pažymetus „Dacia“ ženklu (17.2 proc. augimas). Dar kartą pasitvirtino modelio „Logan“, parduodamo su „Renault“ ir „Dacia“ ženklais, sekme, nes jo pardavimai išaugo per 48 proc. iki 367 745 automobiliu. 2007 m. „Logan“ šeima pasipilde trimis naujais automobiliais: „Logan MCV“, „Logan Van“ ir metu pabaigoje pradetu gaminti „Sandero“.

 

„Renault“ pardavimai už Europos ribu išaugo 16.3 proc. iki 861 330 automobiliu ir tai sudaro beveik 35 proc. bendros pardavimu apimties. Tokius rezultatus sąlygojo nauju modeliu pristatymas rinkoje: „Logan Van“, naujasis „Twingo“, trečiosios kartos „Laguna“ sedanas ir universalas, „QM5” ir „Sandero”. Per pirmus du 2008 m. menesius bus pristatyti dar keturi nauji modeliai: naujojo „Kangoo“ keleivinis ir komercinis modeliai, „Clio“ universalas ir „Grand Modus“. Antros kartos „Modus“ bus pristatyta 2008 m. kartu su kitais penkiais automobiliais. Visi trys prekes ženklai („Renault“, „Dacia“, „RSM“) turetu didinti „Renault” grupes augimą. Prognozuojama, kad del augimo visuose regionuose 2008 m. pardavimai padides daugiau kaip 10 proc. 

 

2007 m. „Nissan” pardave rekordini skaičiu automobiliu: 3 675 574 automobilius su „Nissan” ir „Infiniti” prekes ženklais. Šis rodiklis yra 5.7 proc. didesnis negu ankstesniais metais. 2007 m. buvo pristatyti šie reikšmingi nauji modeliai: „Altima” kupe, „Livina“ serija ir „Rogue“. Pasauliniai „Infiniti” automobiliu pardavimai padidejo iki 151 683 vienetu, deka „G35” sedano ir „G37” kupe pristatymu rinkoje

 

Daugiau nei 1 mln. „Nissan” automobiliu pardavimas (4.8 proc. augimas) trečius metus iš eiles buvo pasiektas didžiausioje ”Nissan” rinkoje – JAV. Geresnius rezultatus leme nauju modeliu „Nissan Versa“, „Altima“ ir prabangaus sedano „Infiniti G35“ pardavimai.

 

Japonijoje „Nissan” automobiliu pardavimai sumažejo 6 proc. iki 720 973. Tačiau  „Nissan” atrado mini automobiliu rinką, kurioje pristate naują modeli “Pino”. Europoje metiniai pardavimai šiek tiek padidejo. Didele paklausa Rusijoje – 59.6 proc. augimas lyginant su 2006 m. – ir besitęsianti „Qashqai” modelio sekme subalansavo ne tokius sekmingus pardavimus brandžiose rinkose. Kitose pasaulio rinkose „Nissan” pardavimai padidejo 8 proc. iki 1 024 683 automobiliu. Kinijoje 2007 m. pardavimai išaugo 25 proc. Tokius rezultatus leme „Tiida” modelio populiarumas bei nauji modeliai, tokie kaip „Livina”. Be to, „Infiniti” ir komerciniai automobiliai toliau populiareja Korejoje, Artimuosiuose Rytuose ir Kinijoje.

 

2007 m. „Renault Nissan“ aljansas toliau dalinasi geriausiomis praktikomis ir technologijomis. Pasinaudodama „Logan“ platforma, „Nissan“ išplete savo automobiliu gamą. „Renault“ naudojasi „Nissan“ patirtimi 4x4 automobiliu rinkoje.

 

Aljansas aktyviai veikia judejime, siekiančiame sumažinti automobiliu CO2 emisijas. „Renault Nissan“ aljansas susijunge su organizacija “Project Better Place”, kad galetu pasiulyti elektra varomus automobilius Izraelio rinkoje 2011 m.

 

Abiem partneriams - „Renault“ ir „Nissan“, aljansas suteikia galimybę plestis naujose rinkose. Aljansas jau atliko reikšmingas investicijas Kinijoje („Nissan” ir „Dongfeng”), Indijoje („Renault” ir „Mahindra & Mahindra”) ir Rusijoje („Renault” ir „Avtoframos”). 2007 m. gruodžio 8 d. „Renault”  pasiraše sutarti su „AvtoVAZ”, kuriu gamybos pajegumai leis pagaminti daugiau kaip 750 000 automobiliu kasmet. „Nissan” stato gamyklą Sankt Peterburge, kur darbai planuojami pradeti 2009 m.

 

Tanžere (Marokas) aljansas ir Maroko Karalyste sukurs vieną iš didžiausiu automobiliu gamyklu Viduržemio juros regione. Joje bus galima pagaminti 400 000 transporto priemoniu per metus. Dar vieną naują gamyklą planuojama pastatyti Indijoje.

 

Apie „Renault Nissan” aljansą

 

1999 m. kovo 27 d. sudarytas aljansas yra unikali partneryste tarp dvieju pasauliniu automobiliu kompaniju, kurias vienija panaši strategija, bendri tikslai ir principai, rezultatais pagrista sinergija ir dalinimasis geriausiomis praktikomis. Tuo pat metu abi kompanijos vertina ir toliau stiprina savo individualius identitetus ir ženklus.

 

“Renault” ir “Nissan”, isikurusios atitinkamai Paryžiuje ir Tokijuje, turi nepriklausomas vadovybes ir vykdo nepriklausomą kasdienę veiklą. Kiekviena kompanija yra atskaitinga prieš savo akcininkus ir valdybas. Tačiau abu partneriai turi žymią akciju dali kitoje kompanijoje. „Renault” valdo 44,3proc. “Nissan” akciju, o “Nissan” turi 15 proc. “Renault” akciju.

 

Abieju kompaniju akcininkams aljansas kuria vertę taikydamas itvirtintus korporatyvinio valdymo standartus. Nuo aljanso suformavimo 1999 m. „Renault” rinkos kapitalizacija padidejo 17,5 mlrd. euru, o „Nissan” – 41,28 mlrd. JAV doleriu. Aljansas šiuo metu užima antrą vietą tarp pasauliniu automobiliu gamintoju pagal rinkos kapitalizaciją ir pelningumą.

 

PASTABA: 1 priede (žemiau) pateikiami „Renault Nissan” aljanso 2007 m. pardavimo rodikliai  pagal regionus ir markes.

 

###

Papildoma informacija:

Justas Kriukas, (5) 210 72 32, (656) 35620, UAB „Prime Partner“

 

 

 

 

2007 m. pardavimu rodikliai

Pasauliniai pardavimai

 

2007

2006

Pokytis

Renault Group

2 484 472

2 433 610

+2,1 proc.

- Renault

2 134 484

2 115 572

+0,9 proc.

- Samsung

119 824

121 660

-1,5 proc.

- Dacia

230 164

196 378

+17,2 proc.

Nissan Group

3 675 574

3 477 837

+5,7 proc.

- Nissan

3 523 891

3 341 571

+5,5 proc.

- Infiniti

151 683

136 266

+11,3 proc.

Renault-Nissan aljansas

6 160 046

5 911 447

+4,2 proc.

 

Pardavimai Vakaru Europoje

 

2007

2006

Pokytis

Renault

1 530 131

1 597 478

-4,2 proc.

Prancuzija

6 56 523

668 679

-1,8 proc.

Vokietija

1 57 968

173 276

-8,8 proc.

Italija

1 43 800

142 349

+1,0 proc.

Ispanija

198 948

206 326

-3,6 proc.

Didžioji Britanija

1 48 970

160 286

-7,1 proc.

Nissan

391 159

417 412

-6,3 proc.

Prancuzija

43 712

44 809

-2,4 proc.

Vokietija

44 672

59 335

-24,7 proc.

Italija

51 374

50 015

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.