Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ grynasis pelnas 2007 m. sieke 2,734 mlrd. euru

2007 m. „Renault“ koncerno grynasis pelnas sieke 2,734 mlrd. euru, o veiklos marža – 3,3 proc. Pasauliniai pardavimai padidejo 2,1 proc., tam itakos turejo augantys pardavimai Pietu Europos, Amerikos, Azijos rinkose.

2007 m. „Renault“ koncerno grynasis pelnas sieke 2,734 mlrd. euru, o veiklos marža – 3,3 proc. Pasauliniai pardavimai padidejo 2,1 proc., tam itakos turejo augantys pardavimai Pietu Europos, Amerikos, Azijos rinkose.

 

„Visu darbuotoju pastangomis 2007 m. „Renault“ pabaige sekmingai pasiruošusi tolimesniam „Renault Commitment 2009“ igyvendinimui,“  – sako „Renault“ generalinis direktorius ir prezidentas Carlos Ghosn.

 

Grupes pajamos 2007 m. sieke 40,682 mlrd. euru – 1,8 proc. daugiau nei 2006 m. Automobiliu srities pajamos sudare 38,679 mlrd. euru bendruju pajamu ir padidejo 1,6 proc. lyginant su 2006 m. Pardavimu mažejimą Prancuzijos ir kitose Vakaru Europos rinkose (2,6 proc.) kompensavo augantys pardavimai kituose regionuose (3,1 proc.). Finansines veiklos pajamos sieke 2,003 mlrd. euru – 4,8 proc. daugiau negu 2006 m.

 

2007 m. grupes veiklos marža augo 27,4 proc. 1,354 mlrd. euru, arba 3,3 proc. skaičiuojant nuo pajamu (2,6 proc. 2006 m.). Automobiliu srities veiklos marža išaugo 54,5 proc. iki 882 mln. euru (2,3 proc. pajamu). Tokiam dideliam augimui itakos turejo kainu mažinimas, pardavimu užsienio rinkose didejimas bei augantis LCV linijos populiarumas.

 

2007 m. grupes veiklos pelnas sudare 1,238 mlrd. euru – 41 proc. daugiau negu 2006 m. Iš savo akciju pardavimo partneriu kompanijose „Renault“ gavo 1,675 mlrd. euru: 1,288 mlrd. euru iš „Nissan“ ir 325 mln. euru iš „Volvo“. Bendras grynasis pelnas sumokejus mokesčius – 2,734 mlrd. euru (2006 m. – 2,960 mlrd. euru).

 

2007 m. gruodžio 31 d. „Renault“ automobiliu srities grynasis finansinis isiskolinimas sieke 2,088 mlrd. euru. Tai sudare 9,5 proc. akcininku nuosavybes, tuo tarpu 2006 m. pabaigoje grupes skola sudare 11,5 proc. akcininku nuosavybes. Toki sumažejimą leme padideję pinigu srautai automobiliu srities veikloje, tinkama kapitalo kaštu vadyba bei stabilus apyvartinio kapitalo poreikiai.

 

Igyvendindama programą „Renault Commitment 2009“, kompanija 2007 metais toliau dideli demesi skyre kokybei, pelningumui ir augimui. Per dvejus programos igyvendinimo metus (nuo 2005 m.) išlaidos garantiniu automobiliu aptarnavimui sumažejo 25 proc., o patenkintu klientu skaičius aptarnavimo tinkle išaugo 6,3 proc.

 

2007 m. „Renault“ peržiurejo ir atnaujino „Clio“, „Twingo“, „Laguna“, „Kangoo“ modelius, taip pat orientavosi i naujus segmentus, pasiulydama lengvąji komercini automobili „Logan Van“, Brazilijos rinkai skirtą „Sandero“, pirmąji didesnio pravažumo automobili „Koleos“, didesni „Grand Modus“ bei „Clio Estate“ su universalo kebulu.

 

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.