Pranešimas spaudai

Dalintis

„Dacia“ pristato kompaktišką hetčbeką „Sandero“

Toliau plesdama automobiliu gamą, „Dacia“ pristato naują penkiu duru hetčbeką „Sandero“, kuris papildys gamintojo gamą šiuo metu sudarančius „Logan“ sedaną, „Logan MCV“ universalą, „Logan Van“ bei „Logan Pick-up“ lengvuosius komercinius automobilius. „Sandero“ bus gaminamas Rumunijoje ir pasižymes visais „Dacia“ budingais privalumais: erdviu salonu, dideliu pakeliamu svoriu ir patvaria konstrukcija. Automobiliui bus suteikiama 3 metu arba 100 000 km ridos garantija.

Toliau plesdama automobiliu gamą, „Dacia“ pristato naują penkiu duru hetčbeką „Sandero“, kuris papildys gamintojo gamą šiuo metu sudarančius „Logan“ sedaną, „Logan MCV“ universalą, „Logan Van“ bei „Logan Pick-up“ lengvuosius komercinius automobilius. „Sandero“ bus gaminamas Rumunijoje ir pasižymes visais „Dacia“ budingais privalumais: erdviu salonu, dideliu pakeliamu svoriu ir patvaria konstrukcija. Automobiliui bus suteikiama 3 metu arba 100 000 km ridos garantija.

 

Prekyba „Dacia Sandero“ automobiliais Europoje prasides 2008 m. birželio men.

 

Visiškai naujo dizaino „Dacia Sandero“ pasižymi modernia išvaizda, kuri derina dinamiškumą ir patvarumą. Priekyje dominuoja ekspresyvus priekiniai žibintai. Priekines groteles ir bamperis harmoningai susilieja su automobilio korpusu. Galines dalies išvaizda pabrežia automobilio erdvumą ir patikimai sukonstruoto automobilio savybes.

 

Naujasis automobilis yra 4,02 m ilgio, 1,75 m pločio ir 2,59 m ratu bazes. Ant automobilio galines sedynes patogiai gali susesti 3 suaugę asmenys, kadangi konstruktoriai sugebejo sudaryti 1425 mm aukščio erdvę su 878 mm erdves galvai ir 145 mm erdves keliams. Be to, i šias vietas yra patogus isesti del 67° kampu atsidarančiu galiniu dureliu.

 

Kuriant interjerą, ypatingas demesys buvo skirtas ergonomiškumui ir paprastumui, ypatingai vairuotojo vietoje. „Sandero“ bus siulomas triju skirtingu vidaus apdailos versiju, kurios pabreš interjero modernumą.

 

Automobilio bagažines erdve – 320 litru. Ją galima padidinti iki 1200 litru sulankstant galines sedynes atlošą, kuris sukurtas moduliniu pagrindu ir gali buti nulenktas 60/40 santykiu.

 

Kaip ir kiti „Dacia“ automobiliai, „Sandero“ sukurtas B0 platformos pagrindu. Ji buvo specialiai modifikuota ir pritaikyta naujajam hetčbekui padidinant vairavimo tikslumą bei posukiu iveikimo stabilumą. Kaip ir kiti „Dacia“ automobiliai, „Sandero“ pasižymi didele prošvaisa (155 mm) bei sustiprintu dugnu, todel gali buti naudojamas net prastuose keliuose.

 

„Sandero“ pirkejai gales rinktis iš 2 benzininiu (1.4 l 75 AG ir 1.6 l 90 AG) ir 2 dyzeliniu varikliu (1.5 dCi 70 AG ir 1.5 dCi 85 AG), kurie gerai užsirekomendavo ivairiuose „Renault“ modeliuose ir nemaža dalimi sąlygojo „Dacia“ sekmę. Ypatingai daug demesio susilaukia 1,5 l dCi dyzelinis variklis, kuris yra vienas ekonomiškiausiu savo klaseje.

 

Saugumo srityje „Sandero“ kurejai pasinaudojo „Renault“ grupes patirtimi. Daug demesio buvo skirta stabdžiu sistemai, kad automobilis atitiktu Europos pirkeju lukesčius B segmento automobiliui. „Sandero“ gali buti isigijimas su paskutines kartos „Bosch 8.1“ ABS sistema, kuri turi integruotas EBD (Electronic Brakeforce Distribution) ir, pirmą kartą tarp „Dacia“ modeliu, EBA (Emergency Brake Assist) funkcijas.

 

Pasyvaus saugumo srityje „Sandero“ pasižymi daugybe ypatybiu, tarp kuriu yra specialiu medžiagu, mažinančiu kabinos deformaciją priešpriešinio susidurimo atveju, panaudojimas. Iš magnio pagamintas vairo remas ir judanti vairo kolonele išskaido kinetinę energiją avarijos metu, o iš polipropileno gaminamas priekinis skydelis sumažina keliu traumos riziką. „Sandero“ gaminamas su 3 tašku saugos diržais ir iki 4 oro pagalviu.

 

Dauguma „Sandero“ modifikaciju bus siulomos su vairo stiprintuvu, reguliuojamo aukščio vairuotojo sedyne ir reguliuojamo aukščio vairo kolonele. Siekiant išlaikyti labai patrauklią automobilio kainą, pigiausia versija bus siuloma be vairo stiprintuvo, tačiau vairo sukimas buvo palengvintas, lyginant su „Clio II“ ir ankstesniais „Dacia“ modeliais.

 

„Sandero“ yra penktasis „Dacia“ modelis ir Europos, Šiaures Afrikos ir Turkijos rinkose bus pradetas pardavineti palaipsniui nuo 2008 m. birželio men. „Renault“ ženklu pažymeti „Sandero“ modeliai nuo 2008 m. sausio men. jau parduodami Brazilijoje ir Argentinoje. 2009 m. automobilis pasieks Pietu Afrikos Respubliką.

 

Tikimasi, kad 2008 m. pradejus „Sandero“ pardavimus, „Dacia“ gamykloje iš viso bus pagaminama 60 automobiliu per valandą. „Sandero“ teks apie pusę visu gamybos pajegumu. Tam papildomai i Pitesti gamyklą Rumunijoje buvo investuota 100 mln. euru.

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.