Pranešimas spaudai
„Renault“ automobiliu gamintoja Prancuzijoje pradejo stilingo ir sportiško „Laguna GT“ modelio pardavimus. Kitu Europos šaliu salonuose „Laguna GT“ bus pradeta prekiauti 2008 m. vasarą. Iš kitu „Laguna“ automobiliu šeimos „Laguna GT“ išsiskiria aktyvia pakaba bei visus keturis ratus valdančia vairo sistema. Naujasis modelis, komplektuojamas su dviem galingais varikliais (2,0 l/180 AG dyzelinis ir 2,0 l/205 AG benzininis), užtikrina valdymo tikslumą ir išskirtini vairavimo malonumą.
Išoriškai „Laguna GT“ nuo kitu „Laguna“ šeimos automobiliu skiriasi sportiško stiliaus radiatoriaus grotelemis, 18 coliu aliuminio ratlankiais, dideliais 320 mm stabdžiu diskais priekyje ir 300 mm – automobilio gale. Papildomo dinamiškumo ispudi suteikia sparnu priekyje itaisytos oro isiurbimo angos, tamsinti priekiniai žibintai bei dvigubi duslintuvo antgaliai.
Aktyvi pakaba ir visus keturis ratus valdanti vairo sistema užtikrina geresni automobilio manevringumą, dinamišką reagavimą bei precedentu neturinti vairavimo tikslumą, suteikianti išskirtinę automobilio kontrolę posukiu metu. Vairuotojas bus maloniai nustebintas del itin tikslaus valdymo vos pasukus vairą. Aktyvi pakaba su keturis ratus valdančia vairo sistema ypač aktuali aktyvaus saugumo srityje, nes padeda valdyti automobili sudetingose stabdymo situacijose bei manevruojant dideliu greičiu.
Esant mažesniam nei 60 km/h greičiui, galiniai „Laguna GT“ ratai nedideliu kampu gali pasisukti i priešingą pusę. Tai užtikrina 10 proc. mažesni apsisukimo spinduli lyginant su du ratus valdančia vairo sistema: 10,8 m (kaip „Clio“ modelio) su 18 coliu ratais vietoj 12,05 m. Patobulintas manevringumas itin naudingas parkuojantis arba važiuojant siauromis miesto gatvemis. Šios savybes taip pat leidžia vairuoti atliekant mažiau judesiu vairu net ir labai vingiuotame kelyje.
Kai automobilis pasiekia 60 km/h greiti, posukiuose galiniai ratai ima sukti ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai – lyg automobilis važiuotu ant begiu. Aktyvi pakaba su keturis ratus valdančia vairo sistema atremia išcentrinę jegą, kuri automobilio galą stumia išoren dideliuose posukiuose. Tai leidžia saugiai iveikti posuki didesniu greičiu.
Naujoji pakaba taip pat užtikrina didesni saugumą atliekant staigius manevrus, siekiant išvengti kliučiu. Kritinese situacijose galiniu ratu pasisukimo kampas gali padideti iki 3,5°. Tokioje situacijoje isiterpia elektronine stabilumo kontroles sistema (
„Laguna GT“ pirkejai gales rinktis iš dvieju pažangiu ir sportiniu turbo varikliu: dyzelinio ir benzininio. 2,0 dCi variklio, išvystančio 180 AG, maksimalus sukimo momentas siekia 400 Nm esant 2000 aps/min. Sumažintos inercijos turbokompresorius su reguliuojamais purkštukais padidina dinamišką automobilio reagavimą esant mažiems apsisukimams ir leidžia pasiekti geriausiu rezultatu: 1000 m iš vietos nuvažiuoja per 29,6 s, greiti nuo 0 iki 100 km/h pasiekia per 8,5 s. Mišriu režimu kuro sąnaudos siekia 6,5 l/100 km, o CO2 emisija – 172 g/km. Automobilis taip pat siulomas su sportišku 2,0 litru 16V benzininiu varikliu (205 AG), kurio maksimalus sukimo momentas yra 300 Nm esant 3000 aps/min. Pirmą kartą panaudotas „Megane RS“ modelyje, šis sportinis variklis yra specialiai pritaikytas „Laguna GT“. Modelis su šiuo varikliu nuo 0 iki 100 km/h greičio isibegeja per 7,8 s, nuvažiuoti 1000 m iš vietos jam reikia 28 s. Automobilis su benzininiu varikliu sunaudoja 8,2 l/km degalu ir išmeta 194 g CO2 kilometrui.
„Laguna GT“ modeliui, kaip ir visai „Laguna“ automobiliu šeimai, suteikiama 3 metu arba 150 tukstančiu ridos garantija.