Pranešimas spaudai

Dalintis

Kanu kino festivalyje ispudingai pristatyta „Renault Laguna Coupe“

2008 m. gegužes 28 d., Vilnius. „Renault“ automobiliu gamintojai pasirinko ypatingą progą pristatyti savo naująji „Laguna Coupe“ modeli. I 61-ąji Kanu kino festivali „Renault“ generalinis direktorius ir prezidentas Carlosas Ghosnas atvyko nauju aukščiausios klases „Laguna“ automobiliu.

 

2008 m. gegužes 28 d., Vilnius. „Renault“ automobiliu gamintojai pasirinko ypatingą progą pristatyti savo naująji „Laguna Coupe“ modeli. I 61-ąji Kanu kino festivali „Renault“ generalinis direktorius ir prezidentas Carlosas Ghosnas atvyko nauju aukščiausios klases „Laguna“ automobiliu. Šio automobilio sportines savybes buvo pademonstruotos tą pati savaitgali vykusiose Monako didžiojo prizo (Grand Prix) lenktynese, po kuriu „ING Renault F1“ komandos pilotai bandytojai Lucasas di Grassi ir Romainas Grosjeanas „Renault Laguna“ kupe automobiliais iveike keletą trasos ratu. Platesnei visuomenei „Laguna Coupe“ bus pristatyta artejanti spali Paryžiaus automobiliu parodoje.

 

Naujosios „Laguna Coupe“ išvaizda atspindi sportinę ir dinamišką automobilio prigimti. Sukurtas remiantis 2007 m. Frankfurto automobiliu parodoje pristatytu sportiniu koncepciniu modeliu, serijinio automobilio elegantiškas dizainas prilygsta tikrai išskirtiniams kupe modeliams. „Laguna“ kupe versija turi puikiai subalansuotas proporcijas, kurios automobiliui suteikia dinamiškumo ispudi: jis žemas (1,40 m), bet ilgas (4,64 m) ir platus (1,83 m). Automobilio veržlumą paryškina ilgas automobilio priekis ir trumpa galine dalis su siaurais žibintais, suteikiančiais išskirtini apšvietimą nakties metu. Komplektuojamas su 17 arba 18 coliu aliuminio ratlankiais, „Laguna“ kupe išsiskiria ilga ratu baze (2,69 m).

 

Kaip ir neseniai pristatytas „Laguna GT” automobilis, kupe modelis turi „Renault Engineering“ ir „Renault Sport Technologies“ specialistu sukurtą aktyvią pakabą su visus keturis ratus valdančia vairo sistema. Ši sistema užtikrina geresni automobilio manevringumą, dinamišką reagavimą bei precedentu neturinti vairavimo tikslumą, suteikianti išskirtinę automobilio kontrolę posukiu metu. Esant nedideliam greičiui, galiniai automobilio ratai nedideliu kampu gali pasisukti i priešingą pusę, o tai padidina manevringumą, naudingą parkuojantis arba važiuojant siauromis miesto gatvemis. Naujoji pakaba taip pat užtikrina didesni saugumą atliekant staigius manevrus, stabdant sudetingose situacijose bei siekiant išvengti kliučiu (vadinamasis „briedžio testas“).

 

I „Renault Laguna” kupe automobili bus montuojami keturiu tipu varikliai: du dyzeliniai ir du benzininiai. Vienas iš varikliu yra visiškai naujas V6 dCi motoras, kurio galia siekia 235 AG (173 kW), o maksimalus sukimo momentas - 450 Nm. Tikimasi, kad šis naujas variklis taps vairavimo malonumo ir valdymo etalonu rinkoje. Taip pat siulomas 3,5 l V6 benzininis variklis, kuris komplektuojamas kartu su AJ0 automatine šešiu pavaru greičio deže. Šio variklio maksimali galia - 240 AG (175 kW), o sukimo momentas siekia 330 Nm. Su šiuo varikliu „Renault Laguna“ kupe automobilis nuo 0 iki 100 km/val. greičio gali isibegeti per mažiau nei 7 sekundes. Kiti du 2,0 l varikliai (dyzelinis ir benzininis) jau yra išbandyti ir patikrinti kituose „Laguna“ automobiliuose.

 

Prekyboje automobilis pasirodys palaipsniui ivairiose šalyse pradedant nuo 2008 m. spalio men. vidurio.

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.