Pranešimas spaudai
„Renault“ automobiliu gamintoja pristato naująją, trečiosios kartos „Megane“, žyminčią „Renault“ pletrą C klases automobiliu segmente. Naujasis modelis oficialiai bus pristatytas š. m. spalio men. vyksiančioje Paryžiaus automobiliu parodoje, o prekyboje jis pasirodys nuo š. m. lapkričio men.
Naujoji „Megane“ yra sukurta remiantis koncepciniu modeliu „Megane Coupe Concept“, kuris buvo pristatytas praejusi pavasari Ženevoje. Naujojo modelio dinamiškos ir elegantiškos linijos harmoningai susilieja su sportiškais automobilio elementais. Aki traukia masyvus priekinis bamperis su dideliais integruotais ortakiais bei i apačią nusitęsiantys priekiniai žibintai.
Kuriant interjerą, ypatingas demesys buvo skirtas ergonomiškumui ir paprastumui, ypač vairuotojo vietoje. Prietaisu skydelis yra racionaliai ir patogiai išdestytas, o ivairus valdymo irankiai – lengvai pasiekiami rankomis. Daug demesio buvo skirta ivairiu aksesuaru gamybai, tad kaip papildomą irangą galima pasirikti ivairius išores patobulinimus, patogumo teikiančią irangą ar praktiškas daiktu detuves.
Trečiosios kartos „Megane“ aprupinta daugybe naudingu irenginiu. Viena pagrindiniu inovaciju yra autopilotas/greičio ribotuvas, naudojantis spalvu elementus. I spidometrą inegruotas šviesu ratas, kuris aktyvuojasi ijungus autopiloto/greičio ribotuvo funkciją. Kai nustatytas greitis padideja, spidometras ima šviesti raudonai, o viršijus greiti – ima blykseti. Spalvu naudojimas yra ne tik praktiškas ir patogus, bet ir naudingas saugumo srityje, kadangi padeda greičiau pastebeti viršytą greiti. Daug patogumo taip pat suteikia laisvu ranku kortele – automatinis užrakinimas, vairuotojui nuejus nuo automobilio, navigacijos sistema ir kitos funkcijos.
405 l bagažine yra viena talpiausiu „Megane“ klases automobiliu segmente. Bagažine paprasta naudotis, nes žemas slenkstis ir plati dureliu anga leidžia ikrauti net ir didžiausią
krovini. 60/40 santykiu susilankstančios galines sedynes leidžia dar labiau padidinti bagažines turi.
Naujoji „Megane“ buvo kurta siekiant užtikrinti geriausią savo klaseje saugumą. Ji naudoja naujausias dvieju kameru, dvigubo spaudimo oro pagalves bei šoniniu smugiu daviklius, kurie jau išmeginti „Laguna
Derindama patogumą ir efektyvumą, naujoji „Megane“ užtikrina malonu ir patikimą važiavimą. Atnaujinti dCi ir TCe varikliai yra ne tik patikimi, bet ir draugiški aplinkai. Dyzeliniu varikliu gamą sudaro: 85 AG, 105 AG, 90 AG bei smulkiuju daleliu filtru aprupintas 110 AG agregatai. Visi keturi dyzeliniai varikliai užtikrina 120 g/km ar net mažesnes CO2 emisijas. Šiu varikliu gama artimiausiu metu bus papildyta 160 AG su mechanine pavaru deže bei 150 AG su automatine pavaru deže.
Priklausomai nuo rinkos, benzininiu varikliu linija apims 1.6 16V 100 AG ir 110 AG, taip pat 2.0 16V 140 AG ir TCe 180 variklius. Automobili su 2.0 16V 140 AG varikliu bus galima isigyti su mechanine šešiu pavaru deže. Naujausias „Renault“ variklis, TCe 130, i naująją „Megane“ bus pradetas montuoti nuo 2009 m. pavasario.
Naujoji „Megane“ yra vienas socialiai atsakingiausiu automobiliu savo klaseje. 95 proc. automobilio svorio gali buti perdirbta, o beveik 12 proc. automobilio gamyboje naudoto plastiko yra iš perdirbtu medžiagu. Beveik 70 proc. automobiliu atitiks „Renault Eco2“ programos reikalavimus.
Nuo 1995 m., kai rinkoje buvo pristatyta pirmoji „Megane“, iš viso ju yra parduota apie 8,5 mln. „Megane“ šeimą sudarantys septyni kebulo tipai yra gaminami trijuose žemynuose (Europa, Pietu Amerika ir Azija) devyniose gamyklose ir parduodami daugiau kaip 75 šalyse už Vakaru Europos ribu. Ivairus „Megane“ modeliai ilgai figuravo Europos automobiliu pardavimu lenteliu viršuje ir gavo tokius apdovanojimus, kaip Metu automobilis („Scenic I“ 1998 m. ir „Megane II“ 2003 m.). „Megane“ taip pat buvo pirmas automobilis savo klaseje, kuris gavo penkiu žvaigždžiu Euro NCAP ivertinimą.
Paryžiaus automobiliu parodoje bus pristatoma treju ir ketveriu duru kebulo „Megane“. Veliau bus pristatoma kupe, kabrioleto ir universalo versijos. Planuojama, kad iki 2010 m. naujosios „Megane“ šeimą sudarys 6 skirtingi kebulu modeliai. Šie nauji modeliai yra specialiai kuriami Europos rinkai ir bus gaminami Ispanijos bei Prancuzijos gamyklose.