Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ kokybes rodikliai gereja

Automobiliu gamintoja „Renault“, nuo 2006 metu vykdanti programą „Renault Commitment 2009“ ir telkianti demesi i tris pagrindinius programoje numatytus isipareigojimus: kokybe, pelningumas, augimas, skelbia sekmingai gerinanti „Renault“ automobiliu patikimumo ir kokybes rodiklius.

Automobiliu gamintoja „Renault“, nuo 2006 metu vykdanti  programą „Renault Commitment 2009“ ir telkianti demesi i tris pagrindinius programoje numatytus isipareigojimus: kokybe, pelningumas, augimas, skelbia sekmingai gerinanti „Renault“ automobiliu patikimumo ir kokybes rodiklius.

 

„Renault“ tęsia nauju rinku užkariavimą – tai iliustruoja rinku už Europos ribu augimas, kuris 2008 m. rugpjuti buvo 10,7 proc. Europoje sparčiai auga tokios rinkos kaip Nyderlandai (+22 proc.), Austrija (+14,8 proc.), Belgija (+14,1 proc.), Vokietija (+11,2 proc.). Šie duomenys leido „Renault“ grupei itvirtinti stiprias pozicijas keleiviniu ir universaliu transporto priemoniu gamintoju tarpe. Prancuzijoje „Renault“ nauju keleiviniu automobiliu registracija rugpjuti padidejo 8,3 proc., nors pati rinka auga vos 2,2 proc. Užimdama 23,6 proc. rinkos, „Renault“ Prancuzijoje yra absoliuti automobiliu gamintoju lydere. 

 

Per pastaruosius kelerius metus padidejo „Renault“ automobiliu patikimumas: 2002-2007 m. avariju skaičius sumažejo 75 proc. 3 metu arba 150 000 km ridos garantija šiuo metu yra suteikiama visai aukščiausiai „Renault“ automobiliu linijai. 80 proc. sumažejo iš tiekeju gaunamu detaliu su defektais. 2007 m. 2,5 proc. (iki 78,9 proc.) padidejo aptarnavimu patenkintu klientu.

 

„Renault Nissan“ aljansas sekmingai isitvirtino kaip ekologišku ir itin pigiu automobiliu gamintojas. Prieš devynerius metus suvieniję jegas „Renault“ ir „Nissan“ dalijasi automobiliu platformomis, kitomis automobiliu dalimis, gamyba, logistika, platinimu bei kitomis veiklomis. „Renault Nissan“ aljansas, 2007 m. pardavęs 6 160 046 automobiliu ir turintis 355 000 darbuotoju visame pasaulyje, 2007 m. 4,2 proc. padidino savo pardavimus ir šiuo metu užima 9,1 proc. pasaulines rinkos.

 

Šie rezultatai rodo, kad „Renault Commitment 2009“ programos remuose igyvendinti veiksmai pasiteisino. Geri rezultatai padeda „Renault“ siekti tikslo tapti viena iš triju geriausiu automobiliu gamintoju pasaulyje pagal produktu ir aptarnavimo kokybę. Artimiausiu metu „Renault“ savo pletrą sieja su visiškai atnaujintu automobiliu asortimentu, ypač „Megane“ šeima. Nuo 2011 m. yra planuojama elektra varomu automobiliu gamyba. 

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.