Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ siekia isitvirtinti Rusijos rinkoje

Nuolat augant Rusijos automobiliu rinkai, automobiliu gamintoja „Renault“ sekmingai vysto partnerystę su dviem Rusijos partneriais – „Avtoframos“ ir „AvtoVAZ“. „AvtoVAZ“, kurio 25 proc. priklauso „Renault“, yra pirmaujanti Rusijos automobiliu gamintoja, užimanti 23 proc. rinkos. „Avtoframos“ parduoda visą importuojamu „Renault“ automobiliu asortimentą, iš kurio sekmingiausiai perduodamas „Logan“ modelis - geriausiai savo klaseje parduodamas sedanas Rusijoje.

Nuolat augant Rusijos automobiliu rinkai, automobiliu gamintoja „Renault“ sekmingai vysto partnerystę su dviem Rusijos partneriais – „Avtoframos“ ir „AvtoVAZ“. „AvtoVAZ“, kurio 25 proc. priklauso „Renault“, yra pirmaujanti Rusijos automobiliu gamintoja, užimanti 23 proc. rinkos. „Avtoframos“ parduoda visą importuojamu „Renault“ automobiliu asortimentą, iš kurio sekmingiausiai perduodamas „Logan“ modelis - geriausiai savo klaseje parduodamas sedanas Rusijoje.

 

Rusija, nepaisant ekonominiu sunkumu, yra pasiruošusi tapti pirmaujančia automobiliu rinka Europoje: 2007 m. Rusijoje parduota 2,7 mln. automobiliu, 2008 m. apytikriai turetu buti parduota apie 3,2 mln., o 2014 m. tikimasi parduoti iki 4 mln.

 

„Renault“, stebedama situaciją Rusijoje, suformavo strategiją, kuri remiasi trimis pagrindiniais principais: vietine gamyba Maskvos gamykloje, „Renault“ importuojamu automobiliu pardavimu bei tolesne partneryste su „AvtoVAZ“.

 

Šiuo metu Maskvoje „Renault“ gamina „Logan“ modeli. Atsižvelgiant i itin didelę „Logan“ sekmę, gamyklos pajegumai dvigubinami ir 2009 m. pabaigoje planuojama 160 tukst. vnt. gamybos apimtis. Šioje gamykloje Maskvoje taip pat bus gaminas „Sandero“ modelis. Rusijos rinkoje sparčiai plečiasi ir pardavimu tinklas, kuri šiuo metu sudaro 74 atstovybes ir 94 salonai.

 

Pletodama importuojamu automobiliu pardavimus „Renault“ siekia pasinaudoti kylančiu importuojamu automobiliu poreikiu Rusijoje. „Renault“ automobiliai i Rusiją importuojami nuo 1998 m., šiuo metu Rusijoje parduodami ir visi naujausi „Renault“ modeliai: „Laguna III“ sedanas ir universalas, „Koleos“, nuo š.m. lapkričio men. bus pradeta prekiauti naująja „Thalia“.

 

Nuo š.m. sausio men. tapusi išskirtiniu strateginiu „AvtoVAZ“ partneriu, „Renault“ padeda Rusijos automobiliu gamintojui atnaujinti ir plesti modeliu gamą, stiprinti prekes ženklą. Partnerystes deka „AvtoVAZ“ gales greičiau atnaujinti visą „Lada“ modeliu gamą panaudodama „Renault“ platformas ir jegos agregatus. „AvtoVAZ“ ir „Renault“ ketina dalintis technologijomis ir žiniomis, ypač gamybos ir marketingo srityse, siekdamos padidinti „AvtoVAZ“ modeliu patrauklumą, konkurencingumą ir kokybę. Taip pat bus keičiamasi ivairaus lygio vadovais užtikrinant sklandžią integraciją bei „AvtoVAZ“ virsmą pasauliniu automobiliu gamintoju, kurio metines gamybos apimtys viršys 1 mln. automobiliu.

„Renault“ sugebejimą sekmingai pletoti partnerystes irodo „Renault Nissan“ aljanso veikla (nuo 1998 m.), Rumunijos prekinio ženklo „Dacia“ atgaivinimas (nuo 1999 m.), „Renault Samsung Motors“ sukurimas (2000 m.). Iš šiu triju itin skirtingu partnerysčiu „Renault“ igijo vertingu strateginiu kompetenciju - sekmę lemia pagarba partnerio identitetui, vietiniu klientu ir rinkos išmanymas, gamybos sistemu standartizavimas remiantis geriausiomis praktikomis, pirkimu ir projektavimo sinergiju vystymas, siekiant lešu taupymo.  

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.