Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ pradeda prekiauti pirmąja „Laguna“ kupe versija

Automobiliu gamintoja „Renault“ pradeda pirmuju „Renault“ istorijoje „Laguna“ kupe versiju prekybą. Šiuo modeliu pradedama prekiauti ir Lietuvoje. Žavus, sportiškas ir dinamiškas kupe modelis buvo sukurtas remiantis 2007 m. Frankfurto automobiliu parodoje pristatytu „Laguna Coupe Concept“. Stilingas automobilis skirtas tiems, kurie ieško vairavimo malonumo ir išskirtines išvaizdos derinio.

Automobiliu gamintoja „Renault“ pradeda pirmuju „Renault“ istorijoje „Laguna“ kupe versiju prekybą. Šiuo modeliu pradedama prekiauti ir Lietuvoje. Žavus, sportiškas ir dinamiškas kupe modelis buvo sukurtas remiantis 2007 m. Frankfurto automobiliu parodoje pristatytu „Laguna Coupe Concept“. Stilingas automobilis skirtas tiems, kurie ieško vairavimo malonumo ir išskirtines išvaizdos derinio.

 

„Laguna“ kupe versija turi puikiai subalansuotas proporcijas, kurios automobiliui suteikia dinamiškumo ispudi: jis žemas (1,40 m), bet ilgas (4,64 m) ir platus (1,83 m). Jo išvaizda pasižymi ilgu variklio dangčiu ir trumpa galine automobilio dalimi, kurioje išsiskiria siauri žibintai. Komplektuojamas su 17 arba 18 coliu aliuminio ratlankiais, „Laguna“ kupe pasižymi ilga ratu baze (2,69 m).

 

Kaip ir „Laguna GT“ modelis, „Laguna“ kupe turi aktyvią pakabą su visus keturis ratus valdančia vairo sistema. Esant nedideliam greičiui, galiniai automobilio ratai nedideliu kampu gali pasisukti i priešingą pusę, taip padidindami manevringumą, kuris naudingas parkuojantis arba siaurose miesto gatvese. Ši sistema užtikrina dinamišką automobilio reagavimą bei precedentu neturinti vairavimo tikslumą, suteikianti išskirtinę automobilio kontrolę posukiu metu.

 

I „Renault Laguna” kupe automobili montuojami keturiu tipu varikliai: du dyzeliniai ir du benzininiai. Vienas iš varikliu yra visiškai naujas V6 dCi motoras, kurio galia siekia 235 AG (173 kW), o maksimalus sukimo momentas - 450 Nm. Tikimasi, kad šis naujas variklis taps vairavimo malonumo ir valdymo etalonu rinkoje. Taip pat siulomas 3,5 l V6 benzininis variklis, kuris komplektuojamas kartu su AJ0 automatine šešiu pavaru greičio deže. Šio variklio maksimali galia - 240 AG (175 kW), o sukimo momentas siekia 330 Nm. Su šiuo varikliu „Renault Laguna“ kupe automobilis nuo 0 iki 100 km/val. greičio gali isibegeti per mažiau nei 7 sekundes. Kiti du 2,0 l varikliai (dyzelinis ir benzininis) jau yra išbandyti ir patikrinti kituose „Laguna“ automobiliuose.

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.