Pranešimas spaudai
„Renault - Nissan“ aljansas pristato visiškai naują V6 dCi dyzelini varikli (V9X tipo), kuris pirmą kartą visuomenei buvo pristatytas „Laguna Coupe“ modelyje š.m. Paryžiaus automobiliu parodoje. Šis variklis yra pirmasis dyzelinis V6 agregatas, sukurtas ir pagamintas bendromis Aljanso jegomis. Juo bus aprupinti aukštesnes klases modeliai, kad butu patenkintas galingu ir tuo pat metu ekonomišku bei ekologišku varikliu poreikis.
V6 dCi variklis puikiai demonstruoja darnu ir sekmingą Aljanso darbą. Variklis buvo kurtas abieju kompaniju, surinktas „Renault“ gamykloje, o bus montuojamas tiek i „Renault“, tiek i „Nissan“ bei „Infinity“ modelius. Toki varikli gaminti atskirai „Renault“ ir „Nissan“ kompanijoms butu neefektyvu, kadangi, norint gauti pelno, panaudojimo apimtys butu buvę per mažos. Sujungus pajegas, buvo sumažintos tyrimu ir pletros investicijos, taip pat sumažejo gamybiniu kaštu, kadangi projektavimo ir gamybos sritys buvo atskirtos. Aljansui dirbant kartu, šio variklio kurimo ir gamybos sąnaudos buvo sumažintos iki 180 mln. euru.
Variklis V6 dCi buvo kuriamas siekiant atitikti „Renault“, „Nissan“ bei „Infinity“ klientu poreikius. Jis sukurtas taip, kad butu galima ji sumontuoti i bet kokio tipo modeli (kupe, sedaną, SUV ir kt.) bet kuriame pasaulio krašte – tiek Europoje, tiek JAV. Butent del šiu priežasčiu buvo nuspręsta naudoti V formos architekturą. V formos varikliai gali buti montuojami tiek išilgai, kaip dažniausiai buna „Nissan“ ir „Infinity“ automobiliuose, tiek skersai, kaip „Laguna“ modelyje.
Naujasis V6 dCi variklis turi daug bendra su kitais „Renault“ varikliais, pvz. 2,0 dCi, tad ji kuriant buvo pasinaudota visa turima patirtimi. Kadangi viršutines V6 dCi variklio dalys yra labai panašios i 2,0 dCi variklio, naujojo variklio koncepcija buvo greitesne ir pigesne. Be to, jau egzistuojančiu technologiju panaudojimas užtikrino geresnę kokybę bei patikimumą. „Nissan“ inžinieriai dirbo kartu ir dalinosi savo patirtimi visos kurybos ir gamybos metu, kad butu užtikrinta, jog variklis tiks ir „Nissan“ modeliams.
Variklis V6 dCi jau yra montuojamas i „Renault Laguna Coupe“ modeli, o nuo 2009 m. pr. su juo bus komplektuojami „Laguna“ sedano ir universalo modeliai. „Nissan“ ši varikli montuos i „Maxima“ modeli, kurio prekiaujama JAV, o Europoje rinkai pasiulys „Pathfinder“ bei „Navara“. „Infinity“ kompanija žada šiuo varikliu aprupinti EX, FX ir M modelius. Ateityje šiuo varikliu bus aprupinta vis daugiau modeliu, kadangi jis yra pritaikytas ivairaus tipo automobiliams (kupe, sedano, SUV, pikapams ir kt.).
Naujasis V6 dCi variklis užtikrina aukštos kokybes važiavimą ir malonumą. Šis variklis turi aukščiausią „Renault“ automobiliu linijos sukimo momentą , kuris yra 450 NM. Todel jis gali pasiulyti labai greitą akseleraciją nuo 0 iki 100 km/val.: 7,3 s su „Laguna Coupe“ dCi 235 AG. Nuo 80 iki 120 km/ val. tas pats automobilis isibegeja per 6,2 s. Be to, „Laguna Coupe“ dyzelinis V6 variklis yra aprupintas 235 AG, o tai yra antras galingiausias „Renault“ variklis po 3,5 l benzininio varianto (245 AG). Be to, šis naujas V6 dCi variklis taip pat yra draugiškas aplinkai: „Laguna Coupe“ modelis su šiuo varikliu išmeta tik 192 g/km CO2.