Pranešimas spaudai

Dalintis

„Dacia Sandero“ saugumą „EuroNCAP“ ivertino trimis žvaigždutemis, su specialiu saugumo paketu - keturiomis

„Dacia Sandero“, surinkusi 24 iš 37 galimu tašku, ivertinta trimis žvaigždutemis susidurimu testuose, kuriuos vykde nepriklausoma ir oficiali nauju europietišku automobiliu saugumo ivertinimo kompanija „Euro NCAP“. Vaiku apsaugos srityje „EuroNCAP“ „Dacia Sandero“ ivertino keturiomis žvaigždutemis. Automobilis su specialiu saugumo paketu, i kuri ieina pirotechniniai tempikliai, naujos kartos priekiniu sedyniu galvu atlošai bei šonines galvos ir krutines oro pagalves, pasyvaus saugumo testuose surinko 31 tašką iš 37 galimu, o tai prilygsta keturioms žvaigždutems.

„Dacia Sandero“, surinkusi 24[1] iš 37 galimu tašku, ivertinta trimis žvaigždutemis susidurimu testuose, kuriuos vykde nepriklausoma ir oficiali nauju europietišku automobiliu saugumo ivertinimo kompanija „Euro NCAP“. Vaiku apsaugos srityje „EuroNCAP“ „Dacia Sandero“ ivertino keturiomis žvaigždutemis. Automobilis su specialiu saugumo paketu, i kuri ieina pirotechniniai tempikliai, naujos kartos priekiniu sedyniu galvu atlošai bei šonines galvos ir krutines oro pagalves, pasyvaus saugumo testuose surinko 31[2] tašką iš 37 galimu, o tai prilygsta keturioms žvaigždutems.

?

„Dacia Sandero“ užprogramuotas kebulo suspaudimas smugio metu absorbuoja energiją, taip užtikrindamas automobilio ir jo keleiviu saugumą. Itin tampraus metalo naudojimas gaminant kebulą leidžia automobiliui geriau atlaikyti smugius. „Renault“ patirtimi paremta visapuse deformacijos kontrole užtikrina, kad automobilio keleiviai butu veikiami mažesnes suletejimo jegos. Salone medaus korio strukturos polipropileno prietaisu skydelis sumažina priekyje sedinčiu keleiviu kelieniu sužalojimo galimybę. Žemesne sekcija yra sukurta taip, kad atkartotu keliu ir blauzdikauliu linijas ir galetu sugerti visą energiją smugio metu.

?

Vaiku apsaugos srityje „EuroNCAP“ ivertintas keturiomis žvaigždutemis, „Dacia Sandero“ užtikrina, kad jaunieji automobilio keleiviai bus saugus keliones metu. Trys ISOFIX taškai abiejose galinese sedynese ISOFIX kedutę leidžia pritvirtinti saugiai ir greitai. „Dacia Sandero“ kaip standartine iranga yra aprupintas dviem priekinemis oro pagalvemis (priklausomai nuo rinkos) ir tritaškiais saugos diržais su apkrovos ribotuvais priekinese sedynese. Susidurimo metu apkrovos ribotuvai sumažina itampą, kuri tenka krutinei, ir tokiu budu minimizuoja susižalojimo tikimybę.

?

Aprupintas specialiu saugumo paketu „Dacia Sandero“ pasiekia toki pasyvaus saugumo lygi, kuris prilygsta keturioms „EuroNCAP“ žvaigždutems ir 31 taškui iš 37 galimu. Saugumo paketas yra galimas su visomis „Dacia Sandero“ versijomis kaip standartine arba papildoma iranga, priklausomai nuo šalies. I paketą ieina pirotechniniai tempikliai, naujos kartos priekiniu sedyniu galvu atlošai bei šonines galvos ir krutines oro pagalves. Pirotechniniai tempikliai priekinio smugio metu itempia saugos diržą ir sulaiko kuną nuo jegos, sviedžiančios ji i prieki. Naujos kartos galvos atlošai priekinese sedynese apsaugo kaklo slankstelius nuo sužalojimo galinio smugio metu. Kartu su vairuotojo ir priekinio keleivio oro pagalvemis dar yra siulomos šonines galvos ir krutines oro pagalves, užtikrinančios papildomą apsaugą šoninio smugio metu.

?

„Dacia“ automobiliu gamintoja neapsiriboja tik pasyviu saugumu, todel daug demesio skiriama ir kitiems dalykams. Ypatingas demesys buvo skirtas „Sandero“ stabdžiu sistemai, atitinkančiai visus Europos B automobiliu segmento standartus. „Sandero“ modelis yra aprupintas naujos kartos ABS Bosch 8.1, kuris apima automatinę stabdymo balanso kontrolę ir avarinio stabdymo pagalbą (EBA) kaip standartinę irangą. Tikru situaciju tyrimai patvirtino, kad pastaroji sistema yra itin naudinga del sutrumpejusiu avarinio stabdymo atstumu.



[1] Suaugusiuju saugomo srityje.

[2] Suaugusiuju saugumo srityje.

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.