Pranešimas spaudai

Dalintis

2008 m. „Renault“ grupes automobiliu rinkos dalis augo 3,6 proc.

2008 m. pasaulineje automobiliu rinkoje, kurioje pardavimai 2008 m. smuko 4,8 proc., automobiliu gamintoja „Renault“ patyre 4,2 proc. pardavimu nuosmuki, tačiau 3,6 proc. padidino rinkos dali. Tarptautinę „Renault“ pletrą liudija 1,5 proc. išaugę pardavimai už Europos ribu, dabar siekiantys 873 798 automobilius - beveik 37 proc. visu „Renault“ pardavimu.

2008 m. pasaulineje automobiliu rinkoje, kurioje pardavimai 2008 m. smuko 4,8 proc., automobiliu gamintoja „Renault“ patyre 4,2 proc. pardavimu nuosmuki, tačiau 3,6 proc. padidino rinkos dali. Tarptautinę „Renault“ pletrą liudija 1,5 proc. išaugę pardavimai už Europos ribu, dabar siekiantys 873 798 automobilius - beveik 37 proc. visu „Renault“ pardavimu.

 

Per 2008 m. Europoje „Renault“ pardave 1 507 678  automobilius ir tai leido užimamą  rinkos dali padidinti 0,2 punkto. „Dacia“ prekiniu ženklu pažymetu automobiliu pardavimai Europoje išaugo 39 proc. iki 112 000 vnt. Didžiausios itakos tokiems rezultatams turejo 2008 m. pristatyti nauji modeliai: „Sandero“, „Logan“ ir „Logan MCV“. „Renault“ pavyko padidinti savo rinkos dali Airijoje, Nyderlanduose, Belgijoje, Austrijoje, Šveicarijoje, tačiau Ispanijoje (-29,8 proc.), Italijoje (-12,7 proc.) ir Jungtineje Karalysteje (-11,7 proc.) pardavimai krito.

 

Rusijoje „Renault“ pardavimu sekmę leme „Logan“ modelis, kuris buvo parduodamas su „Renault“ prekiniu ženklu. Rusijoje „Renault“ pardavimai augo 6,8 proc. ir antrus metus iš eiles perženge 100 000 vnt. ribą. Turkijoje „Renault“, turedama 17 proc. rinkos dalies, užsitikrino lyderio poziciją tarp keleiviniu automobiliu gamintoju. Šioje šalyje populiariausiais modeliais išlieka „Megane“ bei „Thalia“.

 

Itin geru rezultatu „Renault“ pavyko pasiekti Brazilijoje bei Argentinoje. Brazilijoje „Renault“ per metus pardave 115 000 automobiliu ir taip savo pardavimus padidino 56,4 proc. „Renault“ padidino savo rinkos dali 4,3 proc. ir tapo vienu iš šešiu geriausiai parduodančiu prekiniu ženklu Brazilijoje. Automobiliu pardavimai augo ir Argentinoje (3,2 proc.).

 

Azijos ir Afrikos regione „Renault“ grupes pardavimai padidejo 12,2 proc. „Renault“ ženklu pažymetu automobiliu, kuriu buvo parduota per 110 000 vnt., pardavimai išaugo 54 proc. „Renault“ grupes automobiliu pardavimai taip pat augo šiose regiono šalyse: Izraelyje (8,4 proc.), Saudo Arabijoje (43,1 proc.), prancuziškai kalbančioje Afrikos dalyje (12,5 proc.), angliškai kalbančioje Afrikos dalyje (16,2 proc.), Libane (49,5 proc.).

 

Pagal pardavimus „Twingo“ automobilis savo kategorijoje išlaiko lyderio poziciją Prancuzijos rinkoje ir yra tarp triju geriausiu modeliu visoje Europoje. Naujosios „Megane“ hečbeko ir kupe versiju pristatymas atnaujino „Renault“ C segmento asortimentą. Naujoji „Laguna“ Prancuzijoje yra geriausiai parduodamas šeimyninis  sedanas (33 000 registraciju).

 

Turedama vieną labiausiai išvystytu lengvuju komerciniu automobiliu asortimentą, „Renault“ vienuolika metu iš eiles užima Europos lengvuju komerciniu automobiliu gamintojo lyderio poziciją. Tokius rezultatus lemia sekmingi „Kangoo Express“, „Traffic“ ir „Master“ modeliu pardavimai.

 

2008 m. „Renault“ grupe pristate dešimt nauju modeliu: „Clio Estate“, „Grand Modus“, „Megane III“, „Megane III Coupe“, „Laguna Coupe“, „Kangoo“, „Kangoo LCV“, „Kangoo Compact“, „Logan Pick-up“, „Thalia/Symbol“. 2009 m.  pab. „Renault“ grupe gales pasigirti naujausiu automobiliu asortimentu visoje rinkoje (vidutinis automobilio amžius 2,2 m.).

 

 

Vyraujant finansinei ir ekonominei krizei, 2009 m. „Renault“ grupe turi aiškią strategiją, padesiančią didinti rinkos dali. Toliau bus atnaujinamas automobiliu asortimentas, didesni demesi skiriant naująjai „Megane“, „Scenic“, „Grand Scenic“, antrąjam „Clio III“ etapui bei „Master“ modeliams. Taip pat bus pletojama „Renault eco2“ programa, dar labiau prisitaikanti prie aplinkos apsaugos konteksto ir nauju mokesčiu. Bus stengiamasi automobiliu asortimentą kuo labiau pritaikyti prie egzistuojančiu ekonominiu sąlygu. Tokio metodo sekmę jau irodo sekmingi „Dacia“ automobiliu pardavimai.

 

###

Papildoma informacija:

Rasita Valkiunaite, (5) 210 72 32, (655) 00476, UAB „Prime Partner“

 

PASTABA: žemiau pateiktos „Renault: grupes pardavimu lenteles pagal regionus ir modelius.


 

Priedas nr. 1

Pardavimai pagal prekini ženklą

 

 

Gruodis

Iš viso

Nr.

 

2008 m. Gruodis

2007 m. Gruodis

% pokytis

2008 m.

2007 m.

% pokytis

 

RENAULT

 

 

 

 

 

 

1.

Keleiviniai automobiliai

98 166

137 635

-28,7

1 672 217

1 744 719

-4,2

2.

Lengvieji komerciniai automobiliai

20 571

34 262

-40,0

347 187

390 231

-11,0

3.

1+2

118 737

171 897

-30,9

2 019 404

2 134 950

-5,4

 

RENAULG –

SAMSUNG MOTORS

9 267

11 208

-17,3

104 478

119 557

-12,6

 

DACIA

 

 

 

 

 

 

1.

Keleiviniai automobiliai

17 787

19 829

-10,3

241 150

217 211

+11,0

2.

Lengvieji komerciniai automobiliai

967

2 324

-58,4

16 444

13 324

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.