„Renault“ plečia biodegalais varomu automobiliu gamą
Tęsdama ekologišku automobiliu programą „Renault Eco2“, automobiliu gamintoja „Renault“ pristato naujus modelius, kurie bus varomi bioetanoliu. Iki šiol E85 versijas turejo tik „Clio Rip Curl“ bei „Megane“ modeliai, o dabar su tokiu varikliu bus galima isigyti „Modus“ bei naująji „Kangoo“.
Tęsdama ekologišku automobiliu programą „Renault Eco2“, automobiliu gamintoja „Renault“ pristato naujus modelius, kurie bus varomi bioetanoliu. Iki šiol E85 versijas turejo tik „Clio Rip Curl“ bei „Megane“ modeliai, o dabar su tokiu varikliu bus galima isigyti „Modus“ bei naująji „Kangoo“.
Norint, kad automobili butu galima varyti biodegalais, reikia atlikti svarbius variklio pakeitimus, susijusius su ipurškimo sistema, purkštukais, degalu baku. „Renault“ E85 automobiliai gali buti varomi tiek biodegalais, tiek iprastu kuru. Nuo šiol biodegalais varomu „Renault“ automobiliu „Clio Rip Curl“ (1.2 16V 75 E85) bei „Megane II Estate“ (1.6 16V E85) liniją papildo „Modus“ bei „Grand Modus“ (1.2 16V 75 E85) ir naujasis „Kangoo“ (1.6 16V 105 E85). Taip pat galima užsisakyti 1.6 16 E85 naujosios „Megane“ versijas.
Aplinką tausojantis bioetanolis E85 70 proc. mažina šiltnamio efektą sukeliančiu duju, azoto oksidu ir sieros oksidu išmetimą i aplinką. Biokurą E85 sudaro 85 proc. etanolio, gaunamo iš žemes ukio produkcijos, likusius 15 proc. – bešvinis 95-oktanu benzinas.
Automobiliai taip pat gali buti varomi aplinką tausojančiu biodyzelinu. B30 yra gaminas kombinuojant 30 proc. augalines kilmes produkcijos su 70 proc. dyzelino. Šie biodegalai CO2 emisijas mažina iki 20 proc. Variklius su šiais biodegalais „Renault“ yra pritaikiusi savo lengvuju komerciniu automobiliu šeimoje, o netrukus pasiulys ir kartu su naująja „Laguna“, „Kangoo“ bei „Espace“.