Pranešimas spaudai
Nuo gamybos pradžios 2004 m., „Dacia“ prekinio ženklo automobiliu populiarumas nuolat auga. Statistiniai duomenys rodo, kad nuo gamybos pradžios „Dacia“ automobliu pardavimai išaugo beveik keturis kartus: nuo 68 801 parduotu automobiliu 2003 m. iki 257 000 automobiliu 2008 m.
Per 2008 m. buvo parduoti 257 tukst. „Dacia“ ženklu pažymeti automobliai - 11,7 proc. daugiau nei 2007 m. 2008 m. pardavimu augimui dideles itakos turejo „Sandero“ modelis, kuris, pristatytas 2008 m. birželio men., iš karto sulauke sekmes. Vos per vienerius metus buvo parduota daugiau nei 85 tukst. „Sandero“ modeliu. Nuo 2004 m. buvo parduota daugiau nei 1,3 mln. „Logan“ bei „Sandero“ modeliu. Per 2008 m. buvo smarkiai išplesta „Logan“ bei „Sandero“ pardavimu geografija: 14 nauju šaliu buvo pradeta prekiauti šiais modeliais.
Šiuo metu „Dacia“ automobiliu šeimą sudaro penki modeliai: trys lengvieji automobiliai („Sandero“, „Logan“, „Logan MCV“) bei du lengvieji komerciniai modeliai („Logan Van“ ir „Logan Pick-Up“). 2008 m. spalio men. specialiai Pietu Amerikos rinkai buvo pristatytas visureigis „Sandero Stepway“. Visi „Dacia“ modeliai naudoja ta pačią platformą. Kai kuriose šalyse „Sandero“ ir „Logan“ yra pardavinejami kaip „Renault“ modeliai.
Vakaru Europoje ir Magrebo šalyse „Dacia“ automobiliais buvo pradeta prekiauti 2005 m., tačiau beprecedentis kainos ir kokybes santykis iš karto garantavo šiu automobiliu sekmę. Vakaru Europoje „Dacia“ sudomino dvieju tipu pirkejus: tuos, kurie seniau pirkdavo maždaug 5 metu naudotus automobilius, bei pragmatiškus pirkejus, kuriems „Dacia“ automobiliu pirkimas yra logiškas sprendimas, kadangi jie gali moketi tik už tą irangą, kurios jiems tikrai reikia. Pastariesiems pirkejams kaina yra svarbiausias faktorius pirkimo metu.
Automobiliu gamintojo „Dacia“ sekme slypi originaliame verslo modelyje - pasiulyti vidutines pajamas gaunantiems pirkejams galimybę už ypatingai palankią kainą isigyti naują šiuolaikinio dizaino, erdvu, patikimą ir saugu automobili.