Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ - viena iš labiausiai aplinką saugančiu automobiliu gamintoju Europoje

2008 m. automobiliu gamintoja „Renault“ tapo viena iš triju Europos automobiliu gamintoju, sekmingiausiai mažinančiu automobiliu CO2 emisijas. „Renault“ siekia tapti pirmaujančia automobiliu gamintoja šioje srityje, todel šuo metu didžiausią demesi skiria dviems sritims: elektra varomu automobiliu masinei gamybai bei esamu varikliu naujoms technologijoms vystyti.

2008 m. automobiliu gamintoja „Renault“ tapo viena iš triju Europos automobiliu gamintoju, sekmingiausiai mažinančiu automobiliu CO2 emisijas. „Renault“ siekia tapti pirmaujančia automobiliu gamintoja šioje srityje, todel šuo metu didžiausią demesi skiria dviems sritims: elektra varomu automobiliu masinei gamybai bei esamu varikliu naujoms technologijoms vystyti.

 

„Renault“ kompanijos isitikinimu, automobiliu pramoneje aplinkos apsauga šiandien yra pagrindinis iššukis, kuriuo gamintojai turetu rupintis, jeigu nori ir toliau sekmingai gyvuoti. Šiandien itin svarbu sumažinti automobiliu degalu naudojimą ir tuo pačiu metu tobulinti technologijas, leidžiančias išmesti kuo mažiau CO2. „Renault“ tiki, kad šiuo metu yra butina užtikrinti, jog kuo daugiau žmoniu galetu isigyti mažai aplinką teršiančius automobilius už prieinamą kainą.

 

„Renault“ kartu su partneriu „Nissan“, siekdami tapti masines elektra varomu automobiliu gamybos lyderiais, aktyviai pletoja elektra varomu automobiliu gamybą ir populiarinimą. Elektriniai automobiliai neišskiria jokiu CO2 ar kitu taršos emisiju bei nesukelia jokio triukšmo. Šiuo metu „Renault Nissan“ aljansas pletoja inovatyviu elektriniu varikliu liniją, kurie gales išvystyti nuo 70 AG iki 140 AG. Šie varikliai bus pritaikyti ivairaus tipo automobiliams – nuo mažu miesto automobiliu iki dideliu šeimyniniu sedanu bei furgonu. Automobiliu su visiškai elektriniais varikliais gamybą planuojama pradeti nuo 2011 m.

 

„Renault“ taip pat kuria technologijas, užtikrinančias mažesnes CO2 emisijas, esamiems benzininiams ir dyzeliniams varikliams. Naujoji „Renault“ benzininiu varikliu TCe šeima puikiai atitiks šiuolaikiniu vartotoju poreikius. Ju masinę gamybą planuojama pradeti 2012 m. ir tikimasi, kad 2015 m. šie varikliai bus montuojami i 85 proc. visu „Renault“ automobiliu. Šie moduliniai varikliai bus 0.9 l ir 1.2 l, su trimis arba keturiais cilindrais bei 65 AG – 85 AG. Autombiliai su šiais varikliais skleis mažiau nei 100 g CO2/km.

 

Šiuo metu turbodyzeliniai, keturiu taktu varikliai, turintys tiesioginio degalu ipurškimo sistemą common rail, yra labiausiai energiją tausojantis sprendimas keleiviniuose automobiliuose. Dyzeliniai varikliai sunaudoja vidutiniškai 20 ir 30 proc. mažiau degalu negu benzininiai. 1.5 dCi (K9K tipas) variklis yra vienas dažniausiai montuojamu „Renault“ modeliuose: nuo „Twingo“ iki „Laguna“ ir „Dacia“. Tai pirkeju itin megstamas variklis, kadangi jis užtikrina puiku važiavimą už prieinamą kainą. 2012 m. „Renault“ planuoja pristatyti naujas šio variklio modifikacijas, dar labiau saugančias gamtą.

 

2011 m. bus pristatomas visiškai naujas „Renault Nissan“ bendro darbo rezultatas - 1.6 dCi 130 AG variklis, kuris skleis 25 g/km mažiau CO2, lyginant su dabartiniais panašios galios varikliais. Jis bus tinkamas Euro 6 ivertinimui, jam taip pat bus pritaikyta 15 „Renault“ patentu. Šis variklis daugiausia bus montuojamas i C segmento autmobilius, taip pat bus vienas pagrindiniu D segmente ir tarp furgonu. Nuo 2012 m. i aukštesnes klases automobilius bus montuojamas ir kitas visiškai naujas variklis 2.0 dCi.

 

Dar viena naujiena, kurią „Renault“ žada pristatyti jau ateinančiais metais, yra automatine transmisija su dviguba sankaba (twin-clutch), kuri leidžia pavaras keisti itin greitai. Šiandien dauguma pirkeju, isigydami automobili su automatine pavaru deže, dažniausiai atsižvelgia i patogu pavaru perjungimą, o ne i degalu sąnaudas. „Renault“ kuria technologijas, leidžiandžias automatinę pavaru dežę turinčiu automobiliu varikliams veikti optimaliais sukiais, taip optimizuojant naudojamą energiją. Dvigubą sankabą turinčios pavaru dežes leidžia derinti komfortabilu važiavimą (nesijaučia pavaru perjungimo) su identiškomis  mechanes pavaru dežes automobiliu CO2 emisijomis.  

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.