Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault Nissan“ aljansas švenčia 10 metu bendradarbiavimą

„Renault“ ir „Nissan“ automobiliu gamintojai, 1999 m. kovo 27 d. pasirašę bendradarbiavimo sutarti, per 10 bendro aljanso darbo metu sukure unikalu verslo modeli, teikianti naudos abiems kompanijoms. 10 metu „Renault“ ir „Nissan“ dirbo kaip partneriai, siekiantys bendros tikslu ir naudos, bet tuo pačiu metu išlaikantys atskirus prekinius ženklus ir ju ivaizdi.

„Renault“ ir „Nissan“ automobiliu gamintojai, 1999 m. kovo 27 d. pasirašę bendradarbiavimo sutarti, per 10 bendro aljanso darbo metu sukure unikalu verslo modeli, teikianti naudos abiems kompanijoms. 10 metu „Renault“ ir „Nissan“ dirbo kaip partneriai, siekiantys bendros tikslu ir naudos, bet tuo pačiu metu išlaikantys atskirus prekinius ženklus ir ju ivaizdi.

 

„Nuo pat pradžiu aljansas buvo paremtas pasitikejimu ir siekiu kurti pelningas strategijas. Aljansas leidžia „Renault” ir „Nissan” kompanijoms ne tik išgyventi sunkiomis ekonomines ir finansines krizes sąlygomis, bet taip pat kuria palankesnę padeti veikti tada, kai krize baigsis,” – teigia Carlos Ghosn, „Renault Nissan” aljanso prezidentas ir generalinis direktorius.

 

Nuo 1999 m. „Renault” kompanija patrigubino savo rinkos kapitalizaciją: nuo 8,4 mlrd. iki 27,6 mlrd. euru. 2007 m. „Renault” buvo šeštas automobiliu gamintojas pasaulyje, kai tuo tarpu 1999 m. kompanija buvo vienuoliktoje vietoje. Per tą pati laikotarpi „Nissan” sugebejo keturis kartus padidinti savo rinkos kapitalizaciją: nuo 9,0 mlrd. iki 34,2 mlrd. euru. 2007 m. kompanija užeme penktą vietą automobiliu rinkoje, lyginant su dešimta pozicija 1999 m.

 

Veiklos pelną per šiuos 10 bendradarbiavimo metu „Renault” padidino penkis kartus (nuo 442 mln. iki 2 126 mln. euru), o „Nissan” – aštuonis (nuo 79,6 mlrd. iki 636,1 mlrd. Japnijos jenu). Aljansas taip pat dave naudos iš pinigu pasikeitimo tarp kompaniju: „Nissan” kompanija pasinaudojo  6,4 mlrd. „Renault” euru, tuo tarpu „Nissan” savo ruožtu dave daugiau nei 11 mlrd. euru „Renault”.

 

„Mes didžiuojames tuo, ką pavyko pasiekti per paskutiniuosius 10 metu, ir nekantriai norime igyvendinti savo ateities vizijas. Pilnai išnaudodami savo partnerystę, mes ir toliau kursime bendras ir abiems kompanijoms pelningas sinergijas,“ – teigia C. Ghosn.

 

PASTABA: žemiau Priede nr. 1 pateikiama 10 svarbiausiu bendru „Renault Nissan” aljanso pasiekimu.


 

 

 

Priedas nr. 1

 

„Renault Nissan” aljansas savo 10 metu bendradarbiavimą apibudina pateikdami 10 svarbiausiu pasiekimu:

 

  1. Pardavimai: bendri pardavimai nuo 4 989 709 vnt. 1999 m. išaugo iki 6 090 304 vnt. 2008 m.
  2. „Renault Nissan“ pirkimo organizacija“: didžiausia bendra aljanso organizacija nuo 2009 m. balandžio 1 d. 100 proc. vykdys visus aljanso bendrus pirkimus.
  3. Bendros platformos ir dalys: bendrai naudojamos automobiliu platformos ir ivairios dalys leidžia sumažinti kaštus abiems automobiliu gamintojams. Abieju naudojamos B („Nissan Tiida/Versa“ ir „Renault Clio“) ir C („Renault Megane/Scenic“ ir „Nissan Qashqai“) platformos sudaro apie 50 proc. visu parduotu „Renault“ ir „Nissan“ automobiliu.
  4. Varikliu mainai ir bendri varikliai: ivertindami „Renault“ patirti dyzeliniu varikliu srityje, o „Nissan“ – benzininiu, aljansas naudoja bendrus variklius ir pavaru dežes. Vieni sekmingiausiu rezultatu – šešiu laipsniu mechanine pavaru deže ir naujasis V6 dyzelinis variklis. Kompanijos taip pat vykdo mainus, pvz. naujoje „Lagunoje“ yra imontuotas 3,5 l benzininis „Nissan“ variklis, o „Nissan Qashqai“ modelyje yra 1,5 l dyzelinis „Renault“ variklis.
  5. Nauju technologiju pletra: aljansas bendromis jegomis kuria naujas technologijas bei strategijas. „Renault“ ir „Nissan“ turi bendrą strategini planą šioms sritims: saugumas, aplinkos tarša, vairavimo patogumas, ergonomiškumas ir dinamines automobilio savybes. „Renault Nissan“ aljansas taip pat skiria išskirtini demesi elektra varomu automobiliu populiarinimui ir gamybai.
  6. Gamybos standartizacija: aljansas naudoja bendrą gamyklu standartizaciją, kuri remiasi geriausiomis „Renault“ ir „Nissan“ praktikomis.
  7. Koprodukcija: aljanse kiekviena kompanija turi galimybę pasinaudoti partnerio gamybos pajegumais. Šiandien „Renault“ gamyklose „Nissan“ automobiliai gaminani Korejoje („Almera Clasic“) bei Brazilijoje („Livina“), o „Nissan“ gamina „Renault“ modelius Pietu Afrikoje („Sandero“), Meksikoje („Clio“) bei Ispanijoje („Traffic“).
  8. Pasauline geografija: kiekviena kompanija turedama savo stipriąsias rinkas, kartu apima visus pasaulio žemynus. „Renault“ visada buvo stipresni Europoje, Šiaures Afrikoje ir Pietu Amerikoje, o „Nissan“ – Japonijoje, Šiaures Amerikoje, Meksikoje, Kinijoje ir Viduriniuosiuose Rytuose. Nuo 2005 m. „Renault Nissan“ aljansas emesi kartu užkariauti naujas teritorijas, pvz. Indija.
  9. Produktu linijos pletra: „Nissan“ išplete savo LCV gamą Europoje, pritaikydama „Renault“ praktiką („Renault Kangoo“/ „Nissan Kubistar“, „Renault Master“/ „Nissan Interstar“, „Renault Traffic“ / „Nissan Primastar“). Tuo tarpu naujasis „Koleos“ modelis yra sumodeliuotas pagal „Renault“ dizainą, tačiau sukurtas „Nissan“, modelis taip pat naudoja „Nissan“ 4x4 technologiją.
  10. Tarpkulturine vadyba: dirbdami tarptautiniu lygmeniu, „Renault Nissan“ aljanso darbuotojai igyja išskirtinę tarpkultines vadybos patirti. Kievienais metai daugiau nei 30 „Renault“ ir „Nissan“ darbuotoju komandu iš ivairiausiu regionu susirenka pasidalinti geriausiomis praktikomis ir surasti optimalius sprendimus.

 

 

 

 

 

 

 

 

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.