Pranešimas spaudai
Naujasis „Grand Scenic” tapo dvyliktuoju „Renault” modeliu, kurio saugumą nepriklausoma ir oficiali nauju europietišku automobiliu saugumo ivertinimo programa „Euro NCAP“ ivertino penkiomis žvaigždutemis. Šis aukščiausias saugumo ivertinimas „Grand Scenic” suteiktas, nepaisant 2009 m. pradžioje sugriežtintu „Euro NCAP“ vertinimo kriteriju. „Renault” - vienintelis automobiliu gamintojas, turintis dvylika automobiliu modeliu, kuriu saugumą „Euro NCAP“ ivertino aukščiausiu balu.
Naujajame „Grand Scenic” buvo siekiama dar labiau ištobulinti saugumo savybes realaus gyvenimo situacijose. Šiame automobilyje, kaip ir kituose „Megane“ šeimos modeliuose, imontuota pažangi saugumo iranga: šoniniu smugiu davikliai, šešios oro pagalves, ju tarpe dvigubo spaudimo krutines ląstos bei kirkšniu apsaugai, naujos kartos galvos atlošai, trečiosios kartos „Renault“ tvirtinimo ir apsaugos sistemos elementai.
Trečiosios kartos „Renault“ tvirtinimo ir apsaugos sistema atsižvelgia tiek i smugio jegą, tiek i sedinčiojo kuno sudejimą. Sistemą sudaro dvigubi priekiniu saugos diržu itempimo ribotuvai, visu sedyniu apkrovos ribotuvai ir dvieju kameru dvieju pakopu prie smugio jegos prisitaikančios oro pagalves. Sutvirtintos strukturos oro pagalves išgaubta forma yra suderinta su SRP3 sistema taip, kad užtikrintu geriausią apsaugą nuo paslydimo po diržu ir saugo nuo pilvo srities sužalojimu.
I standartinę naujojo modelio komplektaciją ieina stabdžiu antiblokavimo sistema ABS su automatiniu stabdymo jegos paskirstymu bei priklausomai nuo versijos - elektronine stabilumo sistema (ESP) bei nepakankamo pasukamumo kontroles sistema (CVS), kuri esant sudetingoms važiavimo sąlygoms užtikrina automobilio stabilumą.
Šoniniai smugiai yra didžiausia sunkiu sužeidimu autoavariju metu priežastis, todel ypatingas demesys buvo skiriamas apsaugai ju metu. Siekiant per pusę sumažinti smugio poveikio laiką, naujajame „Grand Scenic“ imontuota speciali sistema, kuri pirmą kartą buvo išbandyta trečios kartos „Laguna“ modelyje. Sistema paremta dviem jutikliais, imontuotais priekinese duryse, be to „Grand Scenic“ modelyje imontuota didesne naujos kartos užuolaidine oro pagalve, kuri 30 proc. pagerina galvos apsaugą. Naujos kartos galvos atlošuose, o ne automobilio sedynes viršuje, imontuotas fiksatorius suteikia geresnę kaklo slanksteliu apsaugą galinio smugio atveju.
Kuriant naujojo „Grand Scenic“ priekines ir galines dalies dizainą buvo siekiama patobulinti pesčiuju apsaugą susidurimo atveju. Storesnis ir patvaresnis bamperis absorbuoja smugio energiją blauzdikaulio ir keliu aukštyje.
I vaiku saugumą „Renault“ investuoja ne mažiau, nei i suaugusiuju. Isofix sistema suteikia galimybę greitai ir saugiai pritvirtinti vaiko kedutę ant galiniu „Grand Scenic“ sedyniu.
„Renault“ siekia gerinti ne tik saugumo lygi smugio atveju. Naujajame „Grand Scenic“ imontuota saugumo iranga, kuri padeda išvengti avarijos: slegio padangu indikatorius, pastovaus greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu, automatiškai ijungiami priekiniai žibintai, automatiniai priekiniu žibintu ir priekinio lango valytuvai, Bi-xenon priekiniai žibintai.
„Renault“ automobiliu gamintojo sekme saugumo srityje yra paremta kruopščiais ir išsamiais tyrimais. Daugiausia demesio skiriama naujausioms technologijoms, kurios leidžia numatyti galimą riziką ir išvengti nelaimingu atsitikimu, koreguoti vairavimo klaidas bei apsaugoti visus automobilio keleivius. „Renault“ taip pat vykdo šviečiamąją veiklą igyvendindama „Saugumas visiems“ programą (www.safety-for-all.com), skatindama saugu vairavimą keliuose.
„Renault“ automobiliu „Euro NCAP“ ivertinimai 5 žvaigždutemis
“Renault” - vienintelis automobiliu gamintojas, kurio 12-os modeliu saugumas ivertintas 5 žvaigždutemis.
New Grand Scénic |
5 žvaigždutes (2009) |
Naujoji Megane |
5 žvaigždutes (2008), geriausias ivertinimas suaugusiu keleiviu saugumo srotyje (37/37). |
Koleos |
5 žvaigždutes (2008) |
Naujoji Laguna |
5 žvaigždutes (2007) |
Clio III |
5 žvaigždutes (2005) |
Megane II Coupe Cabriolet |
5 žvaigždutes (2004), pirmasis savo klases automobilis, kurio saugumas buvo ivertintas aukščiausiu balu. |
Modus |
5 žvaigždutes (2004), pirmasis savo klases automobilis, kurio saugumas buvo ivertintas aukščiausiu balu. |
Scenic II |
5 žvaigždutes (2003), pirmasis kompaktiškas MPV, kurio saugumas buvo ivertintas aukščiausiu balu. |
Espace IV |
5 žvaigždutes (2003) |
Megane II |
5 žvaigždutes (2002), pirmasis C-segmento automobilis, kurio saugumas buvo ivertintas aukščiausiu balu. |
Vel Satis |
5 žvaigždutes (2002 ir 2005) |
Laguna II |
5 žvaigždutes (2001 ir 2003), pirmasis automobilis, kurio saugumas buvo ivertintas aukščiausiu balu. |
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.