Pranešimas spaudai
Frankfurto automobiliu parodos metu „Renault” pristate naują grupes prekes ženklo strategiją “Drive the change”, kuri atspindi pagrindines “Renault” vertybes, kompanijos inovatyvumą bei ambicingą sieki tapti pradininku automobiliu gamintoju tarpe, suteikiančiu mobilumo galimybes nekenkiant gamtai.
Naujoji „Renault“ prekes ženklo strategija “Drive the change” atspindi ir kompanijos verslo kulturą - entuziazmą, imlumą naujovems, žmogiškumą. Šios vertybes padeda „Renault“ ieškoti nauju sprendimu, plesti automobiliu naudojimo galimybes, automobiliu dizaino bei komforto naujoviu skalę.
Tarptautines energetikos agenturos duomenimis, 2010 m. planetoje važines apie milijardą automobiliu, o 2050 m. CO2 emisijos bus dvigubai didesnes, nei šiuo metu. Siekdama mažinti šiu iššukiu poveiki aplinkai “Renault” tobulina technologijas, kuria aplinką tausojančius naujos kartos variklius bei igyvendina “Nulines emisijos” (Zero Emission) programą.
Frankfurto automobiliu parodoje „Renault“ pristate keturis elektra varomus koncepcinius automobilius „Twizy Z.E.“, „Zoe Z.E.“, „Fluence Z.E.“ ir „Kangoo Z.E.“. Visą elektra varomu automobiliu gamą kompanija planuoja pristatyti 2011 m. Drauge su “Nissan”, „Renault“ siekia tapti elektra varomu automobiliu gamybos lyderiu.
„Renault“ istorija ir patirtis inovaciju kurimo srityje siekia 110 metu. Nuo pat kompanijos gyvavimo pradžios iki šiu dienu “Renault” nuolat vysto novatoriškus produktus ir paslaugas:
- 1898 m. Luisas Renault sukonstravo dvi automobiliu pramones vystymuisi reikšmingas inovacijas: universalią transmisiją ir pavaru dežę;
- 1902 m. „Renault“ užpatentavo iputimo sistemą, tapusią turbokompresoriaus pirmtaku;
- 1946 m. pristatytas modelis 4CV tapo didžiuliu ivykiu tiek „Renault“, tiek visai Prancuzijai;
- 1961 m. „Renault“ sukure naują sensaciją - „Renault 4“ - “voiture a vivre” automobili, kuri tobulino iki 1972 m. ir pristate pirmąji miesto automobili „Renault 5“;
- 1984 m. „Renault“ tapo pirmąja miniveno koncepcijos kureja Europoje („Espace“), o po 12 metu buvo pristatytas ir pirmasis kompaktinis minivenas „Scenic“;
- 1993 m. pristačiusi „Twingo“, „Renault“ pasiule alternatyvą tradiciniams to meto mažiems automobiliams;
- nuo 2004 m., pristačiusi “Entry” gamą (“Logan ir “Sandero”), “Renault” užeme pirmtako pozicijas nauju automobiliu naudojimo galimybiu ieškojime;
- nuo 2008 m. „Renault“ yra tarpe triju pirmaujančiu automobiliu gamintoju, kuriu sukuti modeliai taupiausiai naudoja kurą bei išmeta mažiausiai CO2;
- nuolat investuodama i automobiliu saugumą, šiais metais “Renault” tapo automobiliu gamintoju, kurio daugiausia - net 12 modeliu - saugumą EuroNCAP ivertino aukščiausiu 5 žvaigždučiu balu;
- naujausi automobiliu ir ju aptarnavimo paslaugu kokybes tyrimai rodo, kad „Renault” su naujais modeliais „Megane III“, „Clio III“, „Twingo II“, „Laguna III“, „Kangoo III“ yra tarpe triju geriausiai vertinamu automobiliu gamintoju kai kuriose Europos šalyse.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.