Pranešimas spaudai
Automobiliu gamintoja „Renault“ pristato sportiškiausią ir galingiausią hečbeko „Megane“ versiją – „Megane Renault Sport“. Agresyvia, dinamiška išvaizda pasižymintis automobilis, turintis net 250 AG varikli, prekyboje Lietuvoje pasirodys lapkričio – gruodžio men.
Naujoji „Megane R.S.“ yra aprupinta naujos kartos 2,0 litru 16 V varikliu su turbokompresoriumi, kuris išvysto 250 AG esant 5500 aps./min. Maksimalus naujosios „Megane R.S.“ sukimo momentas yra 340 Nm esant 3000 aps/min. Del ivairiu patobulinimu, variklis tapo 20 AG pajegesnis negu „Megane R26.R“. Naujasis sportinis modelis komplektuojamas su 6 laipsniu mechanine pavaru deže.
Sportiškoji „Megane“ iki 100 km/h greičio isibegeja per 6,1 s, o 1000 m nuvažiuoja per 25,7 s. Atsižvelgiant i variklio galingumą, modelis sunaudoja optimalu kieki degalu: mišriu ciklu 8,4 l/100 km ir išmeta 195 g/km CO2.
„Megane R.S.“ pirkejai gales rinktis iš dvieju modelio versiju, komplektuojamu su skirtingomis važiuoklemis. Pirmoje versijoje bus itaisyta standartine „Sport“ tipo važiuokle, kuri puikiai pritaikyta kasdieniam važinejimui, o antroji versija bus aprupinta ekstremalesni vairavimą užtikrinančia „Cup“ tipo važiuokle, tinkančia ir sportinei trasai.
Naujoji „Megane R.S.“ turi tuos pačius pagrindinius išores bruožus kaip ir kupe versija, tačiau savo sportinę prigimti pabrežia keletu išskirtiniu detaliu, pasiskolintu iš „Formules 1“. Naujojo modelio ratu arkos platesnes, kad automobilis puikiai atrodytu su 18 ar 19 coliu ratais. Priekiniame buferyje suprojektuota didele oro paemimo anga ir „Formules 1“ tipo aerodinaminis spoileris. Automobilio gale demesi traukia platus per viduri sumontuotas išmetamuju duju vamzdis bei ispudingas spoileris. Išskirtinę išvaizdą patvirtina ir priekyje esantys šviesos diodu pažibinčiai.
Automobilio interjeras sportiškas, tačiau išlaikantis visus patogiam vairavimui butinus atributus. Vairuotojo sedyne yra pritaikoma prie kiekvieno poreikiu. Odines šildomos sedynes aprupintos elektronine nustatymu atmintimi.
Naujoji „Megane R.S.“ aprupinta daugybe papildomos irangos, kuri teikia dar daugiau vairavimo malonumo. Modelis taip pat turi 2 visiškai naujus technologinius sprendimus, kurie suteikia automobiliui daugiau išskirtinumo: „Renault Sport Dynamic Management“ sistemą, leidžiančią valdyti ESP, bei „Renault Sport Monitor“, kuri suteikia vairuotojui visą reikalingą realaus laiko informaciją apie variklio darbą ir kitus parametrus.
„Megane R.S.“, kaip ir kiti naujosios „Megane“ modeliai, gaminama Palencia gamykloje Ispanijoje.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.