Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ grupes trečiojo ketvirčio rezultatai

„Renault“ grupe per trečiąji 2009 m. ketvirti gavo 8 102 milijonus euru pajamu - 11,3 proc. mažiau lyginant su tuo pačiu praejusiu metu ketvirčiu. Trečiojo šiu metu ketvirčio nuosmukis yra mažesnis negu per du pirmus šiu metu ketvirčius (atitinkamai 30,8 proc. ir 16,9 proc.). Neatsižvelgus i valiutos keitimo kursu svyravimus, trečiojo ketvirčio nuosmukis sudarytu 8,2 proc. Tokie rezultatai rodo gerejančią situaciją.

„Renault“ grupe per trečiąji 2009 m. ketvirti gavo 8 102 milijonus euru pajamu - 11,3 proc. mažiau lyginant su tuo pačiu praejusiu metu ketvirčiu. Trečiojo šiu metu ketvirčio nuosmukis yra mažesnis  negu per du pirmus šiu metu ketvirčius (atitinkamai 30,8 proc. ir 16,9 proc.). Neatsižvelgus i valiutos keitimo kursu svyravimus, trečiojo ketvirčio nuosmukis sudarytu 8,2 proc. Tokie rezultatai rodo gerejančią situaciją.

 

2009 m. trečiąji ketvirti Europoje lengvuju komerciniu ir keleiviniu automobiliu rinka augo 1,3 proc. „Renault“ grupe, pasinaudojusi savo nauju modeliu sekme, sugebejo 9,1 proc. padidinti automobiliu registracijas ir 0,7 punkto padidinti lengvuju komerciniu bei keleiviniu automobiliu rinkos dali, lyginant su tuo pačiu 2008 m. periodu. „Megane“ modeliu šeimos pardavimai augo 32 proc., nors pati rinka ugtelejo vos 4 proc. Prancuzijoje „Scenic“ ir „Grand Scenic“ modeliai išliko lyderiais tarp kompaktišku vienaturiu jau ketvirtą menesi iš eiles.

 

Per ši laikotarpi Europoje „Renault“ automobiliu pardavimai pirmą kartą per ekonomines krizes laikotarpi padidejo (2 proc.), o „Dacia“ automobiliu registracijos išaugo netgi 88 proc. Bendrai, rezultatai Europos rinkoje sudare 1,3 punkto „Renault“ trečio ketvirčio pajamu nuosmukio.

 

Rezultatai už Europos ribu turejo 4,6 punkto itakos pajamu sumažejimui per trečiąji ketvirti. Amerikos ir Azijos rinkose didžiausią efektą turejo valiutu pokyčiai, ypač Korejos vona, Argentinos pesas ir Rusijos rublis. Azijos-Afrikos regionas ši ketvirti pademonstravo geriausius rezultatus, nes čia pardavimai padidejo 7,3 proc. Tam didžiausią itaką padare naujojo SM3 pristatymas Pietu Korejos rinkoje.

 

Kitos veiklos, tokios kaip seniau gaminamu modeliu ar automobiliu daliu pardavimas, 5,3 punkto prisidejo prie pajamu nuosmukio. Lengvuju komerciniu automobiliu pardavimai partneriams sumažejo del Europos lengvuju komerciniu automobiliu rinkos nuosmukio, kuris tęsiasi nuo pirmojo šiu metu ketvirčio.

 

2009 m. trečiąji ketvirti „Renault“ grupe sekmingai pristate naujus modelius: „Megane“, „Scenic“, „Grand Scenic“ ir „Clio III“. Kompanija „Renault“ tikisi iki 2009 m. pabaigos dar padidinti savo rinkos dali Europoje.

 

 

„Renault grupes“ konsoliduotos pajamos

 

 

Milijon. EUR

 

 

2008 *

 

2009

 

Pokytis 2008 / 2009

1-as ketvirtis

 

Automobiliai

Pardavimu finansavimas

Viso

 

 

 

9,727

506

10,233

 

 

6,634

446

7,080

 

 

-31.8%

-11. 9%

-30.8%

2-as ketvirtis

 

Automobiliai

Pardavimu finansavimas

Viso

 

 

 

10,191

537

10,728

 

 

8,467

444

8,911

 

 

-16.9%

-17.3%

-16.9%

3-ias ketvirtis

 

Automobiliai

Pardavimu finansavimas

Viso

 

 

 

8,633

502

9,135

 

 

7,664

438

8,102

 

 

- 11.2%

- 12.7%

- 11.3%

9 menesiai

 

Automobiliai

Pardavimu finansavimas

Viso

 

 

 

28,551

1,545

30,096

 

 

22,765

1,328

24,093

 

 

-20.3%

-14.0%

-19.9%

 

* 2008 m. rezultatai perskaičiuoti pagal 2009 m. rezultatu skaičiavimams naudotus rodiklius.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.