Pranešimas spaudai
Šiuo metu nepriklausomos ir nuomonę formuojančios institucijos „Renault“ grupes automobiliu kokybę vertina kaip vieną geriausiu rinkoje. Modeliu ir siulomu paslaugu kokybe yra strateginis „Renault“ tikslas, o ji patvirtina 2006 m. pristatytas ir sekmingai visame pasaulyje vykdomas „Renault tobulejimo planas“. Pastangos didinti klientu pasitenkinimą ir kokybę visose automobilio gamybos stadijose duoda apčiuopiamu rezultatu.
„Renault tobulejimo planas“ yra orientuotas i kokybes gerinimą, kuris vykdomas laikantis daugybes standartu visuose automobilio gamybos etapuose – nuo automobilio dizaino ir konstravimo iki aptarnavimo nusipirkus automobili. Šio plano remuose yra nustatytos penkios svarbiausios kryptys, apimančios visą automobilio gamybos ciklą: patikimas automobilio projektavimas, produkto atitikimas standartams, modelio naudojimo patvarumo didinimas, pirkejo pasitenkinimo užtikrinimas perkant automobili ir veliau ji prižiurint servise bei kokybes kulturos stiprinimas visoje „Renault“ kompanijoje. Šios veiklos yra vykdomos visame pasaulyje visiems produktams visuose kompanijos operaciju sektoriuose.
Ypatingas demesys skiriamas klientu aptarnavimo gerinimui – tiek perkant automobili, tiek ji prižiurint servise po pirkimo. Ši programa pagrista klientu lukesčiu identifikavimu, geriausiu budu jiems realizuoti parinkimu, nuodugnia kokybes analize kiekvienoje prekybos ir aptarnavimo vietoje, darbuotoju motyvacija ir mokymais bei progreso vertinimu. Rengdama pasaulinę klientu aptarnavimo gerinimo programą, „Renault“ atliko klientu apklausas dešimtyje šaliu, kuriu metu tyre klientu lukesčius kiekviename automobilio pirkimo ir velesnio aptarnavimo etape. Šiu lukesčiu pagrindu
„Renault“ sudare 20 pagrindiniu elgesio taisykliu, skirtu gerinti klientu aptarnavimą automobilio pardavimo ir remonto metu. Konkrečiai pardavimo metu ypatingą svarbą „Renault“ teikia modeliu charakteristiku išmanymui ir operatyviam reagavimui i klientu poreikius, pvz. atsakyti i el. laiško užklausimą privaloma per 12 valandu, su esamomis paslaugomis klientus supažindinti butina maksimaliai per 2 minutes, taip pat svarbu paruošti asmeninius pardavimo pasiulymus raštu. Aptarnaujant klientą po automobilio pirkimo, siekiama suteikti profesionalias serviso paslaugas, laikytis sutartu terminu ir visuomet aptarti galimą kainos pasikeitimą del papildomu darbu, taip pat butina aptarti visus atliktus darbus atiduodant automobili klientui. Tikimasi, kad šiu reikalavimu laikymasis pades padidinti klientu pasitikejimą „Renault“ grupes automobiliu pardavimo vietomis ir padidins ju pasitenkinimą. „Renault“ kokybe yra papildomai tikrinama, atliekant specialias kas menesi atliekamas klientu apklausas.
Vokietijos automobilininku klubo ADAC pristatoma automobiliu gedimu statistika rodo akivaizdžiai gerejančią „Renault“ automobiliu kokybę. Kiekvienais metais ADAC ivertina nemažiau kaip 10 tukst. 1-6 metu senumo automobiliu kokybę, kurie per metus buvo užregistruoti Vokietijoje. Naujausiuose ADAC 2008 m. rezultatuose, pristatytuose 2009 m. balandžio men., visi „Renault“ automobiliai, t.y. „Twingo“, „Clio“, „Modus“, „Kangoo“, „Megane Scenic“, „Laguna“, gaminami nuo 2006 m., buvo apdovanoti žaliu ADAC žymejimu, kuris reiškia patikimumo garantą. „Renault Laguna“ pasirode ypač gerai, nes buvo ivertinta antruoju numeriu tarp vieneriu metu senumo automobiliu (kartu su vokiškais automobiliai – „Audi A4“ ir „Mercedes C“). Šis faktas patvirtina „Renault sieki tapti viena iš triju geriausiu automobiliu gamintoju D segmente. (Duomenys: http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2008/tab.asp?ComponentID=250016&SourcePageID=250114#atcm:8-250018)
„Renault“ automobiliu kokybe taip pat buvo ivertinta pasaulinio J. D. POWER instituto, atliekančio rinkos ir produktu tyrimus. 2008 m. ataskaitoje „Laguna“ buvo ivertinta pirmuoju numeriu aukštesneje vidutineje automobiliu klaseje, aplenkdama „Toyota Prius“, „Honda Accord“ ir „Mazda 3“. „Renault gerejanti kokybe pastebeta ir pasaulinio automobiliu gedimu tyrimu lyderio - DEKRA koncerno. Ši institucija „Clio“ modeli ivertino kaip patikimiausią savo klaseje (0-50 tukst. km ridos automobiliai).
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.