Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault” paslaugomis visiškai patenkinti 80,4 proc. klientu

„Renault“ atliko reprezentatyvu klientu pasitenkinimo kompanijos teikiamomis paslaugomis tyrimą, kurio rezultatai parode, kad 80,4 proc. klientu yra visiškai patenkinti „Renault“ paslaugu kokybe. Telefonine klientu apklausa atlikta 26 šalyse, viso apklausta 1 mln. 250 tukst. klientu (20 proc. visu naują „Renault” automobili pirkusiu klientu ir 80 proc. garantinio aptarnavimo paslaugomis pasinaudojusiu klientu). 994 tukst. apklaustuju teige esą visiškai patenkinti „Renault teikiamomis paslaugomis automobilio pirkimo metu bei teikiant garantini automobilio aptarnavimą.

„Renault“ atliko reprezentatyvu klientu pasitenkinimo kompanijos teikiamomis paslaugomis tyrimą, kurio rezultatai parode, kad 80,4 proc. klientu yra visiškai patenkinti „Renault“ paslaugu kokybe. Telefonine klientu apklausa atlikta 26 šalyse, viso apklausta 1 mln. 250 tukst. klientu (20 proc. visu naują „Renault” automobili pirkusiu klientu ir 80 proc. garantinio aptarnavimo paslaugomis pasinaudojusiu klientu). 994 tukst. apklaustuju teige esą visiškai patenkinti „Renault teikiamomis paslaugomis automobilio pirkimo metu bei teikiant garantini automobilio aptarnavimą.

 

Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje klientu apklausa telefonu buvo atlikta 2008 m. spalio - 2009 m. rugsejo men. Tyrimo duomenimis Lietuvoje 87,2 proc. „Renault“ klientu visiškai patenkinti teikiamomis paslaugomis (apklausti 776 klientai), Latvijoje - 88 proc. (apklausti 811 klientai), Estijoje - 98,8 proc. (apklausti 762 klientai).   

 

Lyginat su 2006 m. igyvendinta analogiška „Renault” klientu apklausa, pasitenkinimas „Renault“ teikiamomis paslaugomis išaugo 8,6 punkto.   

 

„Pasiekti geru rezultatu padejo sistemingai ir profesionaliai igyvendintas „Renault kokybes tobulejimo“ planas PER4 (Excellence Plan 4), kurio metodai sekmingai idiegti 10-yje tukst. „Renault” pardavimo salonu bei servisuose“, - sake „Renault” Pardavimu ir serviso paslaugu kokybes departamento direktorius Daniel Keller.

 

PER4 programa buvo pradeta igyvendinti 2006 m. sausio men. Programos tikslas – užtikrinti klientu pasitenkinimą kompanijos paslaugomis automobilio pirkimo metu bei teikiant garantini automobilio aptarnavimą. Buvo užsibrežta iki 2009 m. gruodžio men. pasiekti, kad 80 proc. klientu butu visiškai patenkinti „Renault” paslaugomis.

 

„Renault kokybes tobulejimo“ planą PER4 sudaro dvi pagrindines kryptys: PERv1, kuri apibrežia esminius tikslus ir veiklas siekiant klientu pasitenkinimo užtikrinimo, bei PER4v2, kurioje numatyti „Renault“ paslaugu efektyvumui ir produktyvumui didinti skirti standartai, metodai ir priemones.

 

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.