Pranešimas spaudai
Kopenhagoje vyksiančios Klimato kaitos konferencijos metu (š.m. gruodžio 7-18 d.) akredituoti konferencijos dalyviai gali išbandyti „Renault” elektra varomu automobiliu „Fluence Z.E.” ir „Renault Kangoo Express Z.E.” prototipus bei demonstracini „Kangoo be bop Z.E.” modeli.
„Fluence Z.E.“ ir „Renault Kangoo Express Z.E.“ prototipai pagaminti naudojant technologijas, kurios labai artimos planuojamoms naudoti masinei gamybai skirtuose elektra varomuose „Renault“ modeliuose. Bandymams pateikti prototipai demonstruoja pažangą kuriant masinei gamybai skirtus automobilius, pasiektą po koncepciniu elektrą varomu automobiliu pristatymo.
Kopenhagos konferencijoje galima išbandyti ir „Kangoo be bop Z.E.” demonstracini automobili, kurio masine gamyba neplanuojama. Šis automobili, šiais metais jau apkeliavęs 4000 km aštuoniose Europos šalyse bei pristatytas žiniasklaidai, valstybes pareigunams ir automobiliu parku valdytojams, demonstruoja elektra varomu automobiliu galimybes ir pajegumus.
Siekdama tapti nulines emisijos automobiliu gamybos lydere „Renault” kuria ir pristato naujas technologijas bei igyvendina ypač aktyvią veiklą ne tik elektra varomu automobiliu kurime, bet ir šiu automobiliu masinio naudojimo infrastrukturos formavime. „Renault” vertinimais elektra varomi automobiliai 2020 m. sudarys apie 10 proc. pasaulio automobiliu rinkos. „Renault-Nissan” aljansas numate skirti 4 milijardus euru nulines emisijos automobiliu kurimo programos igyvendinimui. Elektra varomu automobiliu kurimo srityje jau dirba apie 2000 „Renault” ir „Nissan” kompanijose dirbančiu specialistu.
Kurdama elektra varomus automobilius „Renault“ remiasi sukaupta didžiule patirtimi automobiliu saugumo srityje bei išsikele itin aukštus naujuju automobiliu saugumo reikalavimus. „Renault“ pastangos elektra varomu automobiliu gamyboje dera su „Renault eco2“ aplinkosaugos politika, kurios tikslas - siekti kuo mažiau aplinką teršiančiu automobiliu masines gamybos ir naudojimo.
###
Papildoma informacija:
Rasita Valkiunaite,
PASTABA: žemiau 1 priede yra pateikti „Fluence Z.E.“ ir „Renault Kangoo Express Z.E.“ prototipu bei demonstracinio „Kangoo be bop Z.E.” techniniai duomenys.
1 Priedas
„Fluence Z.E.“ prototipo techniniai duomenys
MATMENYS | |
Ilgis (mm) |
4 620 |
Plotis (mm) |
1 809 |
Aukštis (mm) |
1 461 |
Važiuokles baze (mm) |
2 702 |
Priekiniu ratu proveža (mm) |
1 541 / 1 563 |
Nepakrauto automobilio svoris (kg) |
1453 |
Standartines padangos |
Goodyear EfficientGrip 205/55R16 |
VARIKLIS | |
Tipas |
Elektra varomas |
Transmisijos tipas |
Tiesiogine pavaru deže su reduktoriumi ir inverteriu |
Maksimali galia EEC (kW) |
70 |
Maksimalus sukimo momentas EEC (Nm) |
226 |
BATERIJOS | |
Bateriju tipas |
Ličio jonu |
Atstumas, kuri automobilis gali nuvažiuoti vienu ikrovimu (km) |
160 |
VALDYMAS | |
Vairo stiprintuvas |
Elektrinis kintamos galios vairo stiprintuvas |
„Renault Kangoo Express Z.E.“ prototipo techniniai duomenys
MATMENYS | |
Ilgis (mm) |
4,213 |
Plotis (su išoriniais veidrodeliais) (mm) |
1,829 / 2,133 |
Važiuokles baze (mm) |
2,697 |
Priekiniu ratu proveža (mm) |
1,521 |
Užpakaliniu ratu proveža (mm) |
1,533 |
Atstumas nuo žemes iki automobilio pakabos (nepakrauto automobilio) (mm) |
190 |
TECHNINIAI DUOMENYS | |
Variklis |
Elektrinis |
Galingumas (kW) |
44 |
Maksimalus apsisukimu skaičius (rpm) |
12,000 |
Sukimo momentas (Nm) |
226 |
Transmisija |
Tiesiogine pavaru deže su reduktoriumi |
Baterijos |
Ličio jonu |
Bateriju galingumas |
20kWh |
EKSPLOATACINES SAVYBES | |
Maksimalus greitis (kph) |
130 |
Demonstracinio „Kangoo be bop Z.E.” automobilio techniniai duomenys
MATMENYS | |
Ilgis (mm) |
3,871 |
Plotis (su išoriniais veidrodeliais) (mm) |
1,829 / 2,133 |
Važiuokles baze (mm) |
2,313 |
Priekiniu ratu proveža (mm) |
1,522 |
Užpakaliniu ratu proveža (mm) |
1,536 |
Atstumas nuo žemes iki automobilio pakabos (nepakrauto automobilio) (mm) |
185 |
TECHNINIAI DUOMENYS | |
Variklis |
Electric |
Galingumas (kW) |
44
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama. |