Pranešimas spaudai
Sekmingai pristačiusi „Logan”, „Sandero“, „Logan MCV“, „Logan van“ ir „Logan pick-up“, „Dacia“ pasiruošusi pateikti rinkai visureigi „Dacia Duster“. Visu tipu keliams skirtas automobilis pasižymes tvirtumu, patikimumu, lengvu bei patogiu valdymu. „Dacia Duster“ bus skirtas ieškantiems erdvaus ir patogaus automobilio kasdieniam naudojimui ivairiuose keliuose.
„Dacia Duster“ turetu tapti patraukliu pasirinkimu del puikus šio automobilio kainos ir naudingumo santykio. Pirkejus planuojama nustebinti ne tik prieinama automobilio, kuriame imontuota visa reikalinga iranga, kaina bet ir jo eksploatacijos ekonomiškumu. „Dacia Duster“ bus varomas su taupiai kurą naudojančiais bei mažą CO2 emisiją išskiriančiais varikliais. 4x2 versijos automobilis su dyzeliniu varikliu išmeta mažiau nei 140g CO2 /km, todel jis atitinka visus „Dacia eco2“ kriterijus. 4x4 versija su dyzeliniu varikliu išmeta mažiau nei 150 g CO2 /km. Taip „Dacia Duster“ kurejai keičia nuostatas apie visureigi irodydami, kad galima sukurti visiems keliams tinkamą modeli, kuris ne tik funkcionalus ir ekonomiškas, bet ir draugiškas gamtai.
„Dacia Duster“ priekis išsiskiria visureigiui budingu masyvumu. Plačios ratu arkos, ispudingos chromuotos groteles, karterio apsauga pabrežia modelio išskirtinumą. Paprasta akimi akivaizdžiai matomas didelis (daugiau nei 200mm) atstumas nuo žemes iki automobilio pakabos, 30 laipsniu i užvažiavimo ir 35 laipsniu nuvažiavimo kampai, griežtu formu ratu arkos ir korpuso apsauga tarsi kviečia išbandyti ši visureigi bekelese.
4.31 m ilgio, 1.82 pločio „Dacia Duster“ yra kompaktiškas bei lengvai valdomas, todel ji patogu vairuoti ne tik sudetinguose keliuose, bet ir mieste. Nors masyvi išvaizda akivaizdžiai rodo, kad tai visureigis, visgi automobilio linijos yra patrauklios ir skoningos. Judru automobilio valdymą užtikrina nedidelis nepakrauto automobilio svoris (1.180kg - 4X2 ir 1,280kg - 4X4) bei kompaktiškos proporcijos. Deka 4X4 versijoje imontuotos unikalios kontroles sistemos („Nissan“ gamybos), „Dacia Duster“ vairuotojai gali lengvai adaptuoti automobilio transmisijos konfiguraciją esamos situacijos poreikiams. Sistema turi tris režimus - AUTO, LOCK ir 4x2, kurie pritaiko tinkamiausią tam tikrai kelio dangai sukimo momentą.
Kaip ir kituose „Dacia“ modeliuose, „Dacia Duster“ kurejai sieke pasiulyti erdvią automobilio kabiną, kurioje laisvai gali važiuoti penki suaugusieji. „Dacia Duster“ bagažineje telpa iki 475 dm3 (priklausimai nuo versijos). Sulanksčius ir pavertus i prieki galines sedynes galima sutalpinti net 1,600dm3 turio kroviniu.
Abi 4x2 ir 4x4 „Dacia Duster“ versijos bus pasiulytos su 1.6 16V 110 AG benzininiu varikliu arba su 85 dCi ar 105 dCi dyzeliniu varikliais. Tai jau anksčiau kituose „Renault” ir „Dacia” modeliuose išmeginti, patikimi ir ekonomiški varikliai.
Kuriant ir gaminant „Dacia Duster“ buvo panaudotos visos „Renault“ sukauptos žinios saugumo srityje. „Dacia“ 4x4 imontuota stabdžiu antiblokavimo sistema ABS Bosch 8.1, elektroninis stabdymo jegos koregavimo itaisas (EBV), staigaus stabdymo pagalbos sistema. Siekiant apsaugoti vairuotoją ir keleivius, automobilyje imontuotos dvi priekines oro pagalves (priklausomai nuo rinkos), 3-ju tvirtinimo tašku saugos diržai priekinese sedynese, dvi šonines galvos ir krutines ląstos apsaugai skirtos oro pagalves ir pirotechninis saugos diržo itempimas sedynese (priklausomai nuo versijos).
Pagamintas ant B0/Logan platformos, „Dacia Duster“ yra tvirtas ir patikimas. Ypatingas demesys buvo skirtas automobilio antikorozinei apsaugai. Automobiliu „Dacia Duster“ garantines priežiuros trukme daugumoje Europos šaliu - 36 men. arba 100 000 km.
Visoms rinkoms, kuriose bus parduodamas naujasis automobilis, bus pateikti abu 4x2 ir 4x4 visureigio variantai. „Dacia Duster“ automobiliai Europos, Turkijos ir Maghrebo šaliu rinkoms bus gaminami Pitesti gamykloje Rumunijoje. Naujojo modelio automobiliu pardavimus numatoma pradeti 2010 m. pavasari. Veliau „Duster“ bus pristatytas ir kitu šaliu rinkoms. Nuo 2010 m. birželio - Ukrainoje, Vidurio Rytu šalyse (Izraelyje, Jordanijoje, Sirijoje, Egipte ir Libane) bei kai kuriose Afrikos valstybese. Nuo 2011 m. automobili planuojama pateikti Brazilijos, Argentinos, Meksikos, Čiles rinkoms. Veliau Avtoframos gamykloje Maskvoje numatoma pradeti „Duster“ gamybą Rusijos rinkai.
1 Priedas
„Renault“ ir „Dacia“ pardavimu duomenys
Prekes ženklas |
2004 |
2005 |
2006 |
2007 |
2008 |
2009 (10 menesiu) |
Dacia |
22 833 |
135 184 |
184 472 |
230 294 |
257 013 |
254 500 |
Renault |
0 |
9 915 |
63 134 |
137 022 |
252 438 |
180 500 |
Viso |
22 833 |
145 099 |
247 606 |
367 316 |
509 451 |
435 000 |
Šalys – top 5 |
Prekes ženklas |
2009 (10 menesiu) |
Vokietija |
Dacia |
73476 |
Brazilija |
Renault |
65266 |
Prancuzija |
Dacia |
49208 |
Rusija |
Renault |
43595 |
Rumunija |
Dacia |
36874 |
2008 rezultatai
Šalys – top 5 |
Prekes ženklas |
2008 |
Rumunija |
Dacia |
84 707 |
Brazilija |
Renault |
76 237 |
Rusija |
Renault |
74 300 |
Iranas |
Renault |
54 425 |
Prancuzija |
Dacia |
43 682 |
Pardavimai pagal modeli |
2008 |
Logan |
311 976 |
Logan MCV |
101 471 |
Logan van |
6 207 |
Logan pick-up |
4 514 |
Sandero |
85 283 |
Viso |
509 451 |
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.