Pranešimas spaudai

Dalintis

2009 m. „Renault grupe” užeme 3.7 proc. pasaulio automobiliu rinkos

„Renault grupe“ 2009 m. pasieke užsibrežtą tikslą padidindama pasaulinę rinkos dali 0,1 punkto iki 3,7 proc*. Bendroje pasaulineje keleiviniu ir lengvuju komerciniu automobiliu rinkoje, kuri smuko 4.7 proc., „Renault grupes“ pardavimai sumažejo 3,1 proc., viso parduota 2.309 mil. automobiliu.

„Renault grupe“ 2009 m. pasieke užsibrežtą tikslą padidindama pasaulinę rinkos dali 0,1 punkto iki 3,7 proc*. Bendroje pasaulineje keleiviniu ir lengvuju komerciniu automobiliu rinkoje, kuri smuko 4.7 proc., „Renault grupes“ pardavimai sumažejo 3,1 proc., viso parduota 2.309 mil. automobiliu.

Pasaulineje keleiviniu automobiliu rinkoje, kuri sumažejo 4,2 proc., „Renault grupe“ padidino savo rinkos dali 0,2 punkto iki 4.3 proc. Parduota 2.302 mil. keleiviniu automobiliu, pardavimai augo 0,7 proc.

„Renault“ 2009 m. buvo trečias populiariausias prekes ženklas Vakaru Europoje, daugiausia deka „Megane“ šeimos ir „Twingo“ automobiliu sekmes. Lengvuju komerciniu automobiliu rinkoje „Renault“ pirmauja Vakaru Europoje jau nuo 1998 m. (pernai parduota 196 100 vnt.).

„Dacia“ prekes ženklo automobiliu pardavimai Europoje augo 91 proc. ir užeme 1.3 proc. rinkos. „Dacia“ pateko i geriausiai perkamu automobiliu prekes ženklu dešimtuką Prancuzijoje. Keleiviniu automobiliu rinkoje „Dacia“ pasieke 83 proc. augimą. Europoje buvo parduota 214.500 vnt. Logan“, „Logan MCV“ ir „Sandero“.

„Renault Samsung Motors“ savo rinkos dali padidino 0.8 punkto (9,3 proc.), o pardavimu apimtis – 31 proc.

Europoje bendroje keleiviniu ir lengvuju komerciniu automobiliu rinkoje „Renault grupes“ rinkos dalis ugtelejo 0.6 punkto iki 9.5 proc. Keleiviniu automobiliu rinkoje „Renault grupe“ savo rinkos dali padidino 0,7 punkto iki 9 proc., pardavimus – 7,4 proc.

30.1 proc. smukusioje Europos lengvuju komerciniu automobiliu rinkoje „Renault grupes“ pardavimai sumažejo 24 proc., o rinkos dalis išaugo 1.2 punkto iki 15.2 proc.

Bendroje keleiviniu ir lengvuju komerciniu automobiliu rinkoje Prancuzijoje „Renault grupes“ rinkos dalis augo 0.6 punkto iki 26 proc., Vokietijoje – 1 punktą iki 6.0 proc., Italijoje – 0.4 punkto iki 5.3 proc., Šveicarijoje – 0,9 punkto iki 7,3 proc., Ispanijoje, – 0.6 punkto iki 10.9 proc. , Belgijoje – 0.9 punkto iki 11.1 proc. Ispanijoje ir Belgijoje „Renault“ prekes ženklo automobiliai buvo populiariausi. „Renault“ prekes ženklas pirmavo ir Portugalijoje, užimdamas 11.9 proc. rinkos. Didžiojoje Britanijoje „Renault grupes“ rinkos dalis krito 1.1 punkto iki 3.4 proc.

Pirmą kartą per pastaruosius 10 metu „Renault grupes“ pardavimai už Europos ribu krito 11 proc., nors sudare 34 proc. visu grupes pardavimu. Pietu Koreja tapo trečia didžiausia grupes rinka, kurioje „Renault grupe“ užima 9.3 proc. rinkos (0.8 punkto augimas). Daugiausia šioje šalyje parduota SM3 ir SM5 automobiliu. Rusijoje „Renault grupes“ rinkos dalis išaugo 1.3 punkto iki 5.0 proc. Deka „Logan“ sekmes „Renault“ pateko i populiariausiu Rusijoje automobiliu prekes ženklu penketuką. Ukrainoje grupes rinkos dalis augo 1 punktą iki 4.0 proc. Rumunijoje „Renault grupe“ sustiprino pozicijas padidindama rinkos dali 1.6 punkto iki 35.9 proc. Alžyre grupes rinkos dalis augo 6.4 punkto iki 24.0 proc., Maroke – 5.9 punkto iki 34.1 proc., Argentinoje – 0.4 punkto iki 12.4 proc., Kolumbijoje – 2.8 punkto iki 16.4 proc. deka „Sandero“ sekmes. Turkijoje grupes rinkos dalis keleiviniu bei lengvuju komerciniu auto rinkoje sudare 14.9 proc., keleiviniu automobiliu rinkoje „Renault“ prekes ženklo automobiliu rinkos dalis augo 1.1 punkto iki 16.1 proc. Brazilijoje „Renault grupe“ pasieke naują pardavimu rekordą – parduota 118 000 automobiliu, pardavimai išaugo 2.1 proc. Tačiau rinkos dalis šioje šalyje smuktelejo 0.4 punkto iki 3.9 proc. Pietu Afrikos automobiliu rinkoje, kuri krito 26.5 proc., „Renault grupe“ pasieke 67.2 proc. augimą pradejusi šioje šalyje gaminti „Sandero“. Rinkos dalis Pietu Afrikoje išaugo 1.2 punkto iki 2.1 proc. Del vietiniu partneriu finansiniu problemu „Renault grupes“ rinkos dalis Irane sumažejo iki 2,7 proc.

2009 m. buvo tęsiamas Renault“ automobiliu gamos atnaujinimas, pristatyti nauji „Megane“ šeimos automobiliai, „Clio III“ antro etapo automobiliai bei naujasis „Renault Fluence”.

„Twingo“ savo segmente 2009 m. buvo trečias geriausiai parduodamas modelis Europoje bei pirmavo Prancuzijoje, užimdamas 30.5 proc. rinkos šioje šalyje. Per metus Europoje buvo užregistruota beveik 175 000 „Twingo“ (9.9 proc. rinkos savo degmente, 33.6 proc. augimas). „Twingo“ pirmavo ir Belgijoje, Vokietijoje buvo trečias populiariausias modelis savo segmente.

„Megane“ automobiliu šeima Europoje buvo trečia pagal populiarumą savo segmente, Prancuzijoje, Belgijoje ir Portugalijoje – pirmavo. Populiariausi – „Megane“ hešbekas ir kupe, „Scenic“ bei „Grand Scenic“. „Scenic“ tapo geriausiai parduodamu minivenu Europoje.

„Dacia“ prekes ženklo automobiliai, kai kuriose šalyse parduodami „Renault“ prakes ženklu, tapo yra vienu iš stipriuju „Renault grupes“ pletrą itakojančiu veiksniu. 2009 m. parduota 533 500 šiu automobiliu, pasiektas 4,5 proc. pardavimu augimas.

Nepaisant numatomo tolesnio automobiliu rinkos smukimo 2010 m. bei planuojamo 8-10 proc. „Renault grupes“ pardavimu kritimo Europos rinkoje, grupe numato šiais metais toliau didinti savo rinkos dali. 2010 numatoma pristatyti lengvąji komercini automobili „Master“, „Megane“ šeimos keleivini SM5 bei „Dacia Duster“.

* Preliminarus 2010 m. sausio 4 d. duomenys.

„Renault grupes“ keleiviniu automobiliu rinkos dalis:

Šalis

Pokytis

Rinkos dalis

Prancuzija

+ 0.9 punkto

25%

Vokietija

+ 1.2 punkto

5.9%

Italija

+ 0.5 punkto

5.2%

Ispanija

+ 1.0 punkto

10.3%

Belgija

+ 0.8 punkto

10.7%

Šveicarija

+ 0.8 punkto

6.7%

Portugalija

- 0.1 punkto

11.9%

Didžioji Britanija

- 1.0 punkto

3.2%

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.