Pranešimas spaudai
2009 m. Lietuvos rinkoje „Renault“ pardave 911 automobiliu ir padidino savo rinkos dali iki 11 proc., lyginant su 3,9 proc. 2008 m. „Dacia“ rinkos dalis Lietuvoje augo iki 1,2 proc., lyginant su 0,8 proc. 2008 m.
Lyginant su 2008 m., bendra automobiliu rinka 2009 m. Lietuvoje patyre 66 proc. kritimą, lengvuju komerciniu automobiliu rinka Lietuvoje krito 74 proc.
2009 m. „Renault“ sekmingai tęse automobiliu gamos atnaujinimą. Šiuo metu „Renault“ yra naujausią automobiliu gamą turintis automobiliu gamintojas. Patrauklus naujuju modeliu dizainas bei gera ju kokybe padejo „Renault“ pasiekti geru pardavimu rezultatu.
Naujoji „Renault Megane“ kupe Lietuvos rinkai buvo pristatyta 2009 m. sausio men., liepą rinką pasieke naujasis „Megane Grandtour“, ypatingai patikęs automobiliu pirkejams musu šalyje. Naujasis „Megane“ pernai metais tapo geriausiai parduodamu automobiliu Lietuvoje bei populiariausiu „Renault“ modeliu musu šalyje. Viso pernai Lietuvoje buvo parduoti 526 „Megane“ automobiliai.
Naujasis „Renault Scenic“ tapo antruoju populiariausiu „Renault“ modeliu Lietuvoje, parduoti 185 automobiliai. Pernai metais populiariausiu Lietuvoje automobiliu dešimtuke „Renault Scenic“ užeme septintąją vietą.
„Dacia“ automobiliu gamą 2009 m. papilde lengvieji komerciniai automobiliai „Logan Van“ ir „Logan Pick-up“. Pernai pavasari šiuos modelius pristačius Lietuvos rinkai buvo parduota 18 automobiliu. „Dacia“ keleiviniu automobiliu pardavimu kritimas Lietuvoje atitiko bendros keleiviniu automobiliu rinkos smukimą. Viso Lietuvoje pernai buvo parduoti 78 „Dacia“ keleiviniai automobiliai.
2009 m. spalio men. „Renault“ Lietuvoje surenge savo pasiekimu ekologijos srityje pristatymą bei ekologiško-ekonomiško vairavimo mokymus musu šalies vairuotojams. Ju metu norintiems igyti eko-vairavimo igudžiu bei mažinti kuro išlaidas vairuotojams buvo teikiamos nemokamos pamokos, mokymai bei konsultacijos, išbandyti taupaus vairavimo gudrybes buvo galima naudojant specialu ekologiško vairavimo stimuliatoriu. Eko-vairavimo populiarinimas yra viena iš „Renault“ igyvendinamos aplinkosaugos strategijos daliu.
Lapkričio men. „Renault” Lietuvoje pristate sekmingai visame pasaulyje vykdomą „Renault tobulejimo planą“ (PER4), kurio tikslas - didinti klientu pasitenkinimą ir kokybę visose automobilio gamybos stadijose. Šio plano igyvendinimas duoda apčiuopiamu rezultatu – „Renault“ atlikto reprezentatyvu klientu pasitenkinimo kompanijos teikiamomis paslaugomis tyrimo duomenimis 80,4 proc. klientu 26 šalyse yra visiškai patenkinti „Renault“ paslaugu kokybe. Lietuvoje „Renault“ paslaugu kokybe visiškai patenkinti 87,2 proc. klientu. Nuo 2006 m. gaminamu „Renault“ modeliu „Twingo”, „Clio“, „Modus“, „Kangoo“, „Megane Scenic“, „Laguna“ kokybe apdovanota žaliu ADAC žymejimu, kuris reiškia patikimumo garantą.
2010 m. „Renault“ ir toliau atakuos rinką naujais modeliais. Šiu metu sausi Lietuvos rinkai jau pristatytas naujasis „Fluence“ bei sportiškoji „Megane“ versija „Megane RS“. Metu begyje „Megane“ automobiliu šeimos gamą papildys kabrioletas. Numatoma pristatyti ir „Gordini“ seriją papildysiančius „Twingo“ bei „Clio“ modelius. „Dacia“ automobiliu gamą išples keturiais ratais varomas visureigis „Duster“. Lengvuju komerciniu automobiliu gamoje bus pasiulyti naujasis „Master“ ir atnaujintas „Renault Traffic“.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.