Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault-Nissan“ aljansas 2009 m. pardave 6 085 058 automobilius

„Renault Nissan” aljansas 2009 m. užeme 9,8 proc.* pasaulines automobiliu rinkos. Pernai buvo pradeti „AvtoVaz“ „Lada” prekinio ženklo automobiliu pardavimai. 2008 m. aljansas užeme 9,4 proc. pasaulines automobiliu rinkos (be „Lada”).

„Renault Nissan” aljansas 2009 m. užeme 9,8 proc.* pasaulines automobiliu rinkos. Pernai buvo pradeti „AvtoVaz“ „Lada” prekinio ženklo automobiliu pardavimai. 2008 m. aljansas užeme 9,4 proc. pasaulines automobiliu rinkos (be „Lada”). 

 

2009 m.Renault“ ir „Nissan“ atitinkamai pardave 2 309 188 vnt. ir 3 58 413 vnt. automobiliu. „Lada“ automobiliu parduota 417 457 vnt.. „Renault“ pasauliniai pardavimai sumažejo 3,1 proc., „Nissan“ – 9,4 proc.

 

„Renault grupes” pasauline automobiliu rinkos dalis 2009 m. sudare 3,7 proc. Iš 15-os didžiausiu „Renault“ grupes rinku 11-oje iš ju grupes automobiliu pardavimai pernai augo.

 

Vakaru Europoje „Renault” buvo trečias prakes ženklas, daugiausia deka „Megane“ šeimos ir „Twingo“ sekmes. Lengvuju komerciniu automobiliu rinkoje grupes rinkos dalis išaugo 1,2 proc. iki 15,6 proc., „Renault“ išsaugojo pirmaujančio prekes ženklo poziciją. „Dacia“ pardavimai augo 91 proc., šis prekes ženklas užeme 1,3 proc. Europos automobiliu rinkos.

 

„Renault“ grupes pardavimai už Europos ribu sudare 34 proc. visu grupes pardavimu.

 

„Renault Samsung Motors“ padidino rinkos dali 0.8 proc. iki 9.3 proc. bei  31 proc. padidino pardavimu apimtis. Pietu Koreja, kurioje pernai buvo parduota 133 630 vnt. „Renault Samsung Motors“ automobiliu, tapo trečia didžiausia „Renault“ grupes rinka.

 

„Nissan” pardavimu apimtys pernai sumažejo 9.4 proc., lyginant su 2008 m. Kompanija užeme 5,4 proc. pasaulines automobiliu rinkos, pardavusi 3 358 413 vnt. automobiliu.**

 

JAV rinkoje „Nissan“ ir „Infiniti“ pardave 770 103 automobilius ir užeme 7.4 proc. šios rinkos. „Rogue“ pardavimai augo 5,7 proc., pasiektas pardavimu rekordas - 77 222 vnt.. „Maxima“ ir sportinio „370Z“ pardavimai augo atitinkamai 13,3 proc. ir 26,9 proc.

 

Kinijoje, kuri šiuo metu yra antra pagal dydi „Nissan“ rinka, šios kompanijos keleiviniu automobiliu pardavimai augo 38,7 proc., parduota 755 518 vnt.. Didžiausios sekmes sulauke  „Teana flagship“ ir „Sylphy“. 

 

Japonijoje „Nissan: pardave 599 396 automobilius – 11,6 proc. mažiau, nei 2008 m. „Serena“ minivenas šioje rinkoje išsaugojo lyderio poziciją savo segmente, parduoti 78 836 vnt. šio modelio automobiliu.

 

Europoje „Nissan“ pardave 498 027 automobilius – 17,2 proc. mažiau, nei 2008 m. Visureigis „Qashqai“ išliko populiariausiu „Nissan“ modeliu Europoje, parduota 202 823 vnt. Didžiausios „Nissan“ rinkos Europoje  yra Didžioji Britanija ir Vokietija.

 

Kitose rinkose „Nissan“ pardavimai krito 21,5 proc.

 

* „Renault“ duomenimis keleiviniu ir lengvuju komerciniu automobiliu parduota 62 208 320 vnt.

** Regionu klasifikacija pateikta pagal „Renault“ duomenis.

 

 

Pasauliniai pardavimai

 

 

2009

2008

Pokytis

2009/2008

Renault Grupe

2,309,188

2,382,243

-3.1%

Nissan

3,358,413

3,708,077

-9.4%

Lada

417,457

 

 

 

 

 

 

Renault-Nissan aljansas

6,085,058

6,090,320

- 0.09%

 

* „Lada“ pardavimai konsoliduoti su aljanso 2009 m. pardavimais.

 

Vakaru Europa

 

2009

2008

Pokytis

2009/2008

Renault Grupe

1,445,879

1,407,434

2.7%

Nissan

382,438

380,924

0.4%

Renault-Nissan aljansas

1,828,317

1,788,358

2.2%

 

Centrine ir Rytu Europa

 

2009

2008

Pokytis

 2009/2008

Renault Grupe

404,417

504,690

-19.9%

Nissan

107,048

210,215

-49.1%

Renault-Nissan aljansas

511,465

714,905

-28.5%

 

Šiaures Amerika

 

2009

2008

Pokytis

 2009/2008

Nissan

849,120

1,034,801

-17.9%

 

Japonija

 

2009

2008

Pokytis

2009/2008

Renault Grupe

1,754

2,251

-22.1%

Nissan

599,396

678,126

-11.6%

Renault-Nissan aljansas

601,150

680,377

-11.6%

 

 

 

 

Lotynu ir Pietu Amerika

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.