Pranešimas spaudai
„Renault Nissan” aljansas 2009 m. užeme 9,8 proc.* pasaulines automobiliu rinkos. Pernai buvo pradeti „AvtoVaz“ „Lada” prekinio ženklo automobiliu pardavimai. 2008 m. aljansas užeme 9,4 proc. pasaulines automobiliu rinkos (be „Lada”).
2009 m. „Renault“ ir „Nissan“ atitinkamai pardave 2 309 188 vnt. ir 3 58 413 vnt. automobiliu. „Lada“ automobiliu parduota 417 457 vnt.. „Renault“ pasauliniai pardavimai sumažejo 3,1 proc., „Nissan“ – 9,4 proc.
„Renault grupes” pasauline automobiliu rinkos dalis 2009 m. sudare 3,7 proc. Iš 15-os didžiausiu „Renault“ grupes rinku 11-oje iš ju grupes automobiliu pardavimai pernai augo.
Vakaru Europoje „Renault” buvo trečias prakes ženklas, daugiausia deka „Megane“ šeimos ir „Twingo“ sekmes. Lengvuju komerciniu automobiliu rinkoje grupes rinkos dalis išaugo 1,2 proc. iki 15,6 proc., „Renault“ išsaugojo pirmaujančio prekes ženklo poziciją. „Dacia“ pardavimai augo 91 proc., šis prekes ženklas užeme 1,3 proc. Europos automobiliu rinkos.
„Renault“ grupes pardavimai už Europos ribu sudare 34 proc. visu grupes pardavimu.
„Renault Samsung Motors“ padidino rinkos dali 0.8 proc. iki 9.3 proc. bei 31 proc. padidino pardavimu apimtis. Pietu Koreja, kurioje pernai buvo parduota 133 630 vnt. „Renault Samsung Motors“ automobiliu, tapo trečia didžiausia „Renault“ grupes rinka.
JAV rinkoje „Nissan“ ir „Infiniti“ pardave 770 103 automobilius ir užeme 7.4 proc. šios rinkos. „Rogue“ pardavimai augo 5,7 proc., pasiektas pardavimu rekordas - 77 222 vnt.. „Maxima“ ir sportinio „370Z“ pardavimai augo atitinkamai 13,3 proc. ir 26,9 proc.
Kinijoje, kuri šiuo metu yra antra pagal dydi „Nissan“ rinka, šios kompanijos keleiviniu automobiliu pardavimai augo 38,7 proc., parduota 755 518 vnt.. Didžiausios sekmes sulauke „Teana flagship“ ir „Sylphy“.
Japonijoje „Nissan: pardave 599 396 automobilius – 11,6 proc. mažiau, nei 2008 m. „Serena“ minivenas šioje rinkoje išsaugojo lyderio poziciją savo segmente, parduoti 78 836 vnt. šio modelio automobiliu.
Europoje „Nissan“ pardave 498 027 automobilius – 17,2 proc. mažiau, nei 2008 m. Visureigis „Qashqai“ išliko populiariausiu „Nissan“ modeliu Europoje, parduota 202 823 vnt. Didžiausios „Nissan“ rinkos Europoje yra Didžioji Britanija ir Vokietija.
Kitose rinkose „Nissan“ pardavimai krito 21,5 proc.
* „Renault“ duomenimis keleiviniu ir lengvuju komerciniu automobiliu parduota 62 208 320 vnt.
** Regionu klasifikacija pateikta pagal „Renault“ duomenis.
Pasauliniai pardavimai
|
2009 |
2008 |
Pokytis 2009/2008 |
Renault Grupe |
2,309,188 |
2,382,243 |
-3.1% |
Nissan |
3,358,413 |
3,708,077 |
-9.4% |
Lada |
417,457 |
|
|
|
|
|
|
Renault-Nissan aljansas |
6,085,058 |
6,090,320 |
- 0.09% |
* „Lada“ pardavimai konsoliduoti su aljanso 2009 m. pardavimais.
Vakaru Europa
|
2009 |
2008 |
Pokytis 2009/2008 |
Renault Grupe |
1,445,879 |
1,407,434 |
2.7% |
Nissan |
382,438 |
380,924 |
0.4% |
Renault-Nissan aljansas |
1,828,317 |
1,788,358 |
2.2% |
Centrine ir Rytu Europa
|
2009 |
2008 |
Pokytis 2009/2008 |
Renault Grupe |
404,417 |
504,690 |
-19.9% |
Nissan |
107,048 |
210,215 |
-49.1% |
Renault-Nissan aljansas |
511,465 |
714,905 |
-28.5% |
Šiaures Amerika
|
2009 |
2008 |
Pokytis 2009/2008 |
Nissan |
849,120 |
1,034,801 |
-17.9% |
Japonija
|
2009 |
2008 |
Pokytis 2009/2008 |
Renault Grupe |
1,754 |
2,251 |
-22.1% |
Nissan |
599,396 |
678,126 |
-11.6% |
Renault-Nissan aljansas |
601,150 |
680,377 |
-11.6% |
Lotynu ir Pietu Amerika
Dokumentai parsisiuntimuiVisa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama. |