Pranešimas spaudai

Dalintis

Naujasis „Renault Master“ - komforto ir eksploatacijos taupumo etalonas

Šiu metu gegužes menesi „Renault” prades naujojo „Renault Master” pardavimus. Atnaujinti ši modeli kompaniją ikvepe 12 m. trunkanti „Master” sekme - per ši laikotarpi buvo parduota daugiau nei milijonas automobiliu 45 rinkose visame pasaulyje. Naujasis „Renault Master“ demonstruoja „Renault“ didesnes klases komerciniu automobiliu pažangą.

Šiu metu gegužes menesi „Renault” prades naujojo „Renault Master” pardavimus. Atnaujinti ši modeli kompaniją ikvepe 12 m. trunkanti „Master” sekme - per ši laikotarpi buvo parduota daugiau nei milijonas automobiliu 45 rinkose visame pasaulyje. Naujasis „Renault Master“ demonstruoja „Renault“ didesnes klases komerciniu automobiliu pažangą.

 

Deka plačios vairavimo poziciju ir ju kontroles galimybiu gamos, puikaus matomumo automobilyje bei ivairiu nauju patogumu, „Renault Master“ vairavimas primena važiavimą keleiviniu automobiliu. Kabinoje gausu daiktams susideti skirtu detuviu, kurios specialiai pritaikytos kasdieniams verslo klientu poreikiams.

 

Automobilis varomas nauju 2.3 l dCi varikliu, kurio dCi 100, dCi 125 ir dCi 150 galingumo variantai  galimi tiek priekiniais, tiek galiniais ratais varomose versijose. Naujasis „Renault Master“ bus gaminamas „Renault“ SOVAB gamykloje Prancuzijoje.

 

Pritaikytas verslo poreikiams, masyvus ir kokybiškas „Renault Master“ atspindi naujus „Renault“ didesnes klases komerciniu automobiliu gamos standartus. Ryškus priekio ir galo dizainas pasižymi plačiomis, dažytomis grotelemis ir didelemis, išraiškingomis lempomis. Stambios ratu arkos bei buki gaubtai kuria automobilio tvirtumo ispudi. Nesimetriška galiniu langu forma tapo naujojo „Master“ išores dizaino skiriamuoju bruožu.

 

Atnaujinto automobilio interjeras pilnai pakeistas, jame dera ergonomiškas ir praktiškumas.  Važiavimo komfortą didina 5.7 cm ilgesne kabina. Erdvę kabinoje padidina ir dvi „Renault“ naujoves: ant prietaisu skydelio imontuotas itraukiamas dokumentu laikiklis bei sukiojamas rašomasis staliukas, imontuotas centrines sedynes atloše. Klientams „Renault“ siulo rinktis iš triju „Master“ interjero apdailos variantu: tamsios medžio anglies spalvos, tamsiai melynos su oranžiniu atspalviu arba odos imitacijos.

 

Deka labiau atloštos vairuotojo sedynes bei vertikaliau imontuoto mažesnio skersmens vairo, vairuotojas jaučiasi lyg vairuotu keleivini automobili. Naujasis „Renault Master“ keleivini automobili primena ir deka automatinio užrakto, fiksuotu šoniniu šviesu, naujos kartos klimato kontroles sistemos, platčios audio irangos gamos (pilniausias paketas apima radiją, CD, MP3 grotuvą, Bluetooth laisvu ranku irangą, USB, iPod prijungimo galimybę). Taip pat siuloma „Carminat TomTom“ navigacijos sistema su „IQ Routes“ funkcija, šildomas sedynes (priklausomai nuo rinkos) ir kiti patogumai.

 

Priekiniais ratais varomas naujasis „Master” sunaudoja mažiausiai kuro savo klaseje - nuo 7.1 l/100km (187g CO2/km). Lyginant su pirmtaku, atnaujintas automobilis sunaudoja vidutiniškai 1 l/100 km mažiau priekiniais ratais varomose versijose ir iki 2.7 l/100 km mažiau galiniais ratais varomose versijose. Tai leidžia sutaupyti apie 1 300 euru nuvažiavus 150 000km distanciją (kai dyzelio kaina 0,87 euru/l). Naujasis automobilis nuvažiuoja daugiau nei 1 400 km su vienu kuro baku, o tai beveik 200 km daugiau, nei nuvažiuodavo pirmtakas. Bendrai automobilio eksploatacijos kaina sumažejo iki 40 proc., t.y. vidutiniškai iki 1 800 euru/150 000 km (apie 37 eurus per menesi, kai dyzelio kaina 0,87 euru/l) ir yra viena žemiausiu rinkoje.

 

Visą naujojo „Renault Master“ gamą sudaro per 350 galimu skirtingu automobilio konfiguraciju: 40 kebulo variantu, 4 skirtingi ilgiai, 3 aukščio opcijos, galima rinktis priekiniais arba galiniais ratais varomas versijas. Taip pat siulomi 4 GVW: 2.8 t, 3.3 t, 3.5 t (su viengubomis arba dvigubomis padangomis), 4.5 t (su dvigubomis padangomis).

 

„Renault Master“ gamos automobiliai siulo 10 skirtingu krovumo variantu nuo 8m3 iki 17m3. Kroviniu pakrovimą palengvina 17 cm platesnes slankiojančios durys. Galima rinktis automobili su slankiojančiomis durimis abiejose pusese. Automobilio kebulo galines dalies apačios aukštis vos 548 mm priekiniais ratais varomoje versijoje ir 674 mm galiniais ratais varomoje versijoje, todel patogiau pakrauti krovinius.   

 

„Renault Master“ turetu buti vienas iš saugiausiu automobiliu savo segmente. Jame imontuotas pilnas oro pagalviu komplektas (priekinio ir šoninio smugio oro pagalves vairuotojui ir keleiviui), naujausios kartos saugos diržai. Deka pažangios stabdymo efektyvumą gerinančios irangos automobilis sustoja per trumpiausią sustojimo distanciją savo segmento automobiliu tarpe. Pakrauto automobilio sustojimo atstumas važiavus 100kp/h greičiu sausa kelio danga yra 44,7 m priekiniais ratais varomoje versijoje ir 46,6 m galiniais ratais varomoje versijoje. Galiniais ratais varomos versijos versijoje standartine komplektacija turi ESP. 

 

Siekdama profesionaliai aptarnauti verslo klientus kompanija „Renault“ pernai metais išplete 1999 m. ikurtą  verslo klientams skirtą tinklą „Renault Pro+“ ir atidare 66 naujus specializuotus komerciniu automobiliu pardavimo centrus 14-oje šaliu. 2012 m. kompanija planuoja tureti 400 „Renault Pro+“ centru tinklą.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.