Pranešimas spaudai
„Renault“ suteike naują pavadinimą savo „Technocentrui“, kuris per 12 metu tapo pagrindine kompanijos inžinierius ir kitus svarbiausius darbuotojus suburiančia vieta. Naujasis „Technocentro“ pavadinimas „Losange” pasirinktas atspindint „Renault“ logotipe vaizduojamą simboli - deimantą.
1998 m. isteigtas „Technocentras” buvo skirtas suburti geriausius inžinierius, kurie kurtu naujus „Renault“ automobilius. Per 12 veiklos metu „Technocentras“ tapo tarptautiniu „Renault grupes“ projektavimo centru, veikiančiu Prancuzijoje bei kitose pasaulio šalyse (Ispanijoje, Rumunijoje, Brazilijoje, Pietu Korejoje, Indijoje), kuriame dirba ne tik inžinieriai, bet ir automobiliu dizaineriai, gamybos ir pardavimu sričiu atstovai. Siekiant atspindeti šiuos pokyčius „Technocentrui“ suteiktas naujas, ivairias funkcijas unifikuojantis pavadinimas „Losange”.
„Losange”, arba deimantas, yra „Renault“ simbolis, kuris kompanijos logotipe vaizduojamas nuo 1924 metu.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.