Pranešimas spaudai
Nepaisant sunkiu 2009 m. ekonominiu sąlygu sekmingas „Renault grupes“ veiklos planas leme teigiamus kompanijos veiklos finansinius rezultatus antrajame praejusiu metu ketvirtyje. Tai padejo „Renault” pasiekti 2009 metu prioritetini tikslą - teigiamą pinigu srautą.
„Renault grupes“ pajamos 2009 m. sieke 33,712 mln. euru ir sumažejo 10,8 proc., tačiau išaugo 25 proc. paskutiniame praeitu metu ketvirtyje. Pasaulines rinkos dalis (PC + LCV) išaugo 0,1 punkto. Grupes veiklos marža pernai buvo neigiama ir sieke 396 mln. euru arba -1,2 procento pelno (iš kuriu +224 mln. euru antrajame ketvirtyje arba +1,3 procento pelno). Veiklos nuostoliai sieke 955 mln. euru (iš kuriu -9 mln. euru antrajame ketvirtyje). Grynieji nuostoliai prilygo 3,068 mln. euru (iš kuriu -356 mln. euru antrajame ketvirtyje), puse ju sudare asocijuotu grupes imoniu nuostoliai (-1,561 mln. euru). Pinigu srautas buvo teigiamas ir sieke 2,088 mln. euru.
„Jau 2008 metu rugpjuti ememes pirmuju antikriziniu veiksmu, todel 2009 metais musu lankstumą irode pasiektas teigiamas pinigu srautas. Ekonomines sąlygos išliks sunkios ir 2010 metais, tai lems kritimą Europos rinkose. Tačiau mes tęsime savo darbą stiprindami „Renault“ kompanijos veiklą po-kriziniu laikotarpiu ir imsimes aktyviu veiksmu stiprindami pardavimus Europoje, siekdami elektra varomu transporto priemoniu masines rinkos 2011 metais, baziniu automobiliu asortimento pletros, taip pat stiprindami musu pozicijas naujose rinkose bei plesdami sinergiją su „Nissan“, - teige „Renault“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Carlos Ghosnas.
2009 metu „Renault“ tikslas buvo suvaldyti ekonominę krizę sutelkiant visą bendrovę ties vieninteliu tikslu - teigiamu pinigu srautu. Grupe pasieke šio tikslo optimizuodama pelną -> pajamas, mažindama kaštus (taip pat ir investicijas) bei griežtai kontroliuodama apyvartiniu lešu poreiki. 2009 metais pristačiusi 6 naujus produktus, grupe nežymiai padidino savo pasaulines rinkos dali 0,1 punkto pasiekdama 3,7 proc. rinkos, kai pati rinka sumažejo 4,5 proc. (PC +LCV). Augimas buvo labiau matomas antrajame ketvirtyje, kai padidedamas sieke 0,2 punkto. Rinkos dalis išaugo vienuolikoje iš penkiolikos didžiausiu „Renault grupes“ rinku, kurios sudaro 85 proc. grupes pardavimu.
Fiksuotieji grupes kaštai sumažejo 17 procentu. Materialiosios ir nematerialiosios investicijos sudare 2,302 mln. euru 2009 metais, lyginant su 3,385 mln. euru 2008 metais. Susitelkiant ties prioritetiniais projektais, nuolat siekiant efektyvumo ir optimizuojant partnerystę su „Nissan”, bendrove sumažino tyrimu ir pletros išlaidas 26 procentais ir materialiąsias investicijas 30 procentu. Taupymas visuose bendroves lygmenyse leme 8 procentu bendruju išlaidu sumažejimą, lyginant su 2008 metais, ir 20 procentu, lyginant su 2007 metais.
„Renault” prognozemis 2010 metais Europos rinka gali sumažeti 10 proc., palyginus su 2009 metais. Šiame kontekste bendroves tikslas šiems metams yra generuoti teigiamą pinigu srautą ir taip mažinti isiskolinimus. Siekdama šio tikslo, 2010 metais „Renault” remsis keturiais pagrindiniais svertais: produktu asortimento patrauklumu, kuris bus toliau plečiamas ir atnaujinamas kartu su šešiu nauju produktu vystymu 2010 metais, aljanso su „Nissan“ pletra, kaštu mažinimo politika, tolesne griežta apyvartiniu lešu kontrole.
Išsami „Renault grupes“ 2009 m. finansiniu rezultatu analize pateikta interneto svetaines www.renault.com Finansu rubrikoje.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.