Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ plečia lengvuju komerciniu automobiliu gamą ir pristato naujus „Renault Kangoo Express Maxi“ bei „Renault Trafic“

Neseniai pristačiusi naująji „Renault Master“ kompanija „Renault“ pateikia dar du atnaujintus modelius - „Renault Kangoo Express Maxi“ ir naująji „Renault Trafic“. Papildydama rinką šiais automobiliai „Renault“ taps vieninteliu gamintoju, siulančiu triju skirtingu dydžiu to paties modelio lengvuosius komercinius automobilius: „Kangoo Express Compact“, „Kangoo Express“ ir „Kangoo Express Maxi“.

Neseniai pristačiusi naująji „Renault Master“ kompanija „Renault“ pateikia dar du atnaujintus modelius - „Renault Kangoo Express Maxi“ ir naująji „Renault Trafic“. Papildydama rinką šiais automobiliai „Renault“ taps vieninteliu gamintoju, siulančiu triju skirtingu dydžiu to paties modelio lengvuosius komercinius automobilius: „Kangoo Express Compact“, „Kangoo Express“ ir „Kangoo Express Maxi“.

 

„Renault“ jau 12 metu yra lengvuju komerciniu automobiliu lydere Europoje, 2009 m. kompanija užeme 14,8 proc. šios Europos rinkos. Siekdama ir toliau pateikti ivairiausius verslo klientu poreikius tenkinančius modelius, „Renault“ sukure „Renault Kangoo Express Maxi“, kuris yra 39 cm ilgesnis nei „Kangoo Express“, todel jame gerokai daugiau vietos kroviniams.

 

4,60 m. ilgio naująji „Renault Kangoo Express Maxi“ galima rinktis su 2 arba 5 sedynemis. Daugiausia vietos kroviniams yra versijoje su dviem sedynemis. Kai keleivio sedyne sulankstoma, automobilyje galima talpinti iki 4.6 m3 (iki 800 kg) kroviniu, kuriu ilgis gali buti iki 2.9 m, t.y. 40 cm ilgesnis ir 1 m3 didesnis, nei galima sutalpinti i „Kangoo Express“.

 

„Renault Kangoo Express Maxi“ versija „Cabine Approfondie” su penkiomis sedynemis talpina  iki 1.43 m ilgio (2.05 m ilgio sulanksčius galines sedynes) krovinius. Inovatyvaus mechanizmo deka sedynes sulankstomos vienu judesiu. „Renault Kangoo Express Maxi“ versija „Crew Van“ talpina iki 1.33 m ilgio (2.2 m ilgio sulanksčius galines sedynes) kroviniu, kuriu svoris gali buti iki 740 kg. Šis modelis itin lankstus, jo galines sedynes gali buti sukonfiguruotos i keturias skirtingas pozicijas.

 

Visos „Renault Kangoo Express Maxi“ versijos yra su slankiojančiomis durimis, pasižymi ergonomišku interjeru bei kurą taupančiais varikliais. 3,1 m ilgio važiuokles bazę turintis automobilis manevringas bei pasižymi stabilia laikysena kelyje. 1,82 m aukščio automobilis pakankamai kompaktiškas parkavimui miestu centruose esančiose automobiliu parkavimo vietose. I visus „Renault Kangoo“ bei kitus „Renault“ lengvuju komerciniu automobiliu modelius   nuo šiol yra montuojama „Carminat TomTom®“ navigacijos sistema, suteikianti verslo klientams galimybę optimizuoti kelioniu maršrutu planavimą bei mažinti kuro išlaidas.

 

„Renault Kangoo Express Maxi“ yra ekonomiškas verslo irankis, sunaudojantis mažai kuro.  1,5 dCi 85 dyzelinis variklis sunaudoja vidutiniškai 5,3 l/100 km. Mieste kuro taip pat sunaudojama mažiau nei 6 l/100 km. Ši variklio versija galima ir dviviečiame, ir penkiaviečiame modeliuose. Š.m. balandžio pabaigoje planuojamą pristatyti naująji „Renault Kangoo Express Maxi“ kompanija „Renault“ gamins MCA Maubeuge gamykloje Prancuzijoje.

 

2009 m. „Renault Trafic“ buvo vienas iš triju labiausiai perkamu automobiliu savo segmente Europoje, užimdamas 13,5 proc. šios rinkos. Pristatomas naujasis „Renault Trafic“ dar komfortiškesnis ir ekonomiškesnis bei geriau pritaikytas šiuolaikiniams klientu poreikiams.

 

Naujajame „Renault Trafic“ imontuota ivairi keleiviniams automobiliams budinga iranga, suteikianti vairuotojui žymiai daugiau komforto: automatine klimato kontroles sistema, „Carminat TomTom®“ navigacijos sistema su „IQ Routes™“ technologija, plati audio sistemu gama, apimanti ir Bluetooth automobilio laisvu ranku irangą su MP3 grotuvu, greičio valdymo sistema bei greičio ribotuvas. Kuriant automobilio interjerą buvo atnaujintas prietaisu skydelio dizainas, imontuoti chromuoti grioveliai instrumentams, parinkti melynos „Elba” spalvos apmušalai. Nauja „Acier“ pilka išores spalva pakeite buvusią raudoną „Cerise“.

 

2.0 l dCi naujojo „Trafic“ variklis sunaudoja žymiai mažiau kuro. 2.0 dCi 115AG variklis sunaudoja 0,8 l/100km kuro mažiau, nei pirmtakas ir išmeta 195g/km CO2 (versija su rankine pavara). 2.0 dCi 90AG ir 2.0 dCi 115AG varikliai galimi su dyzelino daleliu filtru. Tepalu keitimo intervalas padidintas iki 40,000 km arba kas du metus.

 

Elegantiškiausius atnaujintos „Trafic“ automobiliu gamos dizaino bruožus ikunija juodos spalvos keleiviu pervežimui skirta ribota serija „Black Edition“. „Passenger Privilege“ versijos pagrindu pagamintas „Black Edition“ išsiskiria prašmatnumu. Šis prabangaus dizaino mikroautobusas yra skirtas VIP transporto kompanijoms. „Black Edition“, šalia kitos iš „Passenger Privilege“ modelio paveldetos irangos, taip pat pasižymi išskirtine juoda metalo spalva, 16-coliu aliuminio ratais (priklausomai nuo rinkos), oda apsiutu vairu bei kita specialia šio modelio apdaila.

 

Nuo pirmojo „Renault Trafic“ pristatymo 2001 m. iki šiol yra parduota apie 1.1 mil. šio modelio automobiliu visame pasaulyje. Modelis parduodamas kaip „Renault Trafic“, „Nissan Primastar“ ir „Opel/Vauxhall Vivaro“.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.