Pranešimas spaudai

Dalintis

Ženevoje „Renault” demonstruos sportiškus bei aplinkai draugiškus modelius

Siekdama tapti inovatyviu bei darnaus vystymosi kriterijus atitinkančiu automobiliu kurimo lydere, šiandien prasidedančioje tarptautineje Ženevos automobiliu parodoje kompanija „Renault” pristato stilingus, modernius, sportiškus modelius, kuriu gamybai naudojamos pažangios technologijos.

Siekdama tapti inovatyviu bei darnaus vystymosi kriterijus atitinkančiu automobiliu kurimo lydere, šiandien prasidedančioje tarptautineje Ženevos automobiliu parodoje kompanija „Renault” pristato stilingus, modernius, sportiškus modelius, kuriu gamybai naudojamos pažangios technologijos.

 

Parodos lankytojai gales apžiureti du naujus „Renault“ kabrioletus: naująji „Renault Megane“ kupe-kabrioletą bei „Renault Wind“, „Megane“ gamos naujienas: „Megane GT“ ir „Megane GT Line“, modernią klasikinio „Gordini“ stiliaus interpretaciją „Clio Gordini R.S.“ taip pat  naujausias pažangias technologijas bei elektra varomus modelius, atspindinčius kompanijos šuki „Laikas keistis“.

 

Pristatomas „Renault Megane“ kupe-kabrioletas yra ketvirtasis „Renault“ C klases kabrioletas. Jo ispudingoje išvaizdoje dera elegancija ir sportinis stilius. Dinamiško pasivažinejimo su „vejeliu plaukuose” galimybę teikia sulankstomas dvieju daliu, 0,47 kv. m. ploto stiklinis stogas, kuri pakelti ir nuleisti tereikia 21 s. Bagažines talpa, kuomet stogas pakeltas, yra 417 l, o kai nuleistas – 211 l. „Megane“ kupe-kabrioletas Europos rinkoje bus siulomas su trimis benzininiais 1,6 arba 2,0 l varikliais, kurie išvystys nuo 110 iki 140 AG bei veiks su šešiu laipsniu mechanine pavaru deže arba „variatoriumi”. Taip pat bus galima isigyti automobili su trimis turbodyzeliais, kuriu mažiausiai galingas (110 AG) veiks su šešiu laipsniu robotizuota pavaru deže su dviem sankabomis. „Renaul Megane” kupe-kabrioletas prekyboje turetu pasirodyti ši pavasari.

 

Kitas Ženevoje „Renault“ pristatomas 3,83 m. ilgio, dvivietis kupe-kabrioletas „Renault Wind” išsiskiria originaliu, inovatyviai pakeliamu elektriniu stogu, kuris atsidaro per 12 sekundžiu. Išskirtinio dizaino kompaktiškas automobilius su nukeliamu stogu tinka ir praktiškam kasdieniam naudojimui. „Wind“ itin vikrus, tinkamas vairavimui mieste. Šis automobilis yra vienintelis savo klaseje, kurio bagažo talpa nesikeičia (270 dm3), kokia bebutu kabrioleto stogo padetis. „Renault Wind“ bus siulomas su dviem varikliais - 133 AG galingumo 16 vožtuvu 1.6, kuris naudojamas ir „Twingo R.S.”, arba ramesni vairavimą megstantiems skirtu TCe 100. Penkiu eksterjero spalvu modelio pardavimai bus pradeti šią vasarą.

 

Sportišku „Renault“ automobiliu gamą papildys ir „Megane“ gamos naujienos: „Megane GT“ bei „Megane GT Line“. Remiantis išskirtine „Renault Sport Technologies“ inžinieriu patirtimi sukurti modeliai galimi hečbeko, kupe, kupe-kabrioleto, Estate versijomis, išsiskiria sportine važiuokle, naujo stiliaus priekiniu ir galiniu bamperiu, 17- coliu aliuminio lydinio ratais („GT Line“) arba 18-coliu „Jetow“ ratais (GT), „Megane R.S.“ sportinemis sedynemis, kokybiška apdaila bei kitais elementais. Šiuos modelius bus galima rinktis iš 9 skirtingu spalvu.  Sportiškiausia - „Megane GT“ versija su TCe 180 benzininiu varikliu arba su galingu dCi 160 dyzeliniu varikliu. „Dynamique” irangos lygio „GT Line“ versijoje naudojama „Megane Coupe Sport“ važiuokle bei ekonomiškai kurą naudojantys, aplinkai draugiški varikliai dCi 110 DPF (114g CO2/km), dabar galimi su naujausios kartos EDC (Efficient Dual Clutch) automatine dviguba sankabos transmisija. „Megane GT“ ir „Megane GT Line“ pardavimai bus pradeti nuo 2010 m. birželio men.

 

Pernai pristačiusi „Twingo Gordini R.S.“, „Renault“ Ženevoje pateiks legendinio „Gordini“ modelio išskirtiniais bruožais papildytą „Clio Renault Sport“ variantą „Clio Gordini R.S.“. Šis modelis siulomas su 2.0 l 16-vožtuvu varikliu (203 AG, 215Nm), „Renault Sport“ važiuokle. Automobilyje imontuota ivairi komfortiškam važiavimui ilgose kelionese skirta iranga: „Renault“ laisvu ranku kortele, „Carminat TomTom®“ navigacijos sistema su „IQ Routes™“ technologija, greičio ribotuvas bei kiti vairavimo patogumui skirti modernus technologiniai sprendimai. „Clio“ yra vienas geriausiai perkamu „Renault“ modeliu nuo pat pirmojo šio modelio pristatymo 1990 m., jau 20 metu formuojantis šios klases automobiliu standartus. Viso parduota daugiau nei 10 mln. automobiliu, Europoje nuo 2000 m. parduota 70 000 vnt. „Clio“.  Šiuo metu tai yra antras geriausiai parduodamas modelis savo segmente. Išskirtinio dizaino rafinuotos, sportiškos „Clio Gordini R.S.“ versijos pristatymas turetu dar labiau sustiprinti „Clio“ konkurencingumą ir išplesti šio modelio pardavimus, tenkinant pačiu reikliausiu pirkeju poreikius. „Clio Gordini R.S.“ pardavimai Europje bus pradeti š.m. birželio men.

 

Ženevoje „Renault“ pristatys ir pažangias technologijas, atspindinčias kompanijos naująji šuki „Laikas keistis“, kurios padeda šiai kompanijai siulyti itin žemas CO2 emisijas išmetančius   automobilius: „Twingo“ (94g/km), „Clio“ (98g/km), „Megane“ (114g/km), „Scenic“ (125g/km), „Laguna“ (122g/km). 2009 m. 466 000 vnt. „Renault grupes“ parduotu automobiliu išmete iki 120g/km CO2, 1 003 000 vnt. automobiliu išmete iki 140g/km CO2. Ženevoje bus pristatyta ir „Renault eco2“ programos progresą atspindi nauja automatine dviguba sankabos transmisija EDC (Efficient Dual Clutch) bei šios kompanijos pasiekimai elektra varomu automobiliu kurimo srityje. Ypatingai daug demesio skirianti nulines emisijos elektra varomu automobiliu gamybai bei šiu automobiliu naudojimo infrastrukturos kurimui ivairiose pasaulio šalyse,  kompanija „Renault“ nuo 2011 m. Renault planuoja pristatyti patikimus, saugius, ivairius vairavimo poreikius tenkinančius elektra varomus automobilius „Twizy Z.E.“, „Kangoo Z.E.“, „Zoe Z.E.“, „Fluence Z.E.“. Siekiantis tapti nulines emisijos mobilumo formavimo lyderiu „Renault-Nissan“ aljansas jau pasiraše per 40 susitarimu su ivairiu šaliu valstybinemis, verslo, mokslo bei kitomis institucijomis del elektra varomu automobiliu populiarinimo ir  infrastrukturos elektriniu automobiliu masiniam naudojimui kurimo.   

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.