Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ naująji „Master“ gamins tik Prancuzijoje

„Renault“ nusprende naująji „Renault Master“ gaminti tik Prancuzijos Meurthe-et-Moselle mieste isikurusioje Batilly gamykloje. Taip „Renault“ dar kartą patvirtino, jog siekia išsaugoti savo prancuzišką kilmę ir šioje šalyje gaminti aukštos kokybes automobilius Europos rinkai.

„Renault“ nusprende naująji „Renault Master“ gaminti tik Prancuzijos Meurthe-et-Moselle mieste isikurusioje Batilly gamykloje. Taip „Renault“ dar kartą patvirtino, jog siekia išsaugoti savo prancuzišką kilmę ir šioje šalyje gaminti aukštos kokybes automobilius Europos rinkai.

 

Batilly gamykla yra viena didžiausiu privataus kapitalo kompaniju, veikiančiu Meurthe-et-Moselle mieste. Š.m. birželio men. 30-ies metu jubilieju švęsianti gamykla specializuojasi lengvuju komerciniu automobiliu gamyboje: nuo 1980 m. iki 1997 m. čia buvo gaminamas pirmos kartos „Master“, nuo 1997 m. iki dabar – antros kartos „Master“, kurio parduota per milijoną vienetu 45 pasaulio šalyse. Šiuo metu jau priimami užsakymai naujojo „Master” gamybai, o antros kartos „Master“ gamyba bus nutraukta 2010 m. pabaigoje.

 

SOVAB (Société des Véhicules Automobiles de Batilly) gamykloje dirba per 2399 darbuotoju. Ši gamykla turi puikią techninę bazę dideliu komerciniu automobiliu gamybai, patikrintą tiekeju tinklą, plačią ivairiu lengvuju komerciniu automobiliu gamybos patirti, todel iš tiesu yra geriausiai pritaikyta naujojo „Master“ 350 modelio variantu gamybai. I naujojo „Master“  gamybą „Renault grupe“ investavo apie 151 mil. Euru, irenge naują  gamybos liniją su beveik 250 robotu. Kita „Renault grupes“ gamykla Prancuzijoje Cleon tieks Batilly gamykloje gaminamiems „Master“ automobiliams naują, ekonomišką 2.3 dCi (M9T tipo) varikli, kuris vidutiniškai sunaudos 1 l/100 km mažiau kuro.

 

„Renault“ turi 38 gamyklas visame pasaulyje, parduoda savo produkciją 188 šalyse, tačiau didžiausią gamybos dali atlieka Prancuzijoje. Šioje šalyje veikia 14 „Renault“ gamyklu, trečdalis kompanijos gamybos personalo taip pat dirba Prancuzijoje. „Renault“ siekia kurti didelę pridetinę vertę turinčius produktus bei gaminti juos kuo arčiau pardavimu rinkos. Tokia strategija suteikia kompanijai galimybę gaminti naujus automobilius Prancuzijoje, kurioje darbo jegos kaina yra pakankamai aukšta.

 

2009 m. „Renault“ pagamino 215 876 lengvuju komerciniu automobiliu, kuriu beveik kas trečias ju buvo parduotas Prancuzijoje. „Renault“ pernai užeme 31,2 proc. šios šalies lengvuju komerciniu automobiliu rinkos bei lyderiauja Europoje, užimdama 14,8 proc. rinkos. Lengvuosius komercinius „Renault“ automobilius gamina 5570 darbuotoju, daugiausia - Prancuzijos Villiers-Saint-Frédérique, Maubeuge ir Batilly gamyklose.

 

Iš plačios „Renault“ lengvuju komerciniu automobiliu gamos  galima rinktis ivairius verslo poreikius tenkinančius modelius, kurie talpina nuo 2 iki 22 m3 turio krovinius. Nuo 2007 m. „Renault“  Prancuzijos Maubeuge gamykloje gamina naująji „Kangoo“, nuo 2011 m. šioje gamykloje prades elektra varomo „Kangoo“ gamybą.

 

Apie „Renault Master“

 

Pritaikytas verslo poreikiams, masyvus ir kokybiškas „Renault Master“ atspindi naujus „Renault“ didesnes klases komerciniu automobiliu gamos standartus. Atnaujinto automobilio interjeras pilnai pakeistas, jame dera ergonomiškas ir praktiškumas.  Važiavimo komfortą didina 5.7 cm ilgesne kabina. Deka labiau atloštos vairuotojo sedynes bei vertikaliau imontuoto mažesnio skersmens vairo, vairuotojas jaučiasi lyg vairuotu keleivini automobili.

 Naujasis „Renault Master“ keleivini automobili primena ir deka automatinio užrakto, fiksuotu šoniniu šviesu, naujos kartos klimato kontroles sistemos, plačios audio irangos gamos (pilniausias paketas apima radiją, CD, MP3 grotuvą, Bluetooth laisvu ranku irangą, USB, iPod prijungimo galimybę). Taip pat siuloma „Carminat TomTom“ navigacijos sistema su „IQ Routes“ funkcija, šildomas sedynes (priklausomai nuo rinkos) ir kiti patogumai.

 Priekiniais ratais varomas naujasis „Master” sunaudoja mažiausiai kuro savo klaseje - nuo 7.1 l/100km (187g CO2/km). Lyginant su pirmtaku, atnaujintas automobilis sunaudoja vidutiniškai 1 l/100 km mažiau priekiniais ratais varomose versijose ir iki 2.7 l/100 km mažiau galiniais ratais varomose versijose.

 Visą naujojo „Renault Master“ gamą sudaro per 350 galimu skirtingu automobilio konfiguraciju: 40 kebulo variantu, 4 skirtingi ilgiai, 3 aukščio opcijos, galima rinktis priekiniais arba galiniais ratais varomas versijas. Taip pat siulomi 4 GVW: 2.8 t, 3.3 t, 3.5 t (su viengubomis arba dvigubomis padangomis), 4.5 t (su dvigubomis padangomis). „Renault Master“ gamos automobiliai siulo 10 skirtingu krovumo variantu nuo 8m3 iki 17m3. Deka imontuotos gausios pasyvas ir aktyvaus saugumo irangos „Renault Master“ turetu buti vienas iš saugiausiu automobiliu savo segmente.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.