Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ pristato naują ekonomišką 2.3 dCi dyzelini varikli

„Renault“ pristato savo patyrusios inžinieriu komandos sukurtą naują 2.3 dCi dyzelini varikli (M9T), kuris pasižymi geresnemis eksploatacinemis savybemis, žemesnemis CO2 emisijomis, ekonomišku kuro naudojimu bei žemiausia naudojimo kaina savo kategorijoje. Variklis bus gaminamas Prancuzijoje, „Renault“ gamykloje Kleone.

„Renault“ pristato savo patyrusios inžinieriu komandos sukurtą naują 2.3 dCi dyzelini varikli (M9T), kuris pasižymi geresnemis eksploatacinemis savybemis, žemesnemis CO2 emisijomis, ekonomišku kuro naudojimu bei žemiausia naudojimo kaina savo kategorijoje. Variklis bus gaminamas Prancuzijoje, „Renault“ gamykloje Kleone.

Trys naujojo variklio 2.3 dCi versijos - 100 AG, 125 AG ir 150 AG, bus montuojamos i naująji „Renault Master“. Ateityje šis variklis bus montuojamas ir i kitus „Renault-Nissan“ aljanso automobilius.

Paremtas 2.0 dCi (M9R), kuriuo varomi „Laguna“ ir „Espace“, naujasis variklis 2.3 dCi pakeis „Renault“ 2.5 dCi (G9U) ir keturiu cilindru 3.0 dCi dyzelini (ZD30) variklius. Atnaujindama variklius „Renault“ mažina CO2 emisijas bei kuro sunaudojimą.

Naujajame „Master“ 2.3 dCi pakeis 2.5 dCi varikli priekiniais ratais varomuose modeliuose bei 3.0 dCi varikli galiniais ratais varomose versijose. 2.3 dCi variklis sumažina kuro sunaudojimą vidutiniškai 1 l/100 km ir iki 2.7 l/100 km galiniais ratais varomuose modeliuose. CO2 emisijos sumažeja vidutiniškai 10 proc.

2.3 dCi variklio priežiuros intervalai prailginti iki 2 metu arba 40 000 km. Naujojo „Master“ su 2.3 dCi varikliu eksploatacijos kaina vidutiniškai sumažejo 1800 euru/150000 km. Per menesi sutaupoma apie 37 eurus (jei dyzelio kaina - 0,87 eurai/l).

2.3 dCi variklio technine baze paremta Renault-Nissan aljanso kurtu 2.0 dCi varikliu, kuris garseja savo komfortu, tvirtumu, patikimumu. Naujojo variklio talpa padidinta iki 2,3 l padidinus cilindru diametrą ir stumoklio eigą. Universalus 2.3 dCi tinka visoms naujojo „Master“ versijoms ir montuojamas tiek i priekiniais, tiek galiniais ratais varomus modelius.

2.3 dCi bus gaminamas su rankinio valdymo ir automatine transmisijomis, atitiks Euro4 ir Euro5 taršos standartus, variklio galios versijos: 75 kW, 92 kW (su nekintamos geometrijos turbina) ir 110 kW (su kintama turbinos geometrija).

Kleone isikurusi „Renault“ gamykla, kurioje bus gaminamas 2.3 dCi, turi didžiulę patirti varikliu gamyboje. Joje gaminami 2.0, 2.0 turbo benzininiai ir 1.9 dCi bei V6 3.0 dCi dyzeliniai varikliai, 5-iu ir 6-iu greičiu pavaru dežes. Gamykloje „Renault“ idiege naujausią gamybos (komplektavimo, surinkimo ir kt.) techniką.

Nuo 2011 m. Kleono gamykloje planuojama pradeti 1.6 dCi (R9M) variklio gamybą, kuris pakeis 1.9 dCi. Šis variklis išskirs 30 g/km mažiau CO2 bei naudos 20 proc. mažiau kuro.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.