Pranešimas spaudai
„Renault F1“ komanda praneša pritarianti FIA kampanijai „Make Roads Safe“, kuri yra dalis Jungtiniu Tautu dešimtmečio programos keliu saugumo srityje. Per ateinančius dešimt bus siekiama išsaugoti penkis milijonus gyvybiu visame pasaulyje.
Kampanijos „Make Roads Safe“ logotipas ir interneto adresas matomas ant „Renault F1“ komandos bolido R30. Be to, „Make Roads Safe“ kampanijos populiarinimas bus itrauktas i „Renault F1“ komandos marketingo veiksmus, kuriuos igyvendins „Renault“ filialai visame pasaulyje.
„Make Roads Safe“ kampanija dera su „Renault“ isipareigojimais siekiant didinti saugumą keliuose visame pasaulyje. Pernai metu lapkričio men., kai buvo paskelbta Jungtiniu Tautu dešimtmečio programos keliu saugumo srityje, „Renault“ dar kartą patvirtino savo isipareigojimus „Pasaulinei saugumo keliuose iniciatyvai“ (Global Road Safety Initiative), kurią igyvendina septynios automobiliu kampanijos (ju tarpe ir „Renault”), finansuojančios ir igyvendinančios ivairias saugumo keliuose iniciatyvas Kinijoje, Brazilijoje ir Pietryčiu Azijos
regiono šalyse.
„Ddidžiuojames pritardami kampanijai „Make Roads Safe“ ir galedami prisideti prie jos žinomumo didinimo, - sake „Renault F1“ komandos vadovas Eric Boullier. - Musu isipareigojimai „Make Roads Safe“ ir bendradarbiavimas su FIA igyvendinant Jungtiniu Tautu dešimtmečio programą keliu saugumo srityje atitinka „Renault“ grupes isipareigojimus „Pasaulinei saugumo
keliuose iniciatyvai“.
„Renault F1“ dalyvavimas kampanijoje „Make Roads Safe“ yra labai sveikintinas. Musu tikslas - per ateinančius 10 metu išsaugoti 5 mil. gyvybiu. Siekiant šio tikslo labai svarbus automobiliu sporto bei automobiliu verslo organizaciju isitraukimas“, - sake FIA prazidentas Jean Todt.
Jau daugiau nei 50 metu kompanija „Renault“ yra saugumo keliuose propagavimo lydere, pirmoji pradejusi integruoti saugumo reikalavimus kuriant automobilius. „Renault“ yra pirmasis automobiliu gamintojas, gavęs penkiu žvaigždučiu ivertinimą EuroNCAP testuose, dabar šis ivertinimas suteiktas jau 12 „Renault“ automobiliu. „Renault“ igyvendina edukacinę kampaniją „Saugumas visiems”, kurioje jau dalyvavo 11 mil. vaiku ir jaunuoliu.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.