Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ furgonu asortimentas: efektyvesnis, patogesnis ir ekonomiškesnis

Pastaruosius 12 metu „Renault“ buvo nepralenkiama Vakaru Europos komerciniu automobiliu rinkos lydere, 2009 m. užimdama 14,81 proc. rinkos dali.

Pastaruosius 12 metu „Renault“ automobiliu gamintoja buvo nepralenkiama Vakaru Europos komerciniu automobiliu rinkos lydere – 2009 m. užimdama 14,81 procento rinkos dali „Renault“ yra pakankamai geroje padetyje, kad galetu atsilaikyti sumažejusiam pardavimo lygiui (2009 metais pardavimu lygis smuko 28 procentus).

 

Siekdama sustiprinti savo lyderio statusą, šiais metais „Renault“ bendrove pristatys ne mažiau nei tris naujus modelius, taip atnaujindama ir patobulindama savo siulomu automobiliu asortimentą. Siulomi nauji „Renault“ automobiliu modeliai:  naujasis „Renault Master“, naujasis „Renault Trafic“ ir naujasis „Renault Kangoo Express Maxi“.

 

„Renault“ komerciniu automobiliu asortimento svarbiausias atstovas – naujasis „Renault Master“ modelis, kuris ne tik puikuojasi drąsiu stilingumu, atsispindinčiu masyvioje formoje, bet ir pilnai pertvarkytu dizainu, užtikrinančiu išskirtini komfortą.

 

Galimi trys naujojo 2.3 dCi variklio galingumo variantai (100, 125 ir 150 arklio galiu). Pristatomu „Master“ modelio automobiliu vidutine kuro ekonomija – 1 litras/100km, o priekiniu ratu varomuose naujuose „Master“ modeliuose sugrąžinamas pagal NEDC sistemą (New European Driving Cycle – naujasis europietiškas važiavimo ciklas) apskaičiuotas 7,1 litro/100km kuro sąnaudu rodiklis – vienas aukščiausiu šioje kategorijoje. Aptarnavimo išlaidos sumažintos 40 procentu ir dabar yra vienos mažiausiu rinkoje. Deka galiniais ratais varomu variantu asortimentas buvo papildomai išplestas ir dabar jame siulomas ketvirtas automobilio ilgio variantas (naudingasis turis – iki 22m3), nauji 3,5 ir 4,5 tonu variantai su dvigubais galiniais ratais.

 

Naujasis „Renault Trafic“ modelis taip pat tapo patogesnis ir naudingesnis vairuotojui. Prietaisu skydelis perdarytas itraukiant patogias detuviu erdves bei naują irangą, kuri paprastai siejama su keleiviniu automobiliu modeliais – tokiu budu gyvenimas ant ratu tampa dar patogesnis. Naujojo „Renault Trafic“ 2.0 litro dCi variklio variantas siulo pastebimai mažesnes kuro sąnaudas ir dabar gali buti su dyzelino kietuju daleliu filtru. Tuo tarpu išskirtinis, limituoto leidimo „Black Edition“ keleiviu pervežimo modelio variantas akivaizdžiai leidžia naujajam „Renault Trafic“ modeliui rinkoje užimti aukščiausias pozicijas.  

 

Naujasis „Renault Kangoo Express Maxi“ modelis buvo prailgintas beveik 40 cm, taip pat galima rinktis dvieju arba penkiu sedyniu variantą. Šio modelio naudingosios apkrovos turis – iki 4,6 m3, o didžiausias krovinio ilgis dugno lygyje – 2,90 metro. Modeliui budingas labiau modulinis vidus, o taip pat puikus sukibimas su keliu ir kuro sąnaudas taupančiu jegos agregatu pasirinkimas. Taigi, „Renault“ yra vienintele Europos rinkos prekinis ženklas, siulantis triju skirtingu ilgiu kompaktiško furgono modelius.

 

„Renault“ vykdo ir platinimo verslo klientams strategiją 20 šaliu visame pasaulyje - „Renault Pro+“ tinklo veiklą. „Renault Pro+“ tinklas pagristas „vieno langelio“ ideja ir siulo praktiškus ir efektyvius sprendimus, kurie individualiai pritaikomi siekiant patenkinti kiekvieno kliento poreikius.

 

„Renault“ grupes tikslas yra pasiulyti masinei rinkai prieinamus, mažiau aplinkai kenksmingus sprendimus. Išplestos „Renault eco2“ ženklo naudojimo galimybes – jis bus naudojamas ir komerciniu automobiliu asortimentui, tokiu budu pabrežiant nuolatines bendroves pastangas siekiant mažinti savo gaminiu poveiki aplinkai. „Renault eco2“ ženklas dabar galioja visiems keleiviniu automobiliu, komerciniu automobiliu, paneliu furgonu ir kompaktišku furgonu asortimentu modeliams.

 

Be to, pirmąji 2011 m. pusmeti rinkoje bus pristatyta elektronine „Renault Kangoo Express“ modelio versija, kurios veikimo greitis – 160 km. Šis furgonas, i aplinką neišskiriantis visiškai jokiu išmetamuju duju, ypač tiks tokiems verslo klientams, kurie ieško optimaliai pritaikytos triju kubiniu metru kroviniu talpos, kai automobilis bus daugiausiai naudojamas vienoje zonoje ir aplink ją.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.