Pranešimas spaudai
„Renault grupes“ pajamos pirmąji 2010 m. ketvirti sudare 9,072 mil. euru ir išaugo 28,4 proc., lyginant su 2009 m. pirmu ketvirčiu. Pasauline grupes rinkos dalis išaugo 0,37 punkto.
„Renault grupes“ pardavimai pirmąji šiu metu ketvirti lenke bendrą automobiliu rinku augimą visuose pasaulio regionuose. Stipreja „Renault grupes“ pozicijos Europoje: užfiksuotas didžiausias grupes keleiviniu ir lengvuju komerciniu automobiliu rinkos dalies augimas - 2,2 punkto iki 10,8 proc. Ypatingai gerai parduodami „Megane“ šeimos automobiliai. Balandžio menesi „Renault-Nissan“ aljansas pasiraše strateginio bendradarbiavimo susitarimą su „Daimler“.
Europos automobiliu rinkoje, kuri augo 9,7 proc., „Renault grupes“ keleiviniu ir lengvuju komerciniu automobiliu pardavimai augo 37,7 proc. (32,7 proc. Prancuzijoje). Grupes rinkos dalis išaugo 2,2 punkto (1,6 punkto – „Renault“ prekes ženklo automobiliu pardavimai ir 0,6 punkto – „Dacia“) ir užeme 10,8 proc. rinkos. „Renault“ prekes ženklas užima 3-iąją vietą Europoje keleiviniu automobiliu rinkoje ir 1-ąją vietą lengvuju komerciniu automobiliu rinkoje. „Sandero“ deka „Dacia“ buvo geriausiai kovo men. parduodamas importuojamu automobiliu prekes ženklas Prancuzijoje. „Renault grupe“ sustiprino pozicijas trijose didžiausiose Europos rinkose: keleiviniu ir lengvuju komerciniu automobiliu rinkos dalis išaugo 3,8 punkto Prancuzijoje iki 29,1 proc., 3,1 punkto Italijoje iki 7,5 proc. ir 0,6 punkto Vokietijoje iki 5,3 proc. Tokie rezultatai didele dalimi pasiekti deka atnaujintos „Megane“ šeimos automobiliu pardavimu, kurie išaugo 58,5 proc., lyginant su pirmojo 2009 m. ketvirčio pardavimais. Taip pat sekmingai parduodami „Scenic/Estate“ modeliai. „Scenic“ pirmauja Europoje C klases vienaturiu segmente.
Už Europos ribu „Renault grupes“ pardavimai augo 20,9 proc.
Azijos/Afrikos regione pardavimai išaugo 40,8 proc.. Trečioje didžiausioje grupes rinkoje Pietu Korejoje pardavimu apimtys augo 75,9 proc., parduoti 41 515 automobiliai. Per 40 000 automobiliu užsakymu jau buvo pateikti šiu metu pradžioje, po SM5 pristatymo. SM3 sudaro 29 proc. pardavimu savo segmente.
Amerikos regione pardavimai taip pat buvo sekmingi ir išaugo 27,4 proc. bei iki 5,03 proc. - rinkos dalis. Augimas pasiektas daugiausia deka „Sandero Stepway“ ir „Clio“ populiarumo.
Eurazijos regione grupes pardavimu apimtys augo 6,5 proc. Rusijoje, kur rinka krito 25 proc., „Renault“ rinkos dalis išaugo 1,7 punkto iki 5,5 proc. Lyginant su 2009 m. pirmuoju ketvirčiu pardavimai išaugo 7 proc. „Logan“ pardavimai augo 30 proc., šis modelis yra geriausiai parduodamas užsienietiškas automobilio modelis Rusijoje.
ES ir Viduržemio juros regiono šalyse pardavimai buvo stabilus, nepaisant bendro šio regiono rinkos kritimo 11,7 proc. „Renault grupe“ užeme 23,1 proc. rinkos dali (+2.6 punkto, lyginant su 2009 m. pirmu ketvirčiu). Turkijoje, kurioje bendra automobiliu rinka augo 6,8 proc., „Renault grupes“ pardavimai augo 9,8 proc., grupes rinkos dalis šioje šalyje išaugo 0,4 punkto iki 13,3 proc.
Bendrai, „Renault grupe“ padidino rinkos dali 13-oje iš 15-os savo svarbiausiu pasauliniu rinku, kuriose pardavimai sudare 86 proc. visu grupes pardavimu.
„Renault grupes“ pajamas pirmąji 2010 m. ketvirti sudare 9,072 mil. euru ir išaugo 28,4 proc., lyginant su 7,068 mil. 2009 m. pirmu ketvirčiu.
Pajamos už automobiliu pardavimus sudaro 8,642 mln. euru, tai yra 30,3 proc. daugiau lyginant su praejusiu metu tuo pačiu laikotarpiu. 23, 3 proc. augimas pasiektas deka didesnio pardavimu kiekio, 0,7 proc. – del gaminiu asortimento ir kainos, ir 2,5 proc. – del valiutos pokyčiu. Likusius 3,2 proc. padidejimo leme automobiliu ir ju daliu pardavimai partneriams.
Pardavimu finansavimo srityje, „RCI Banque“ pajamos, lyginant su tuo pačiu praejusiu metu periodu, sumažejo 1,4 proc. ir sudaro 430 mln. euru. Per pirmąji šiu metu ketvirti paskolu klientams skaičius išaugo 27,3 proc. (227 400 nauju kontraktu) lyginant su 2009 metu pirmu ketvirčiu, o bendra negražintu paskolu suma siekia 20,5 mlrd. euru (+1,5 proc.).
2010 m. „RCI Banque“išplatino tris obligaciju emisijas už 1,700 mln. euru (2, 3 ir 5 metu išpirkimo terminai). „Renault SA“ išleido vieną 500 milijonu euru vertes emisiją (7 metu išpirkimo terminas ir 5,625 proc. kuponas).
- 2010 kovo 31 d. automobiliu pardavimu padalinys turejo 4,1 mlrd. euru nepanaudotu patvirtintu kredito liniju geriausiose finansinese institucijose.
- Bendroves „RCI Banques“ vertybiniai popieriai (Europos centriniam bankui priimtinas turtas, nepanaudotos patvirtintos kredito linijos, grynieji pinigai ir pinigu ekvivalentai) sudare 6,8 mlrd. euru bei du su puse karto padenge bendrus neapmoketus vertybinius popierius ir indelius.
2010 balandi „Renault-Nissan“ aljansas praneše apie strategini bendradarbiavimą su „Daimler“, kuris sutvirtintas 3,1 proc. partneriu akciju mainais tarpusavyje.
„Renault“ nuomone, Europoje 2010 m. ekonomine situacija išliks sudetinga, todel bendros gamybos apimtys gali kristi iki 10 proc. Grupe nuosekliai sieks 2010 m. išsikeltu tikslu: generuoti laisvą pinigu srautą bei didinti rinkos dali pasaulinese rinkose.
„Renault grupes“ konsoliduotos pajamas pagal veiklas
Mil. euru |
2010 I ketv. |
2009 I ketv. * |
% Pokytis |
Automobiliai |
8,642 |
6,632 |
+ 30.3% |
Finansines paslaugos |
430 |
436 |
- 1.4% |
Viso |
9,072 |
7,068 |
+ 28.4% |
* Siekiant palyginti duomenis, 2009 m. duomenys buvo suformuluoti naujai pagal 2010 m. finansiniu duomenu skaičiavimo strukturą.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.