Pranešimas spaudai
· „Dacia“ pristato savo šeštąji modeli: „Dacia Duster“, tvirtą, erdvu, paprastai naudojamą ir prieinamą visureigi.
· „Dacia Duster“ yra ypač ekonomiškas automobilis:
- Pirkti: „Dacia Duster“ už savo kainą siulo puikias eksploatacines savybes, irangą ir vidaus erdves paketą. Nors „Dacia Duster“ visureigio kaina neviršija miesto automobilio kainos, jo išores ir vidaus matmenys priskiriami kito segmento aukštesnio lygio kompatiškiems automobiliams.
- Eksploatuoti: „Dacia Duster“ serija leidžia pasirinkti ekonomiškus variklius, kurie užtikrina nedideles kuro sąnaudas (naudojant dyzelinio dCi 85 4x2 variklio variantą ir taikant mišru važiavimo ciklą, kuro sąnaudu lygis siekia 5,1 l/100 km).
· Del nedideliu CO2 emisiju, „Dacia Duster“ visureigis mažiau kenksmingas aplinkai. Pasirinkus dyzelini, dvieju varomuju ratu „Dacia Duster“ variantą, i aplinką išmetama nuo 135 g CO2/km (taigi „Dacia“ serija tinkama žymeti „eco2“ ženklu), o pasirinkus dyzelini, visais ratais varomą variantą, CO2/km emisija sieks 145 g.
DACIA DUSTER, TIKRAS 4 VAROMU RATU AUTOMOBILIS
Ryžtingas keturiu varomuju ratu vairavimo stilius…
Šiuolaikiniai visureigiai dažniausiai yra dideli, tačiau „Dacia Duster“ pateigia ši principą. Automobilio ilgis – 4,31 metro, o plotis – 1,82 metro, taigi „Dacia Duster“ yra labai kompaktiškas modelis. „Megane“ modelio dydžio proporcijos užtikrina, kad automobili patogu vairuoti tiek mieste, tiek neišvažinetais keliais. Nors akivaizdu, kad šis automobilis priklauso visureigiu pasauliui, „Dacia Duster“ modelio linijos nera demonstratyvios.
Be jokiu abejoniu, „Dacia Duster“ yra 4 ratais varomas modelis. Žvelgiant i automobilio prieki, sudaromas tvirtumo ispudis: platus ratu langai, ispudingos chromuotu groteliu linijos ir variklio apsauga aiškiai pabrežia, „Dacia Duster“ modelio 4 varomuju ratu DNR. Iš šono matoma didele prošvaista, aiškios formos ratu lankai ir apsaugines šonines juosteles, kurie padrąsina vairuotoją iveikti net ir sudetingiausiu sąlygu kelius ir maršrutus.
Naudodami „Look Pack“ rinkini, „Dacia Duster“ automobiliu savininkai gali papildomai pagerinti savo automobilio išvaizdą. Ši rinkini sudaro 16 coliu aliuminio lydinio ratlankiai, stogo bagažines remai, ypač užtamsinti galinio lango stiklai ir lygaus paviršiaus, chromuoti išoriniai veidrodeliai, priekiniai ir galines automobilio dugno apsaugos ir apatines kebulo detales. Unikalią šio automobilio išvaizdą pades užbaigti formuot visapusiškas priedu asortimentas (iskaitant sparno prailginimo detales, plačias šonines dureliu apsaugines juostas, šonines juostas...).
Viduje aukštesne nei iprasta vairavimo padetis leidžia geriau pamatyti galimus pavojus ir pagerina vairuotojo gebejimą numatyti problemas. Automobilio vidaus interjere atsispindi pagrindines „Dacia“ prekinio ženklo vertybes: prietaisu skydelis modernus, tvarkingas ir funkcionalus. Prietaisu skydelio dizainas priklauso nuo automobilio versijos, taip pat galima pasirinkti kai kuriu skydelio zonu spalvas arba paviršiaus tipus. „Dacia Duster“ pristato naująją rudos spalvos apdailą, taip pat galima rinktis „Leather Pack“ (odos paketo) variantą (odines sedynes, vairą, pavaru perjungimo svirties rankeną). Ypač daug demesio buvo skirta automobilio ergonomikai, siekiant užtikrinti, kad valdymo itaisai yra patogiai išdestyti ir kad važiavimo duomenys yra aiškiai ir lengvai iskaitomi: puikus šio principo pavyzdys yra patogioje vietoje itaisytas 4 varomuju ratu sistemos mygtukas.
… ir išskirtine važiuoti ten, kur tik norima, savybe
„Dacia Duster“ automobilis buvo sukurtas iveikti bet kokio tipo kelią ar maršrutą bet kurioje pasaulio vietoveje. Siekiant patenkinti šiuos ivairius poreikius, bus galima isigyti tiek 4x4, tiek 4x2, „Dacia Duster“ modelio variantus. 4x2 variantas skirtas tiems klientams, kurie pageidauja geros prošvaistos ir užtikrintos paaukštintos vairavimo padeties, o taip pat važiavimo nestabiliu paviršiumi galimybes, tačiau jiems iš esmes nereikalingas automobilis keturiais varomais ratais.
Sutvirtintas „Dacia Duster“ automobilio dugnas tinkamas važiuoti nestabiliu paviršiumi ir bet kokia vietove – tai užtikrina toliau aprašytos savybes:
- prošvaista padidinta 210 mm,
- trumpos iškyšos (822 mm priekyje, 820 mm gale),
- dideli pasvyrimo kampai (30 laipsniu privažiavimo kampui; 23 laipsniai išilginiam pravažumo kampui ir 36 laipsniai išvažiavimo kampui).
„Dacia Duster“ yra lengvai valdomas automobilis. Pagal dydi, jo svoris nedidelis: 1160 kg, jeigu pasirinksite 4x2 variantą ir 1250 kg, jeigu pasirinksite 4x4 variantą[1]. Tai, drauge su kompaktiškais matmenimis, užtikrina, kad „Dacia Duster“ automobilis yra ypač paslankus.
„Dacia Duster“ automobilis pagamintas naudojant „B0/Logan“ platformą, kuri plačiai žinoma del savo tvirtumo, patikimumo ir patvarumo.
Priekyje, pseudo „MacPherson“ tipo pakaba su trikampiu balansyru identiškai sutampa su „Logan“ ir „Sandero“ modeliuose naudojamu išdestymu, tačiau šiuo atveju ši sistema papilomai sutvirtinta važiavimui bekele.
Gale, specialiai „Dacia Duster“ modeliui buvo sukurtas 4x4 varianto galinis, sudetinis tvirtinimas, o iš anksto užprogramuoto nuokrypio, lankstus ir tvirtas H balansyras panaudotas 4x2 automobilio variantams, taip užtikrinant didelę bagažinę, kuri tokia svarbi „Dacia“ klientams.
Abu sprendimai užtikrina patogu važiavimą ir didelę prošvaistę. Siekiant papildomai užtikrinti „Dacia Duster“ automobilio tvirtumą ir patikimumą, „Dacia Duster“ automobilis išbandytas ivairaus klimato ir ypač nepalankiomis sąlygomis nuvažiuojant keturis milijonus kilometru.
„Dacia Duster“ 4x4 variantas turi itaisytą naująją šešiu greičiu pavaru dežę su trumpu pirmuoju perdavimu skaičiumi (5,79 km/h / 1000 apsisukimu per minutę), tai leidžia automobiliui nelygia vietove važiuoti labai dideliu greičiu ir drauge pagerina situaciją, kada pajudate iš vietos esant didelems apsukoms arba ant stačiu nuokalniu. Šis paprastas, efektyvus ir ekonomiškas sprendimas buvo pasirinktas siekiant patenkinti „Dacia Duster“ klientu poreikius.
TL8 pavaru deže siulo:
- optimaliai sureguliuotą galingumą, kuri užtikrina vienos pavaru dežes ir modulio struktura, apribojanti ijungtu pavaru skaičiu, o taip pat ir mažo klampumo tepalo naudojimas;
- kompaktiškumą: pavaru deže ir pavaru perjungimo svirties modulis išdestyti vienas greta kito, tokiu budu vairuotojo kabinoje lieka daugiau vietos ir suteikiant erdves pojuti;
- kontroliuojamą masę: TL8 pavaru dežeje ijungtu pavaru skaičiu (o drauge ir masę) optimaliai nustato trumpa pirmoji pavara, o ne perdavimo blokas – taip garantuojamos maksimalaus lygio eksploatacines savybes;
- sprendimą, kuris padeda išlaikyti nedidelę kainą: TL8 pavaru deže pagaminta pagal TL4 pavaru dežę, kuri „Renault-Nissan“ aljanse išsiskiria del savo didelio produkcijos lygio. TL8 pavaru deže gaminama Rumunijos „Pitesti“ gamykloje.
4x4 valdymo itaisas, esantis apatineje centrinio pulto dalyje leidžia „Dacia Duster“ 4x4 vairuotojams lengvai pritaikyti automobilio konfiguraciją pagal savo poreikius.
Šis valdymo itaisas leidžia pasirinkti vieną iš triju režimu:
- AUTO (automatini) režimą, kuriame automatiškai, kaip esamo sukibimo su keliu funkcija, apskaičiuojamas priekinio/galinio sukimo momento padalinimas. Šis režimas buvo sukurtas siekiant užtikrinti geriausią kelio sukibimo ir traukos jegos santyki, nesvarbu, kokio lygio yra sukibimas su paviršiumi. Iprastomis sąlygomis sukimo momentas perduodamas tik per priekinius ratus. Jeigu prarandama traukos jega arba jeigu labai svarbus sukibimas su keliu, dalis sukimo momento perduodama i galinius ratus. Toki padalijimą atlieka „Nissan“ elektromagnetinis sukimo momento keitiklis.
- LOCK (užfiksavimo) režimą, kuriame vairuotojas gali elektroniniu budu užfiksuoti transmisiją keturiu varomuju ratu režime. Šiame režime droselines sklendes valdymas ir stabdymo funkcija taip pat pritaikoma naudojimui su keturiais varomaisiais ratais. Šis režimas rekomenduojamas tada, kai sukibimas su paviršiumi yra prastas (del sniego, purvo, nešvarumu, smelio) ir važiuojama nedideliu greičiu.
- 2WD režimą, kuriame transmisija užfiksuojama dvieju varomuju ratu važiavimui. Šis režimas tinka važiuojant gerais keliais ir sumažina kuro sąnaudas bei CO2 emisijas.
100% DACIA 4x4 VISU TRIJU PREKINIU ŽENKLU ATVEJAIS IRODE AIŠKIUS PRIVALUMUS
„Duster“, šeštasis „Dacia“ asortimento automobilis, ir toliau lieka ištikimas prekinio ženklo filosofijai ir vertybems. „Dacia Duster“ siulo neprilygstamą vidaus erdvę už savo kainą, o taip pat mažas eksploatavimo išlaidas – tai garantuoja taupios kuro sąnaudos, nedideles priežiuros išlaidos, didelis saugumo ir patikimumo bet kokiomis sąlygomis lygis. „Duster“ idealiai ikunija prekinio ženklo dosnumo ir prieinamumo vertybes, del kuriu „Dacia“ užsitarnavo savo gerą vardą.
Neprilygstama erdve už savo kainą
Nors „Dacia Duster“ visureigio kaina lygi miesto automobilio kainai, jo išores ir vidaus matmenys priskiriami kito segmento aukštesnio lygio kompaktiškiems automobiliams.
„Dacia Duster“ automobilyje gali patogiai sedeti iki penkiu suaugusiu žmoniu, tiek priekyje, tiek gale sedintiems keleiviams užtikrinant tiek pat erdves, kiek ir „Dacia Logan“ automobilio modelio salone.
„Dacia Duster“ visureigio bagažines talpa – iki 475 kubiniai metrai VDA (priklausomai nuo versijos) – ši savybe taip pat labai konkurencinga, ypač atsižvelgiant i kompaktiškus automobilio matmenis. Nulenkus galines sedynes „Dacia Duster“ visureigyje galima pasinaudoti ispudinga iki 1636 kubiniu metru VDA (priklausomai nuo versijos) bagažines erdve.
Patikimi, ekonomiški, nedideliu emisiju varikliai
„Dacia Duster“ automobiliu savininkai, tiek 4x2, tiek 4x4 variantams, gali rinktis vieną iš triju galios bloku: iš vieno benzininio variklio (1,6 16V 105) ir dvieju dyzeliniu varikliu (dCi 85 ir dCi 110). Šiu varikliu privalumai buvo išbandyt jau anksčiau, kadangi jie buvo montuojami po daugumos „Renault“ grupes automobiliu gaubtais.
Šie varikliai tobulai atitinka kainos, patikimumo ir lengvos priežiuros kriterijus, kurie yra „Dacia“ prekinio ženklo skiriamosios savybes.
„Dacia Duster“ automobiliams galima rinktis vieną iš dvieju dyzeliniu galios bloku - – dCi 85 (63kW) ir dCi 110 (80kW) – kai abu šie blokai plačiai isitvirtino del savo puikiu eksploataciniu savybiu ir taupiu kuro sąnaudu.
- „Dacia Duster“ dCi 85 (4x2 variantas) išskiria i aplinką tik 135 g CO2/km (tai atitinka 5,1 litro/100km kuro sąnaudu lygi, kai pasirenkamas mišrus važiavimo ciklas), taigi automobiliai su šiuo varikliu tinka buti žymimi „Dacia“ „eco2“ ženklu.
- Dacia Duster dCi 110, 4x2 variante, išskiria i aplinką tik 139 g CO2/km (tai atitinka 5,3 litro/100km kuro sąnaudu lygi, kai pasirenkamas mišrus važiavimo ciklas, taigi ir šiuo atveju automobiliai su šiuo varikliu tinka buti žymimi „Dacia“ „eco2“ ženklu.
Dacia Duster visureigio 4x4 variantuose itaisytas dCi 110 variklis išsiskiria kaip ypač aplinkai mažai žalingas ir ekonomiškas galios blokas visureigio tipo automobiliui, kai CO2 emisijos siekia 145 g/km, o kuro sąnaudos – 5,6 litro/100km (pasirinkus mišru važiavimo ciklą). dCi 110 variklis atitinka „Euro V“ standartus ir turi kietuju daleliu filtrą.
Didžiausia dCi 110 dyzelinio variklio pasiekiama galia – 80 kW (109 AG), kai apsisukimu skaičius per minutę siekia 4000 rpm. Taip pat šiam varikliui budingas naujos kartos „Common-rail“ sistemos tiesioginis kuro ipurškimas, kuris slegiu paveikia tikslu reikalingą kuro kieki, taip savininkas gali megautis didesniu efektyvumu bei atitinkamai mažesnemis kuro sąnaudomis. „Dacia Duster“ automobilio modelio 4x2 variante dCi 110 variklis išjudina stovini automobili iki 100 km/h per 11,8 sekundes ir pasiekia 240 Nm sukimo momento lygi, kai apsisukimu skaičius per minutę siekia 1750 rpm, kai 90 procentu šio sukimo momento lygio pasiekiama, kai apsisukimu skaičius per minutę lygus 1500 rpm.
Dacia Duster automobilyje taip pat gali buti montuojamas 1,6 16V 110 benzininis variklis:
- Dacia Duster 1.6 16V 105 variklio didžiausia pasiekiama galia – 77 kW (105AG), kai apsisukimu skaičius per minutę siekia 5750 rpm, o didžiausias sukimo momento lygis – 148 Nm (kai apsisukimu per minutę skaičius – 3750 rpm). Pasirinkus mišru važiavimo ciklą „Dacia Duster“ 4x2 varianto 1.6 16V 105 variklio kuro sąnaudos lygios 7,5 litro/100km. „Dacia Duster“ 4x4 varianto su 1.6 16V 105 varikliu (atitinkančiu „Euro V“ standartus) kuro sąnaudos yra 8 litrai/100km.
Ekonomiškas tiek pirkti, tiek naudoti
„Dacia Duster“ visureigio aptarnavimo ir priežiuros išlaidos yra ypač konkurencingos, tai garantuoja ilgesni alyvos, stabdžiu trinkeliu bei padangu keitimo intervalai. Oro filtrai benzininio variklio variantuose gali buti naudojami 90000 km/ketverius metus, o dyzelinio variklio atveju – 60000 km.
dCi 110 dyzelinio variklio aptarnavimo intervalai daugelyje šaliu, kuriu rinkose siulomi „DaciaDuster“ visureigiai – kas 30000km/dvejus metus (pagal OCS rodmenis). OCS (alyvos kontroles sistema), „Dacia“ serijos naujove, priklausomai nuo to, kaip naudojamas automobilis, alyvos keitimo ispejamąja lempute ispeja vairuotoją, kada reikia atlikti kitą aptarnavimo procedurą. Daugelyje šaliu, kuriu rinkose siulomi „Dacia Duster“ visureigiai, 1.6 16V 105 benzininio variklio variantuose, alyvos keitimo intervalas – kas 30000km/dvejus metus.
Svarbiausias prioritetas – saugumas
„Dacia Duster“ automobiliai remiasi patikrinta „Renault“ kompetencija saugumo srityje.
- Aktyviu saugumo užtikrinimo priemoniu srityje, „Dacia Duster“ visureigiai turi „Bosch“ 8.1 ABS sistemą, o taip pat EBV elektrini stabdymo jegos paskirstymą ir EBA avarinio stabdymo pagalbą. „Dacia Duster“ modelis yra pirmasis prekinio ženklo automobilis, kurio kai kuriose versijose kaip pasirinkti galima pasirinkti ESC elektroninę stabilumo sistemą, o taip pat CSV pasukamumo kontroles funkciją ir ASR slydimo kontroles sistemą. Ši pasirinktis taip pat leidžia 4x4 režime perduoti sukimo momentą iš besisukančio rato ir taip pagerinti trauką, kada atsiranda ratu sukimosi istrižai požymiai.
- Pasyviu saugumo užtikrinimo priemoniu srityje, „Dacia Duster“ visureigyje standartiškai itaisytos dvi priekines oro pagalves (priklausomai nuo rinkos) ir triju tašku sedyniu saugos diržai, su jegos ribotuvais, skirtais priekinems sedynems, prie kuriu gali buti pridedami pirotechniniai itempikliai. Priklausomai nuo automobilio varianto, prie vairuotojo ir keleivio priekiniu oro pagalviu gali buti itaisytos dvi šonines galvos/krutines srities oro pagalves.
Esminiai „Dacia“ principai: patikimumas ir tvirtumas
Kaip ir visi automobiliai, kuriu pagrindas – „B0/Logan“ platforma, „Duster“ automobiliai sukurti užtikrinti išskirtines „Dacia“ prekinio ženklo savybes – tvirtumą ir patikimumą.
Ypač daug demesio skirta apsaugai nuo korozijos, kuri užtikrinta keliu, toliau aprašytu budu pagalba:
- i automobilio dugną ir atviras plokščiu ertmes ipurkštas vaškas;
- išoriniu sujungimu užsandarinimas mastikmedžio derva;
- papildomas sudedamuju daliu po automobilio apačia padengimas vašku;
- automobilio dugno, kebulo apačios ir ratu lanku apsauga padengiant derva.
4x4 automobilio variante veikianti pavara naudoja išbandytus ir testuotus elementus, kurie gaminami iš aljanso (Nissan galinis velenas ir mova, nauja šešiu greičiu TL8 pavaru deže sukurta pagal TL4 pavaros dežes pavyzdi – puikios šios pavaru dežes savybes jau išbandytos „Renault“ ir „Nissan“ asortimento automobiliuose).
Siekiant pabrežti aukštą gaminiu kokybę, „Dacia Duster“ automobiliams daugumoje Europos šaliu, kur parduodamas šis visureigio modelis, suteikiama treju metu arba 100000 km garantija.
AUTOMOBILIS SIEKIANTIS TARPTAUTINIO MASTO TIKSLU
„Duster“ yra automobilis, siekiantis tarptautinio masto tikslu, tiek kalbant apie rinką, tiek apie gamybą. Plečiant rinku ratą, „Dacia Duster“ visureigio modelis pristatomas vis kitoje pasaulio regiono rinkoje, kaip ir „Logan“ ir „Sandero“ modeliai.
Nuo 2010 m. balandžio, „Dacia ženklu pažymetas „Duster“ modelis buvo pristatytas Europoje, Turkijoje ir Magrebo regione (Alžyre, Maroke). Šis modelis užbaigia „Dacia“ asortimentą, kuris daugumoje išvardintu valstybiu rinku sekmingai plečiasi. Be triju automobiliu modeliu, skirtu privačiajam sektoriui, o tiksliau – „Logan“, „Logan MCV“ ir „Sandero“ modeliu – „Dacia“ taip pat pasižymejo komercinio sektoriaus šviesoje pristatant „Logan“ furgoną ir „Logan“ pikapą.
Nuo 2010 m. birželio, „Duster“ modelis – pažymetas „Renault“ ženklu – taip pat bus prieinamas Ukrainoje, Vidurio Rytu (Jordanijos, Sirijos, Libano ir Egipto) bei kitose Afrikos valstybese.
Gaminiai (tiek pažymeti „Dacia“, tiek „Renault“ ženklu) i visas šias rinkas teikiami iš Rumunijos „Pitesti“ gamyklos. Rumunijos gamyklos gamybinis metinis pajegumas – 350000 automobiliu, ir ši gamykla toliau sekmingai gamins kitus prekinio ženklo modelius.
2011 metais „Renault Duster“ modelis bus pristatytas Brazilijoje, Rusijoje ir Persijos ilankos valstybese. Šis modelis bus gaminamas drauge su „Logan“, „Sandero“ ir „Sandero Stepway“ Kuritibos mieste, Brazilijoje, platinimui Brazilijoje, Argentinoje, Meksike ir Čileje. Veliau „Duster“ modelis bus gaminamas Rusijoje, Maskvos „Avtoframos“ gamykloje. Šis modelis bus platinamas Persijos ilankos valstybese, pristatant iš „Pitesti“ gamyklos.
DUSTER PRADŽIA
Tarptautinis projektas siekiant patenkinti neišnaudotą paklausą
„Duster“ projektas prisidejo nuo paprastos prielaidos: pasaulyje matomas patogaus, tvirto ir prieinamo 4x4 automobilio poreikis. Tačiau ši paklausa dar nebuvo išnaudota. Žinodama tai, Dacia sukure visureigi automobili, kuris iš esmes skirtas naujai atsirandančioms rinkoms. Taip pat nuo pačios projekto pradžios buvo atsižvelgta i Europos klientu poreikius.
- Naujai atsirandančiose rinkose (Rusijoje, Brazilijoje ir t. t.), vidurines klases trokšta tureti šiuolaikini automobili, kuris atspindetu ju socialinę padeti. Drauge vidurines klases atstovai pageidauja tvirto automobilio, kuris ir patikimas, ir lankstus, galintis atlaikyti nepalankaus klimato reikalavimus bei sąlygas, kurios gali buti sudetingos ir ivairios (ilgi važiavimo nuotoliniai, kalnuotos vietoves, sudetingi maršrutai, važiavimas miesto režimu, dažnai plečiantis miestu teritorijoms ir t. t.). Dabartiniu metu šiai rinkos daliai buvo siulomi importuoti SUV, kurie dažnai vidurines klases atstovams paprasčiausiai neiperkami.
- Europoje, „Dacia“ modelio sekme parode, kad rinkoje egzistuoja šiuolaikiniu, patikimu ir prieinamu automobiliu paklausa. Nors esama 4x4 visureigiu ir SUV modeliu pasiula labai plati, joje nerasime funkcionaliu ir prieinamu visureigiu automobiliu, vietoje to daug demesio skiriama aki režiantiems SUV modeliams, kurie yra brangus ir dažnai menkai pritaikyti važiavimui ivairiomis vietovemis.
Bendras Prancuzijos ir Rumunijos dizainas
„Duster“ projektas pažymi dar vieną bendro projektavimo tarp Renault Technologie Romania (RTR) ir Le Losange (naujasis „Renault“ Technocentre site near Versailles pavadinimas) Prancuzijoje pagrindo tašką. Projektavimo procesas prasidejo Le Losange, tačiau nuo pat pradžiu „Duster“ projektui buvo išnaudoti visi Renault Technologie Romania projektavimo ištekliai. Le Losange ir Renault Technologie Romania glaudžiai bendradarbiavo siekiant pradeti automobilio gamybą. Nuo prototipu antros grupes pakopos (likus apytiksliai vieneriems metams iki „Duster“ išleidimo), visi projekto rupesčiai persikele i Rumuniją, taip siekiant buti arčiau gamyklos. Automobilio dizainas buvo užbaigtas Le Losange, bendradarbiaujant su „Renault Design Central Europe“ (RDCE, ne pagrindine dizaino atstovybe Bukarešte).
Gaminama pagrindineje gamykloje Rumunijoje
„Duster“ iš „Pitesti“ gamyklos atvyko 2009 m balandi. Ši procesą palengvino nauja prototipu produkcijos linija, kurią tiesiogiai valdo Renault Technologie Romania. Ši produkcijos linija yra gamykloje ir leidžia lengviau apmokyti automobiliu surinkimą atliekančius personalo darbuotojus. „Duster“ modeliui buvo butini keli produkcijos liniju „Pitesti“ gamykloje pakeitimai: šiam modeliui buvo ikurtos specialios kebulo gaminimo dirbtuves; surinkimo linija buvo pritaikyta naujiems galios agregatams ir 4x4 transmisijai, taip pat buvo vykdomos tiekimo logistikos ir žaliavu saugojimo (metalo štampavimo procese) patikros, drauge su bendros gamyklos valdymo sistemos tikrinimu. Bendrai, dabar vienoje surinkimo linijoje gaminami šešiu skirtingu tipu kebulai.
Pagristo lygio investicijos
Iš viso, „Duster“ modelio vystymui ir jo gamybai „Pitesti“ gamykloje buvo investuota 290 milijonu euru. Tai apima su nauja TL8 pavaru deže (rankine, šešiu greičiu) ir naujais varikliais susijusias išlaidas. I gamybinę irangą iš viso buvo investuota tik kiek mažiau nei 70 milijonu euru.
Geras perkelimo lygis sumažino bendrą investiciju lygi: iš viso, iš kitu „Dacia“ ir „Renault“ asortimento automobiliu buvo panaudota šiek tiek daugiau nei 50 procentu elementu (pavyzdžiui, variklis ir pavaru deže).
Maksimalus gamybinis pajegumas „Pitesti“ gamykloje siekia 25 „Duster“ modelio automobilius per valandą. Drauge „Duster“ modelis greičiausiai sudaro apie vieną trečiąją visos „Pitesti“ gamyklos produkcijos.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.