Pranešimas spaudai
Frankfurto automobiliu parodoje 2009 m. pristačiusi koncepcini „Fluence Z.E.“ modeli, „Renault“ pateikia galutini elektromobilio dizainą. 4,75 m ilgio „Fluence Z.E.“ bus lengvai atpažistamas, nes tures tik „Renault“ elektromobiliams budingu bruožu.
„Fluence Z.E.“ bus pradetas pardavineti Izraelyje, Danijoje ir kitose Europos šalyse nuo 2011 m. Pirmasis C segmento elektromobilis „Renault Fluence Z.E.“ yra skirtas vairuotojams ir autoparkams, kurie ieško prestižinio, ekonomiško ir aplinkai draugiško automobilio. Nuo 2011 m. pirmo pusmečio „Fluence Z.E.“ bus gaminamas Bursos gamykloje Turkijoje, naudojant tą pačią gamybos liniją, kuria yra gaminamas kuru varomas „Fluence“ modelis.
Elektromobilis bus 13 cm ilgesnis (4,75 m ilgio), nei kuru varomas modelis, kad butu galima imontuoti bateriją. Priekyje matomas „Renault“ ženklas, priešrukiniu žibintu apvadai, priekiniu žibintu briaunos ir apatine priekiniu žibintu dalis išsiskiria melyno tono spalva. Viršutinę oro ileidimo angą skersai kerta žvilganti juoda juostele su melyna chromo apdaila, sujungiančia du panašiai išbaigtus apskritimus, esančius abiejose groteliu pusese. Apatine oro ileidimo anga turi kuno spalvos juostelę, kuri eina tarp dvieju priešrukiniu žibintu.
„Renault“ „Fluence Z.E.“ modelio linijos yra tvarkingos ir grakščios. Galinis sparnas prailgintas ir primena prestižiniu sportiniu kupe automobiliu galo stiliu, o spindini, juoda apdaila skydelio apačioje pabrežia harmoningai suderintas galo proporcijas. Galiniu žibintu, kurie prasitęsia i prieki abiejose automobilio pusese, dizainas, taip pat suteikia harmonijos. Žibintu blokams budinga struktura, kurią sudaro melyno atspalvio rombai su foniniu apšvietimu.
Spindintys, juodi išoriniu veidrodeliu korpusai, kuno spalva nudažytos šonines apsaugines juostos ir akumuliatoriaus ikrovimo sklendes ant abieju sparnu, taip pat melyno atspalvio bagažines dangčio skydelis suteikia „Renault Fluence Z.E.“ išraiškingumo. Galinis bamperis su juodu difuzoriumi sukurtas sumažinti aerodinamini oro pasipriešinimą, o kuriant ratus buvo siekiama iki minimumo sumažintu turbulenciją.
Automobili galima rinktis iš keleto kebulo spalvu, kuriu tarpe ir nauja „Energy Blue“, budinga „Renault“ elektromobiliu asortimentui. „Renault Fluence Z.E.“ irodo, kad elektromobilis gali buti didelis ir komfortiškas. Šio modelio plotis yra toks pat, kaip ir kuru varomo „Fluence“. Interjeras taip pat panašus. Neperkrautą prietaisu skydeli paryškina tik šiam modeliui budingas dekoratyvinis papuošimas. „Renault Fluence Z.E.“ bus imontuota eile nauju moderniu ir naudingu technologiju: navigacijos sistema, „Bluetooth“ laisvu ranku iranga
„Renault Fluence Z.E.“ skirtas ieškantiems erdvaus, komfortabilaus automobilio, kuriame galima sutalpinti iki 300 dm3 bagažo. Eksploatacijos kaina bus žema, todel šis modelis turetu buti patrauklus ir autoparkams. „Fluence Z.E.“ varomas sinchroniniu elektros varikliu su rotoriaus rite. Aukščiausias galingumo lygis, kai apsisukimu per minutę skaičius siekia 11 000 rpm, lygus 70 kW, o maksimalus sukimo momentas siekia 226 Nm. Variklio svoris – be išoriniu irenginiu – lygus 160 kg. „Renault Fluence Z.E.“ ličio-jonu akumuliatoriaus galingumas – 22 kW/h. Pats akumuliatorius sveria 250 kg ir yra itaisytas už galiniu sedyniu, siekiant padidinti bagažines talpą 300 dm3 (VDA/ISO). Energijos atkurimo sistema leidžia ikrauti akumuliatoriu, kada automobilis sumažina greiti. Akumuliatoriu bus galima galesite ikrauti vienu iš triju budu:
- naudojant buitini maitinimo tinklo šaltini (10A arba 16A, 220V), kuris pilnai ikraus akumuliatoriu per 6-8 val. Šis budas ypač tiks tiems automobiliams, kurie bus ikraunami darbo dienos arba nakties metu, kadangi savininkai gales pasinaudoti kai kuriose valstybese galiojančiais mažesniais elektros energijos kainos tarifais ne piko metu;
- greito ikrovimo punktuose, naudojant 32A 400V maitinimo tinklą, kuris leidžia ikrauti akumuliatoriu per apytiksliai 30 minučiu;
- naudojant „QuickDrop“ sistema, kuri leis „Renault Fluence Z.E.“ modelio akumuliatoriu iš anksto susitarus sukeisti keitimo punktuose per tris minutes.
Siekiant pritaikyti važiavimą prie specifiniu „Renault Fluence Z.E.“ modelio savybiu (matmenu, svorio, paskirstymo), lyginant su vidaus degimo varikliais varomais „Fluence“ modelio variantais, šio modelio pakabai budingi pakoreguoti nustatymai. Priekine pakaba yra minkštesne, nes elektros varikliai yra lengvesni už bet kuri kitą „Fluence“ modeliu vidaus degimo varikli. Galine pakaba patobulinta ir del akumuliatoriaus pritaikyta didesniam svoriui. „Goodyear“ „EfficientGrip“ padangos leidžia užtikrinti mažesni energijos sunaudojimą. Protektorius, identiškas tradicines padangos protektoriui, užtikrina gerą sukibimą su keliu bei stabdymą.
Kurdama elektra varomus automobilius „Renault“ remiasi sukaupta didžiule patirtimi automobiliu saugumo srityje. Elektromobilis „Renault Fluence Z.E.“ atitiks itin aukštus saugumo reikalavimus, jame imontuotos atnaujintos elektronines ABS ir ESC sistemos. Kebulo struktura sustiprinta, kad elektromobilis atitiktu tuos pačius saugumo standartus, kaip ir šiek tiek trumpesne ir lengvesne kuru varomo modelio versija.
„Fluence Z.E.“ techniniai duomenys
Matmenys:
Ilgis (mm): 4,748;
Plotis (mm): 1,813;
Aukštis (mm): 1,458;
Važiuokles baze (mm): 2,701;
Priekiniu ratu proveža (mm): 1,537/1,555;
Nepakrauto automobilio svoris (kg): 1,543;
Standartines padangos: 205/55 R16.
Variklis:
Tipas: elektra varomas;
Transmisijos tipas: Tiesiogine pavaru deže su reduktoriumi ir inverteriu;
Maksimali galia EEC (kW): 70;
Maksimalus sukimo momentas EEC (Nm): 226.
Baterijos:
Bateriju tipas: ličio jonu;
Atstumas, kuri automobilis gali nuvažiuoti vienu ikrovimu (km): 160;
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.