Pranešimas spaudai

Dalintis

„Megane“ modeliai - su naujausia „Renault“ automatine dviguba sankabos transmisija

„Megane“ gamos modeliu pasirinkimo galimybes papildo „Renault“ nauja šešiu laipsniu automatine dviguba sankabos transmisija EDC (Efficient Dual Clutch), kuri pasižymi automatines pavaros komfortu bei rankines pavaros efektyvumu ir jautrumu. Naujosios pavaru dežes privalumais gales džiaugtis isigijusieji „Magane“ automobilius su dCi 110 DPF dyzeliniu varikliu.

„Megane“ gamos modeliu pasirinkimo galimybes papildo „Renault“ nauja šešiu laipsniu automatine dviguba sankabos transmisija EDC (Efficient Dual Clutch), kuri pasižymi automatines pavaros komfortu bei  rankines pavaros efektyvumu ir jautrumu. Naujosios pavaru dežes privalumais gales džiaugtis isigijusieji „Magane“ automobilius su dCi 110 DPF dyzeliniu varikliu.

 

EDC transmisija yra aplinkai draugiškas sprendimas - kuro sunaudojimą ir CO2 emisijas sumažina iki 17 proc., lyginant su standartine automatine transmisija (t.y. apie 30 g CO2/km). „Megane“ hečbekas, „Megane“ kupe, „Megane Estate“, „Scenic“ ir „Grand Scenic“ tampa pirmaisiais „Renault“ modeliais, kurie igyja teisę buti ženklinami „Renault eco2“ ženklu deka automatines transmisijos, kuri padejo pasiekti ne didesnę, nei 130 g/km CO2 emisiją.

 

Naujoji „Renault“ EDC pavaru deže yra originali automatine transmisija. Šiai pavaru dežei nereikalingas sankabos pedalas, nes pavaros perjungiamos naudojant „P-R-N-D“ padečiu automatini mechanizmą, taip pat galima pasirinkti perjungimo „i aukštesnę/i žemesnę“ pavarą režimą. Idealią pavarą parenka elektroninis valdymo blokas - ši pavaru deže yra automatine ir patogi. Siekiant užtikrinti optimalu efektyvumą ir iki minimumo sumažinti degalu sąnaudas,

 „Renault“ šiai EDC pavaru dežei naudoja dvigubos sausos sankabos sistemą. Pirmoji iš dvieju sankabu atsakinga už nelyginio skaičiaus pavaras (1-ąją, 3-ąją ir 5-ąją), antroji sankaba reguliuoja lygino skaičiaus pavaras (2-ąją, 4-ąją ir 6-ąją) ir atbulines eigos pavarą. Pavaros priklauso keturiu ašiu sistemai: dviem koncentrinems pagrindinems ašims (abi šios ašys yra prijungtos prie sankabos) ir dviem antrinems ašims. Pavaros suderintos naudojant sinchronizatorius, kaip ir rankines pavaru dežes atveju. Šie sinchronizatoriai, kaip ir sankabos, veikia priklausomai nuo elektriniu vykdikliu, kuriuos atitinkamai valdo valdymo blokas.

 

„Megane”, „Megane“ kupe, „Megane Grandtour“ gamos automobilius jau galima isigyti naująja automatine transmisija EDC. „Scenic“ ir „Grand Scenic“ su naująja automatine transmisija EDC bus galima isigyti nuo š.m. liepos vidurio. 

 

 

Dviguba sankabos transmisija EDC

Megane Berline

Megane kupe

Megane Estate

Scenic

Grand Scenic

5PL/7PL

Variklis

dCi 110 DPF

Maksimali galia

110 AG 4000 rpm

Maksimalus sukimo momentas

240 Nm 1750 rpm

Funkcionalumas

 

Didžiausias greitis (kph)

190

190

190

180

180

0-100 kph (s)

11,7

11,7

12,1

13,4

13,6/14,3

Kuro sunaudojimas (l/100 km)

 

Miesto sąlygomis

5,3

5,3

5,3

5,9

5,9

Ivairiomis sąlygomis

4,4

4,4

4,4

5,0

5,0

CO2 emisijos (g/km)

114

114

114

130

130

 

 

EDC techniniai duomenys:

 

Svoris: 82 kg (su vibraciją slopinančiu smagračiu);

Ilgis: 384 mm;

Pirminis velenas, tarp centru (skirtumas): 188 mm;

Tepimas: 1,7 l;

Pavaros santykis (1 pavara): 15,6:1 („Megane“), 17:1 („Scenic“);

Pavaros santykis (6 pavara): 2,4:1 („Megane“), 2,6:1 („Scenic“);

Pavaru perdavimo (koeficiento) skirtumas: 6,6;

Variklo valdymo blokas: imontuotas;

Stovejimo stabdys: mechaninis;

Automatizuota pavaru deže: elektro-mechanine (leidžiama pasirinkti automatini ar mechanini pavaru perjungimo budą);

Automatizuota sankabos pavara: elektro-mechanine.

 

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.