Pranešimas spaudai
„Renault“ Cleono gamykloje birželio 17 d. pagaminta 50-milijonoji pavaru deže. Tai - J tipo 5 pavaru rankine pavaru deže, kuri bus nugabenta i „Nissan“ gamyklą Sunderlande, Didžiojoje Britanijoje ir imontuota i „Nissan Qashqai“.
Viena svarbiausiu „Renault grupes“ pavaru ir varikliu gamyklu Cleone ikurta 1958 m. Joje šiuo metu gaminama 3500 pavaru dežiu per dieną. 2009 m. gamykloje dirbo 4051 darbuotojai, buvo pagaminta 508258 pavaru dežiu ir 310806 varikliai. 61 proc. Cleone gaminamu pavaru dežiu yra skirta „Nissan“, 28 proc. – „Renault” ir 11 proc. GM modeliams.
Šiuo metu Cleono gamykloje gaminamos J tipo 5 pavaru rankines pavaru dežes (maksimalus sukimo momentas 200 Nm), skirtos Renault Twingo“, „Wind“, „Clio“, „Modus“, „Megane“ ir „Kangoo“, taip pat „Nissan Micra“, „Tiida“, „Cube“, „Qashqai ir NV200. Čia taip pat gaminamos P tipo 6 pavaru rankines pavaru dežes (maksimalus sukimo momentas 340 Nm), skirtos „Renault Megane“, „Scenic“, „Laguna“, „Espace“, „Trafic“ ir „Master“ bei „Samsung SM5“.
Gamykloje taip pat gaminami 2.0 ir 2.0T benzininiai varikliai (F4R tipo) ir 1.9 dCi (F9Q), 2.0 dCi (M9R), 2.2 dCi (G9T), 2.3 dCi (M9T), 2.5 dCi (G9U) bei V6 dCi (V9X) dyzeliniai varikliai. 2011 m. planuojama pradeti aljanso sukurtus 1.6 dCi variklius (R9M).
Pavaru dežes „Renault” gamina Prancuzijoje (Cleone, Choisy ir Ruitz), Ispanjoje (Seviljoje), Portugalijoje (Cacia gamykloje prie Aveiro), Rumunijoje (Pitesti), Turkijoje (Bursoje) ir Čileje (Cormecanica gamykloje Los Andes).
Variklius „Renault grupe“ gamina Prancuzijoje (Cleone, Douvrine ir Choisy), Rumunijoje (Pitesti), Turkijoje (Bursoje), Pietu Korejoje (Busane) ir Brazilijoje (Curitiboje).
Cleono gamyklos istorija:
1958 m.: Ikuriama Cleono gamykla, skirta pavaru gamybai.
1960 m.: Pastatomas naujas, varikliu gamybai skirtas pastatas.
1964 m.: Ikuriamas aliuminio liejimo cechas, kuriame gaminami aliuminio cilindrai, skirti „Renault 16“.
1970 m.: Pastatomas naujas pastatas, kuriame gaminamos pavaru dežes ir varikliai.
2000 m.: Irengiama nauja gamybos linija.
2005 m.: Pradedamas gaminti M9R (2.0 dCi) – pirmas aljanso sukurtas variklis bei PK4 pavaru deže.
2007 m.: Gamykla pritaikoma tiesioginiam M9 varikliu eksportui i Japoniją ir Pietu Koreją.
2008 m.: Gamyklos 50-metis. Pradedamas gaminti V9X (V6 dCi) variklis.
2010 m.: Pradedami gaminti naujajam „Master” skirti M9T (2.3 dCi) varikliai.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.